Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#7261
Írta 2007. május 03. - 23:53
#7262
Írta 2007. május 03. - 22:50
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7263
Írta 2007. május 03. - 22:46
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#7264
Írta 2007. május 03. - 22:03
...Amúgy meg mondjátok meg, szerintetek tényleg számít 100/200 gramm a bringán?
Nem kéne nekem fórumozni, csak felhúzom magam
számít!
nyugi, voltak itt 'durvább' helyzetek is már
2. Nehéz szervizelni: az enyémnek még sohasem volt baja (xtr), kb 2001-es és minden évben versenyen volt használva
ezenkívül elfogadom az érveket, talán még a merevség sántít kicsit...
nekem is volt dolgom (meg asszem a kisbicón van is még) 96 körüli -szóval nem fiatal- xt párhuzamos fékkel... (mindegy, ingyen volt, kölcsönkértem és még nem adtam vissza )
lötyög. sokat volt használva, meg is látszik rajta sajnos. ugyanakkor van egy Alivio fékem szintén az ezredforduló elõttrõl, aminek semmi baja...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7265
Írta 2007. május 03. - 21:43
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#7266
Írta 2007. május 03. - 21:31
Nem kéne nekem fórumozni, csak felhúzom magam
#7267
Írta 2007. május 03. - 21:16
Ma mozgattam meg egyet és komoly kilengése volt a pofáknak, a zörgõ pofa meg nem is ritka.2. Nehéz szervizelni: az enyémnek még sohasem volt baja (xtr), kb 2001-es és minden évben versenyen volt használva
A pillangók tömege annyi mint egy normál V-féké, a plusz tömeg a párhuzamosításban van, az meg csak gyengíti a merevséget. Az Avid is felhagyott vele, most már a Shimano is. Egyedül az XTR-nél tudták jó súlyban megoldani.4. Abból hogy nehezebb, származik az az elõny is hogy merevebb, továbbá modulálhatóbb is a fékhatás mint egy sima pillangónál
Azért kicsit túlkomplikálták, az LX-nél kiderül, hogy bevált-e. A direkt bowdenvezetést viszont jó, hogy átvették.Ja, ami az xt-nél vékonyabb mint a vázhoz rögzítõ fül, az nem hiszem hogy olyan bilialuminiumból van mint ez elõbbi így nem hiszem hogy van mitõl félni. Nagy S tudja mit csinál
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7268
Írta 2007. május 03. - 21:12
Felesleges? Ebbe belekötök, nem kicsit.nehéz, nehéz szervizelni, és felesleges a párhuzamositós mechanika.
1. Nehéz: nehezebb mint a sima, igen.
2. Nehéz szervizelni: az enyémnek még sohasem volt baja (xtr), kb 2001-es és minden évben versenyen volt használva
3. Nem kell pofát állítgatni, ha elõször rakod be a pofát akkor is tökéletesen és könnyen be lehet állítani.
4. Abból hogy nehezebb, származik az az elõny is hogy merevebb, továbbá modulálhatóbb is a fékhatás mint egy sima pillangónál
Ja, ami az xt-nél vékonyabb mint a vázhoz rögzítõ fül, az nem hiszem hogy olyan bilialuminiumból van mint ez elõbbi így nem hiszem hogy van mitõl félni. Nagy S tudja mit csinál
#7269
Írta 2007. május 03. - 16:10
#7270
Írta 2007. május 03. - 16:04
(Nekem a hátsóváltó picit Sramos lett)
#7271
Írta 2007. május 03. - 14:55
#7272
Írta 2007. május 03. - 14:47
az uj xt khmm... hogy is mondjam: nem passzol tökéletesen az izlésemhez. kivételt képez ez alól a kerék, ami kétféle és mindkettõ hegesztett felnivel, alu küllõanyával, húzott küllõkkel... szóval baromi jó kis kerekek.
a shadow xt érdekes koncepció, kiváncsi vagyok az elsõ tapasztalatokra. fura, hogy a vázhoz szinte még véknyabb füllel rögzül mint az alapból eltörésre szánt váltópapucs....
a dual control kar nem szép, a sima fékkar szintén lehetne szebb - ellenben az xtr-rel, ami viszont csodaszép mindkettõben.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7273
Írta 2007. május 02. - 09:29
Sp
#7274
Írta 2007. május 02. - 08:55
õszintén szólva, pont nem érdekelnek a külhoni fórumok.....nekem tetszikKülföldi fórumokon ezt a tervet az Alivio szintjén emlegették.
Igazi sufnituning-design.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7275
Írta 2007. május 02. - 07:34
#7276
Írta 2007. május 02. - 01:02
Külföldi fórumokon ezt a tervet az Alivio szintjén emlegették.nekem spec ez jobban tetszik....ettõl független jó eséllyel továbbra is csak hmû meg átdobó fog a családból a gépeimre kerülni de akor is tetszõs...
Igazi sufnituning-design.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7277
Írta 2007. május 02. - 00:58
viszont a fekete fék az szép
#7278
Írta 2007. május 02. - 00:50
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7279
Írta 2007. május 01. - 23:47
nekem spec ez jobban tetszik....ettõl független jó eséllyel továbbra is csak hmû meg átdobó fog a családból a gépeimre kerülni de akor is tetszõs...Kicsit erõltetettnek tûnik ez a formaterv. Az XTR letisztult lett, ez meg egészen kaotikus.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7280
Írta 2007. május 01. - 23:24
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]