Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#6861
Posted 2007. June 19. - 23:12
#6862
Posted 2007. June 19. - 10:37
A DHI viszont még mindig rettenetes. Az én DHi-m volt az utolsó évjárat, ami még jól nézett ki. Sajnos a hülye I-drive rendszerük miatt nem tudnak egy normális vázalakot kialakítani.
#6863
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2007. June 19. - 09:05
http://www.vorb.org....ic-61509-0.html
http://www.singletra...le.php?sid=2475
http://www.mtb-news....ad.php?t=283389
Az 1. site-on mások is reklamáltak a nyeregcsõ miatt -> vannak letoltakról is fotók...nekem bejön.
#6864
Posted 2007. June 19. - 08:31
bár én kiskorom óta elfogult gt hivõ vagyok. jó, hogy újra nekiláttak bringát csinálni.
#6865
Posted 2007. June 19. - 00:25
DHi agyig kihuzott nyeregcsovel LOL
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6866
Posted 2007. June 18. - 23:12
#6867
Posted 2007. June 18. - 22:49
#6868
Posted 2007. June 18. - 22:07
#6869
Posted 2007. June 18. - 22:03
http://www.singletra...le.php?sid=2475
http://www.mtb-news....ad.php?t=283389
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6870
Posted 2007. June 18. - 21:50
vótmákép
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6871
Posted 2007. June 18. - 20:03
GGX: 9.0 kar? egy shimano hamisitvány tetszik ennyire?
(mind kar, mind nyereg)
szal mégis tetszik
Szerintem a V-fékesre gondol.
Ott az igazság!
elektromos DuraAce:
http://www.cyclingne...hine_libere_207
A súlytöbbletrõl nem láttam semmit írva, pedig nem éppen mindegy...
#6872
Posted 2007. June 18. - 19:31
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6873
Posted 2007. June 18. - 18:54
elgarázdálkodnék ezen az asztalon
Durability was SRAM's No. 1 focus in designing Vivid. The size of the one-piece damper body was increased to fit the largest possible O-rings, and an oversized seal head bushing takes the majority of the load off the anodized aluminum damper shaft.
The new shock is also shop-serviceable to encourage regular maintenance, an uncommon attribute among high-end downhill dampers.
JESSZ! :cool2:
(bocs, ha volt már, mintha a Vividet láttam volna korábban, de nem biztos, h így, ezt)
#6874
Posted 2007. June 18. - 18:48
#6875
Posted 2007. June 18. - 17:45
#6876
Posted 2007. June 18. - 13:49
hát
kéééne
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6877
Posted 2007. June 18. - 13:39
xc vonal tetszik, de van ilyen csillogós rózsaszín meg lila színû... na hát az brrrrr
igen, tudom 21-23 körül lesz a banzáj, ahol bemutatják üket'
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6878
Posted 2007. June 18. - 13:18
kb 1 7 múlva +tudodelképzelhetõ, hogy jövõre újra normális színûre festik a konákat?
de sztem az ideiek q.jók .....eddig a 2005 ös volt ami nagyon szutyok volt...
de hát izlések és....
aztán lehet ez a példány meg csak játék....egy francia oldalon volt, szal akármi is lehet....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6879
Posted 2007. June 18. - 13:14
aztán lehet hogy nem igazi :
elképzelhetõ, hogy jövõre újra normális színûre festik a konákat?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6880
Posted 2007. June 18. - 13:01
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"