Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#7261
Posted 2007. May 04. - 12:20

#7262
Posted 2007. May 04. - 10:29


a manitou meg talán túl inteligensre sikeredett (spv, intistrici)

marad a fox, ami könnyû és mozog és merev. csak k.szott drága
#7263
Posted 2007. May 04. - 09:40

most olvasgattam vmelyik régebbi bm-et a marzo gyárlátogatással: "mi sose fogunk 1,5-ös villákat csinálni és a pm-nek sem látjuk értelmét"
és talán a cikk írója meg úgy reagálta, hogy amit a manitou megoldott ésszel, azt a marzo izomból (értsd: túl van építve, nehéz)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7264
Posted 2007. May 04. - 06:44

most olvasgattam vmelyik régebbi bm-et a marzo gyárlátogatással: "mi sose fogunk 1,5-ös villákat csinálni és a pm-nek sem látjuk értelmét"Hogyne lenne. 2007 Marzocchi 66 RC2X 180mm travel, 1,5 steerer tube.
Nem is draga.

#7265
Posted 2007. May 04. - 01:44

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7266
Posted 2007. May 04. - 00:02

Nem is draga.
I`m as fast as nobody!
#7267
Posted 2007. May 03. - 23:53

#7268
Posted 2007. May 03. - 22:50

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7269
Posted 2007. May 03. - 22:46

Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#7270
Posted 2007. May 03. - 22:03

...Amúgy meg mondjátok meg, szerintetek tényleg számít 100/200 gramm a bringán?
Nem kéne nekem fórumozni, csak felhúzom magam
számít!

nyugi, voltak itt 'durvább' helyzetek is már

2. Nehéz szervizelni: az enyémnek még sohasem volt baja (xtr), kb 2001-es és minden évben versenyen volt használva
ezenkívül elfogadom az érveket, talán még a merevség sántít kicsit...
nekem is volt dolgom (meg asszem a kisbicón van is még) 96 körüli -szóval nem fiatal- xt párhuzamos fékkel... (mindegy, ingyen volt, kölcsönkértem és még nem adtam vissza

lötyög. sokat volt használva, meg is látszik rajta sajnos. ugyanakkor van egy Alivio fékem szintén az ezredforduló elõttrõl, aminek semmi baja...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7271
Posted 2007. May 03. - 21:43

X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#7272
Posted 2007. May 03. - 21:31

Nem kéne nekem fórumozni, csak felhúzom magam

#7273
Posted 2007. May 03. - 21:16

Ma mozgattam meg egyet és komoly kilengése volt a pofáknak, a zörgõ pofa meg nem is ritka.2. Nehéz szervizelni: az enyémnek még sohasem volt baja (xtr), kb 2001-es és minden évben versenyen volt használva
A pillangók tömege annyi mint egy normál V-féké, a plusz tömeg a párhuzamosításban van, az meg csak gyengíti a merevséget. Az Avid is felhagyott vele, most már a Shimano is. Egyedül az XTR-nél tudták jó súlyban megoldani.4. Abból hogy nehezebb, származik az az elõny is hogy merevebb, továbbá modulálhatóbb is a fékhatás mint egy sima pillangónál
Azért kicsit túlkomplikálták, az LX-nél kiderül, hogy bevált-e. A direkt bowdenvezetést viszont jó, hogy átvették.Ja, ami az xt-nél vékonyabb mint a vázhoz rögzítõ fül, az nem hiszem hogy olyan bilialuminiumból van mint ez elõbbi így nem hiszem hogy van mitõl félni. Nagy S tudja mit csinál
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7274
Posted 2007. May 03. - 21:12

Felesleges? Ebbe belekötök, nem kicsit.nehéz, nehéz szervizelni, és felesleges a párhuzamositós mechanika.
1. Nehéz: nehezebb mint a sima, igen.
2. Nehéz szervizelni: az enyémnek még sohasem volt baja (xtr), kb 2001-es és minden évben versenyen volt használva
3. Nem kell pofát állítgatni, ha elõször rakod be a pofát akkor is tökéletesen és könnyen be lehet állítani.
4. Abból hogy nehezebb, származik az az elõny is hogy merevebb, továbbá modulálhatóbb is a fékhatás mint egy sima pillangónál
Ja, ami az xt-nél vékonyabb mint a vázhoz rögzítõ fül, az nem hiszem hogy olyan bilialuminiumból van mint ez elõbbi így nem hiszem hogy van mitõl félni. Nagy S tudja mit csinál
#7275
Posted 2007. May 03. - 16:10

#7276
Posted 2007. May 03. - 16:04

(Nekem a hátsóváltó picit Sramos lett)
#7277
Posted 2007. May 03. - 14:55

#7278
Posted 2007. May 03. - 14:47

az uj xt khmm... hogy is mondjam: nem passzol tökéletesen az izlésemhez. kivételt képez ez alól a kerék, ami kétféle és mindkettõ hegesztett felnivel, alu küllõanyával, húzott küllõkkel... szóval baromi jó kis kerekek.
a shadow xt érdekes koncepció, kiváncsi vagyok az elsõ tapasztalatokra. fura, hogy a vázhoz szinte még véknyabb füllel rögzül mint az alapból eltörésre szánt váltópapucs....
a dual control kar nem szép, a sima fékkar szintén lehetne szebb - ellenben az xtr-rel, ami viszont csodaszép mindkettõben.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7279
Posted 2007. May 02. - 09:29

Sp
#7280
Posted 2007. May 02. - 08:55

õszintén szólva, pont nem érdekelnek a külhoni fórumok.....nekem tetszikKülföldi fórumokon ezt a tervet az Alivio szintjén emlegették.
Igazi sufnituning-design.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való