
Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#7221
Posted 2007. May 08. - 04:25

#7222
Posted 2007. May 08. - 04:15

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7223
Posted 2007. May 08. - 01:59

#7224
Posted 2007. May 08. - 01:03


de hogy mit fog bírni,az jó kérdés...
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#7225
Posted 2007. May 08. - 00:34

#7226
Posted 2007. May 06. - 13:41

#7227
Posted 2007. May 06. - 11:34


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7228
Posted 2007. May 06. - 00:16

DH vonalon azért még nem 100%-ak. A melegedés még néha meghatja õket.
#7229
Posted 2007. May 06. - 00:10

Amúgy a levegõs telók mostanra utolérték rugós társaikat, nézzétek csak a SID, Reba modelleket (mondjuk ez nem az ugribugri front, ott nem tudom mi a helyzet:zawstydzo )
#7230
Posted 2007. May 05. - 23:16

#7231
Posted 2007. May 05. - 22:05

Viszont levegõs villa. pfff. Nem kéne akárki akármit mond.
Egyszer majd megváltoztatod a véleményed.

#7232
Posted 2007. May 05. - 21:56

Súlyban meg ezt érdemes megnézni:
http://www.sicklines...o-it-all-bike-6
Még egy titánrugó és finito.
Bár így is ütõs a végsõ tömegadat.
Viszont levegõs villa. pfff. Nem kéne akárki akármit mond.
#7233
Posted 2007. May 05. - 21:22

#7234
Posted 2007. May 05. - 21:17

Itthonra meg az SX is király. Súlyra ugyanaz, és a 170 mm azért szinte mindenhova elég.
#7235
Posted 2007. May 05. - 21:00

Pl. Mongoose.Az Intense M1-e meg annak idején, annyira megérte sok cégnek, hogy megvették az Intensetõl a vázat és átfestették. Tehát nagyon is jó a cucc.
Ha ilyen vázat veszel akkor fehéret vagy a pirosat vedd.
Szép darab.
FRO. Eléggé árulkodó.

Nekem asszem még jóideig megmarad ez az SX.
Nekem DH-ra tökéletesen jó.
Fõleg az itthon pályák ismeretében, ahogy te is irtad.
Bár van egy olyan érzésem hogy el fog kapni a grammozás, ami eddig nem volt rám jellemzõ...
Node ez már OFF.
Hú vazz.
Most nézem mennyi ez a váz.
Nem Pite!
#7236
Posted 2007. May 05. - 20:33

Az Intense meg most nagyon eltalálta a súlyt. Remélem a tartósságot is.
http://www.chainreac...x?ModelID=17931
(a view larger-re klikkelve találtok komplett gépet is és más színû változatot is)
A SC VP Free még a Socomnál is könnyebb, ha jól tudom.
Nem tudom, hogy mennyire érik meg az ilyen kuriózum vázak, de én 10-12 éve Intense-t szeretnék, és most úgy döntöttem, hogy megéri. Egyébként, ha Kovariknak jó volt Willingenben, meg most a Sea Otter-en is, ráadásul szimla vállassal, akkor azt hiszem nekem is megfelelõ lesz. Itthonra mindenképpen, hiszen többnyire tekerõsek a pályák, tehát a kis súly elõny, és a VPP is segíti a pedálozást. Viszonylag rövid a tengelytáv, tehát jó a kanyarokban.
Itthonra ideális, ha megfelejtkezünk az áráról, bár alig drágább egy Demonál, ha itthon veszed (bemp.hu)
Az Intense M1-e meg annak idején, annyira megérte sok cégnek, hogy megvették az Intensetõl a vázat és átfestették. Tehát nagyon is jó a cucc. Aztán, hogy ez a minõség kinek, mennyit ér meg, az egyéni ízlés és anyagi helyzet kérdése.
A Turnert meg a Hypnosisban érdemes megnézned a külön filmjében. Nem utolsó sorban Norba futamot nyert vele a Honda mezes csávó. Szóval az is szuper gép.
#7237
Posted 2007. May 05. - 20:23

Könnyû, könnyû, de azért a Socom majdnem egy kilóval könnyebb!
Ez viszont zöld!
Az Intensel kapcsolatban nem vagyok igazán képben.
Ez a Socom ez Dh, vagy milyen cucc?
Vannak ezek egyedi jellegû bicók annyival jobbak egy "sima" tömeggyártottnál, amennyivel többe kerülnek?
0,84 kg az nem kevés egy DH váz esetében.
Persze az sem mindegy, hogy mennyibõl adta le.
#7238
Posted 2007. May 05. - 20:03


Annyit írjunk a DHR javára, hogy 0,84 kg a súlycsökkenés a korábbi modellhez képest (rugós tag esetén).
#7239
Posted 2007. May 05. - 19:48

#7240
Posted 2007. May 05. - 19:32
