Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#7281
Írta 2007. május 01. - 21:39
A fékváltókar meg nagyon "terminátor élõ szövet nélkül".
Azért maradok az X9-nél.
#7282
Írta 2007. május 01. - 21:14
nem vagyok feltétlen híve a nagyobbik S-nek, de ez nagy alakításnak látszik........Nem emlékszem rá, hogy egyben szerepelt e már: http://bike.shimano....mano_deore.html
Ha volt, megkövezni azért nem kell.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7283
Írta 2007. május 01. - 21:04
Ha volt, megkövezni azért nem kell.
#7284
Írta 2007. május 01. - 17:33
#7285
Írta 2007. április 30. - 12:37
Én meg nem mondok semmit, amíg ki nem próbálok egyet!
Végül is teljesen igazad van! Ha rajta ülsz szólj, mennék azért vele én is egy kört!
#7286
Írta 2007. április 30. - 10:37
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7287
Írta 2007. április 30. - 10:27
Hm.. én úgy értettem hogy Y. mindkettõrõl beszélt, a CX gép felsõcsõkialakításáról az elsõ pontban, kölönben minek emlegette volna a válltömést, az én elsõ pontom is a yetire vonatkozott.
Amúgy én is örökéletre gondoltam, de a hátsó karbon rész már tényleg túlzás, bár lehet azt mondani hogy az elsõ a kényelem, rugalmasság és a tartósság miatt titán, a hátsó pedig terhelés irányában optimalizált karbonszövet.
Hát, mondani sok mindent lehet! Némi gondolkodás után biztos én is nagyon faszán meg tudnám magyarázni, hogy miért is jó ez így!
De jelenleg azt gondolom, hogy ha ösztelós bicót építenék, akkor elõször csinálnék neki vmi. q-va merev keretet, és utána hagynám a rugóstagokat dolgozni!
#7288
Írta 2007. április 29. - 20:21
http://xs114.xs.to/x...70/HPIM2412.JPG
elnézést a szörnyû minõségért.
jah: és a lánnyal én is találkoztam, nekem van egy hátulról jött képem is
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7289
Írta 2007. április 28. - 08:27
Yaroslav szerintem a titan ossztelosrol beszelt.
remhorcsog meg reagalt arra amit irt, csak kozben a Yeti vazat nezte.
Hm.. én úgy értettem hogy Y. mindkettõrõl beszélt, a CX gép felsõcsõkialakításáról az elsõ pontban, kölönben minek emlegette volna a válltömést, az én elsõ pontom is a yetire vonatkozott.
Amúgy én is örökéletre gondoltam, de a hátsó karbon rész már tényleg túlzás, bár lehet azt mondani hogy az elsõ a kényelem, rugalmasság és a tartósság miatt titán, a hátsó pedig terhelés irányában optimalizált karbonszövet.
#7290
Írta 2007. április 28. - 00:35
Yaroslav szerintem a titan ossztelosrol beszelt.
remhorcsog meg reagalt arra amit irt, csak kozben a Yeti vazat nezte.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7291
Írta 2007. április 27. - 23:44
És még a gyönyörû feliratukat is megváltoztatták, amelyet a Merida gyárt nekik.
#7292
Írta 2007. április 27. - 22:50
2, mondanál példát ?1. Van értelme, de abban igazad van hogy olcsóbb (lenne) de így jobban el tudják adni, mondván hogy ez vérbeli CX gép (ami valószínû így is van, mivel YETI) Amúgy ha sáros a cucc, akkor az a kialakítás meggátolja a bringát abban hogy elõrecsússzon, és kevésbé kell szorítani... (persze ez csak elméleti fejtegetés, röhögni szabad )
2. Mindkét anyagnak vannak olyan tulajdonságai, még össztelós rendszernél is ami indokolttá teszi ezen anyagok felhasználását.
azon kivúl hogy a Ti mondjuk örökélet /bár egy 5"-t mozgó fullinál azért vannak kétségeim/ de akkor meg nem karbonból kéne csinálni a hátsó 3 szöget.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7293
Írta 2007. április 27. - 22:44
Két észrevétel, és lehet vitatkozni!
1. Tényleg van értelme egy bonyolult csõkialakításnak a "kényelem" érdekében? Sztem ennél olcsóbb, könnyebb és kényelmesebb egy "válltömés".
2. Lehet, hogy velem van a baj, de sosem értettem, hogy mi értelme van acél ill. titán vázas ösztelósokat gyártani. Felodódnak egymásban a rendszerek, anyagok jó tulajdonságai, és végül kikeveredik vmi. méregdrága csoda. "Sajnos" ezek beogadására én még nem vagyok teljesen agymosva, így számomra inkább vicc tárgyát képezik, mint elismerést váltanának ki.
1. Van értelme, de abban igazad van hogy olcsóbb (lenne) de így jobban el tudják adni, mondván hogy ez vérbeli CX gép (ami valószínû így is van, mivel YETI) Amúgy ha sáros a cucc, akkor az a kialakítás meggátolja a bringát abban hogy elõrecsússzon, és kevésbé kell szorítani... (persze ez csak elméleti fejtegetés, röhögni szabad )
2. Mindkét anyagnak vannak olyan tulajdonságai, még össztelós rendszernél is ami indokolttá teszi ezen anyagok felhasználását.
#7294
Írta 2007. április 27. - 22:42
Maximálisan egyetértek. Maximum softtail rendszernek van értelme, a többi csak afféle "tech demo". "Meg tudjuk csinálni, de valójában semmi értelme."Két észrevétel, és lehet vitatkozni!
1. Tényleg van értelme egy bonyolult csõkialakításnak a "kényelem" érdekében? Sztem ennél olcsóbb, könnyebb és kényelmesebb egy "válltömés".
2. Lehet, hogy velem van a baj, de sosem értettem, hogy mi értelme van acél ill. titán vázas ösztelósokat gyártani. Felodódnak egymásban a rendszerek, anyagakok jó tulajdonságai, és végül kikeveredik vmi. méregdrága csoda. "Sajnos" ezek beogadására én még nem vagyok teljesen agymosva, így számomra inkább vicc tárgyát képezik, mint elismerést váltanának ki.
#7295
Írta 2007. április 27. - 22:32
1. Tényleg van értelme egy bonyolult csõkialakításnak a "kényelem" érdekében? Sztem ennél olcsóbb, könnyebb és kényelmesebb egy "válltömés".
2. Lehet, hogy velem van a baj, de sosem értettem, hogy mi értelme van acél ill. titán vázas ösztelósokat gyártani. Felodódnak egymásban a rendszerek, anyagakok jó tulajdonságai, és végül kikeveredik vmi. méregdrága csoda. "Sajnos" ezek beogadására én még nem vagyok teljesen agymosva, így számomra inkább vicc tárgyát képezik, mint elismerést váltanának ki.
#7296
Írta 2007. április 27. - 00:24
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7297
Írta 2007. április 26. - 23:58
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7298
Írta 2007. április 26. - 21:06
be van árazva a titán ellsworth:
http://www.ellsworth...le/default.aspx
Ahol ennyi féle annyagot felhasználnak nem lehet olcsó!
#7299
Írta 2007. április 26. - 20:49
#7300
Írta 2007. április 26. - 14:42
Állítsd be a monitorod, nem fekete.az valami fekete dura ace hajtómû rajta vagy mi?:confused:
(Fekete csak Armstrongnak van.)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]