Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8381
Írta 2006. július 31. - 01:18
http://www.cyclingne...2006/news/07-27
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8382
Írta 2006. július 25. - 20:02
#8383
Írta 2006. július 25. - 17:12
Az nem mentség, mert elõtte már ide is betettünk a képeket.Akkor ok, a lapot nem lattam, nem fértem hozzá :Why:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8384
Írta 2006. július 25. - 15:05
benne volt a mult havi nyomtatott bikemagban is
Akkor ok, a lapot nem lattam, nem fértem hozzá :Why:
#8385
Írta 2006. július 25. - 15:02
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8386
Írta 2006. július 25. - 14:59
#8387
Írta 2006. július 25. - 14:58
#8388
Írta 2006. július 21. - 18:20
#8389
Írta 2006. július 21. - 18:14
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8390
Írta 2006. július 21. - 12:23
#8391
Írta 2006. július 21. - 10:46
#8392
Írta 2006. július 21. - 10:40
További képek itt:http://www.cyclingne...lized_2007_road
Trek 2007:http://www.singletra...4759784b6ccc25d
#8393
Írta 2006. július 20. - 14:25
a karbonosok tobbnyire ezt nyuzzak
mivel oldahatoi acetonnal.
-en ezt hallottam-
fuzek lehet ezt hasznaljak
de kitudja
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8394
Írta 2006. július 20. - 14:21
#8395
Írta 2006. július 20. - 12:02
#8396
Írta 2006. július 19. - 21:56
már a truvativ is tud/csak a sima no tud addig kovacsolni egy anyagot mig az ureges nem lesz/
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8397
Írta 2006. július 19. - 21:35
/gondolom van mas is/
egy elemi szal atmeroje, nos igen ezt inkabb hagyjuk.
nem tudom lemerni.
egy koteg amibol szove van kb 0,2mm^2 amiben kb 100 szal biztos van.
vagy tobb.
ha ureges akkor nyilvan volt vmi mag.
/csak a sima no tud addig kovacsolni egy anyagot mig az ureges nem lesz/
nem vagyok karbon zseni
meg froccsonto zseni sem.
de szerintem ez inkabb froccsontes, mint karbon.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8398
Írta 2006. július 19. - 21:14
a fürész nyoma csak vízszintesen lenne, ebben meg szép ívek vannak.
Aztakurva! Tényleg ez a legszebb, legszabályosabb Record hajtókar, amit találtak??? Nem csak az üreg girbegurba, hanem a külsõ felület is. Fúj.
egyébkéni ha mefigyelitek valszeg ebben is van mag, mert igen sarkos a belsõ rész kiképzése
#8399
Írta 2006. július 19. - 21:09
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#8400
Írta 2006. július 19. - 20:55
Simán lehet hogy nem látszanak a szálak, fõleg hogy a kép egy hajtókar keresztmetszete.Mondomén, hogy alunak néztem. Hogy a 'csába nem látszanak a szálak? Milyen vastagságú szálak vannak a karbon belsejében?...
Elemi szálakból áll a karbonszövet, ha figyeltem volna elõadásokon, akkor biztos vágnám hogy hány tized (század?) mm egy szál.
Szerintem elég rosszul került be a köztudatba a karbonszálas technológia, nagyon sokan elfelejtik hogy egy "karbon" alkatrész 60-80%-a polimer, aminek alig van teherviselõ szerepe, gyakorlatilag csak egybentartja a szövetet.
A "hasznos" tömeg így lehet hogy csak 20%, vagyis van még bõven lehetõség a területen, aki miller akar lenni az a gyanta mennyiségébõl faragjon sztem:)