Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8401
Posted 2006. July 19. - 21:35

/gondolom van mas is/
egy elemi szal atmeroje, nos igen ezt inkabb hagyjuk.
nem tudom lemerni.
egy koteg amibol szove van kb 0,2mm^2 amiben kb 100 szal biztos van.
vagy tobb.
ha ureges akkor nyilvan volt vmi mag.
/csak a sima no tud addig kovacsolni egy anyagot mig az ureges nem lesz/
nem vagyok karbon zseni
meg froccsonto zseni sem.
de szerintem ez inkabb froccsontes, mint karbon.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8402
Posted 2006. July 19. - 21:14

a fürész nyoma csak vízszintesen lenne, ebben meg szép ívek vannak.
Aztakurva! Tényleg ez a legszebb, legszabályosabb Record hajtókar, amit találtak??? Nem csak az üreg girbegurba, hanem a külsõ felület is. Fúj.
egyébkéni ha mefigyelitek valszeg ebben is van mag, mert igen sarkos a belsõ rész kiképzése
#8403
Posted 2006. July 19. - 21:09

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#8404
Posted 2006. July 19. - 20:55

Simán lehet hogy nem látszanak a szálak, fõleg hogy a kép egy hajtókar keresztmetszete.Mondomén, hogy alunak néztem. Hogy a 'csába nem látszanak a szálak? Milyen vastagságú szálak vannak a karbon belsejében?...
Elemi szálakból áll a karbonszövet, ha figyeltem volna elõadásokon, akkor biztos vágnám hogy hány tized (század?) mm egy szál.
Szerintem elég rosszul került be a köztudatba a karbonszálas technológia, nagyon sokan elfelejtik hogy egy "karbon" alkatrész 60-80%-a polimer, aminek alig van teherviselõ szerepe, gyakorlatilag csak egybentartja a szövetet.
A "hasznos" tömeg így lehet hogy csak 20%, vagyis van még bõven lehetõség a területen, aki miller akar lenni az a gyanta mennyiségébõl faragjon sztem:)
#8405
Posted 2006. July 19. - 20:38

A polisztirolra gondolsz?igazabol a hungarocellnel van jobb is a nevet nem tudom
de sokkal kezelhetobb, ha el akarod tuntetni akkor meg aceton es tarsai
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8406
Posted 2006. July 19. - 19:48

karbonszövetet és mûgyantát tudtok szerezni, budapesten is árulja több cég is.
hungarocell szintén elérhetõ.
amugy ha figyelmesen nézed a külseje egységes formát képez, a belseje van elnagyolva, de megnéznél egy vázat? vagy egy shimano hajtkart szétvégva? ugyanez...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8407
Posted 2006. July 19. - 19:24

de szerintem ez nem az.
az a mag ami ott lenne az kb par gramm
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8408
Posted 2006. July 19. - 19:07

Ha lenne mag középen szerintebb nehezebb lenne akkor azért lenne szar.
#8409
Posted 2006. July 19. - 18:35

#8410
Posted 2006. July 19. - 18:34

de sokkal kezelhetobb, ha el akarod tuntetni akkor meg aceton es tarsai
a carbon szalat nem latni a metszetben mivel kb fel mili atmeroju
de inkabb kisebb.
ez a peldany inkabb vmi muanyag froccsontott peldany.
a csapagy belul lehet nyitott ha van mas ami szigetel.
/marpedig egy statik tomites faszabb, mint egy dinamikus/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8411
Posted 2006. July 19. - 18:30

es te kepes vagy kimenni a hegyre egy olyan szaron? es mondd csak nem felsz?
Mivel én okosabb vagyok náluk, ki tudom választani a legjobb alkatrészt...
#8412
Posted 2006. July 19. - 18:24

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8413
Posted 2006. July 19. - 18:14

#8414
Posted 2006. July 19. - 18:00

Nem kifejezetten LóFarkasra gondolok amikor azt írom, hogy ez azért nem annyira ritka jelenség errefeléjol ertelmezem, hogy te most tenyleg okosabbnak kepzeled magad mint az a mernok aki a Campagnolo Recordot fejleszti? ezt nevezem en onbizalomnak.

#8415
Posted 2006. July 19. - 17:27

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8416
Posted 2006. July 19. - 17:21

nem látszik a szénszál.
De szabad a pálya, találd fel hogyan lehet precízen szabályozott belsõ üregeket csinálni karbon tömbökbe roncsolás és külsõ nyílás nélkül, relatíve OLCSÓN. Tuti milliomos leszel...
Mondomén, hogy alunak néztem. Hogy a 'csába nem látszanak a szálak? Milyen vastagságú szálak vannak a karbon belsejében?
Egyébként meg olvassál:
A Ha üreges kell, tessék hungarocell mag köré építeni. A Lightweight is úgy csinálja a kerekeit.
Feltalálták (ill. biztos nem is õk...), milliomosok is lettek. Akárki akármit mond, az a hajtókar méltatlanul, ocsmányul enagyolt. Tuti hogy gyengébb is, mint amilyen azonos súllyal lehetne, ha rendesen megcsinálnák. Az a lyuk még csak nincs is egyenletes távolságra a kar külsejétõl.
#8417
Posted 2006. July 19. - 17:09

XC-Rider leharapja az arcod...
A mûanyag a modern kor vívmánya, erõs (ha jól megmunkálják) könnyû, és szép, ja és általában merev is...akinke van pénze és a teljesítményt válsztja az karbont vesz (mer májer), aki meg a kényelmet az titánt, mert az se olyan gyakori és idõtállóbb mint a karbon, aki meg még nem keresõ csóró diák mint pl- ÉN akkor marad az alumínum meg a nyálcsorgatás....ja és igen a pókhálós kerbin csak díszítõréteg....akinek karbon váza van vágja szét és nézze meg..
xc ridernek baromira igaza van...
es sztem nem kene a PaulVitti kolleganak oktatast tartanod karbon temaban, mert valszeg tobb forog mostanaban a kezeben mint neked

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8418
Posted 2006. July 19. - 14:08

majd élõben meglátjuk. kiváncsi vagyok a villa teljesítményére is, eddig senkinek nem sikerült a nagyok mellett komoly villát csinálnia.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8419
Posted 2006. July 19. - 13:50


A mûanyag a modern kor vívmánya, erõs (ha jól megmunkálják) könnyû, és szép, ja és általában merev is...akinke van pénze és a teljesítményt válsztja az karbont vesz (mer májer), aki meg a kényelmet az titánt, mert az se olyan gyakori és idõtállóbb mint a karbon, aki meg még nem keresõ csóró diák mint pl- ÉN akkor marad az alumínum meg a nyálcsorgatás....ja és igen a pókhálós kerbin csak díszítõréteg....akinek karbon váza van vágja szét és nézze meg..

#8420
Posted 2006. July 19. - 13:39

Énmá asse értem mé kell mûanyagbú hajtókart, vázat, nyeregcsövet, meg mindenfélét gyártani...a vas ménem jó?...
Aztakurva! Tényleg ez a legszebb, legszabályosabb Record hajtókar, amit találtak??? Nem csak az üreg girbegurba, hanem a külsõ felület is. Fúj.
