Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#6461
Írta 2007. július 16. - 22:23
http://pix.bikemag.h...201757&cat=2393
Tám- és láncvillaösszekötõ nélkül az elmozdulások extra primitivív, "ráhuppanás" esetén létrejövõ elmozdulásai.
http://pix.bikemag.h...201758&cat=2393
Uez csak támvillaösszekötõvel, uoan terhelés mellett.
Érdemes megfigyelni, hogy miként változik meg az egész szerkezet viselkedése, és h miért találták pl fel tavaly az oldalirányban extrém módon lapított láncvillákat.
Emellett szintén jól kijön (sztem) h milyen szinten tevõdik át az elmozdulások "hangsúlya" ha csak fent erõsítesz.
Ui.: nem okoskodni meg kötözködni akarok, csak szeretném ha kicsit tisztulna a kép. Kicsit unom, hogy amig - extrém példa - a magellanok esetén nagyon örülünk, hogy visszakerült a láncvillaösszekötõ, addig a specinél meg szó nélkül elfogadjuk, h ez így qva jó. Mindmellett én elhiszem, elfogadom, h a speci azért nyilván nem csinál oltári hülyeséget, illetve bele lehet rakni -faszán kiokoskodva - ide-oda még annyi anyagot, h tuti jól mûködjön. Sok gépük nagyon tetszik is, csak ne ítéljünk elsõre.
#6462
Írta 2007. július 16. - 22:22
http://www.pinkbike.com/photo/1409260/
http://www.pinkbike.com/photo/1409262/
http://www.pinkbike.com/photo/1409261/
http://www.pinkbike.com/photo/1409258/
Évrõl-évre bénább, ahogy a narancs belemázolást a karbonvázakon erõltetik. Biztos muszáj, hogy "messzirõl is jól látszódjon".
#6463
Írta 2007. július 16. - 22:09
#6464
Írta 2007. július 16. - 22:01
a második képen a ht szép csak a láncvilla támvilla csati ocsmány kicsithttp://www.pinkbike.com/photo/1409260/
http://www.pinkbike.com/photo/1409262/
http://www.pinkbike.com/photo/1409261/
http://www.pinkbike.com/photo/1409258/
és ez vajh az újfajta mintájú racing ralph rajta? /felirat legalábbis az/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6465
Írta 2007. július 16. - 21:57
http://www.pinkbike.com/photo/1409260/
http://www.pinkbike.com/photo/1409262/
http://www.pinkbike.com/photo/1409261/
http://www.pinkbike.com/photo/1409258/
tetszetõsek nagyon!!! bár az áruk gondolom bõven misi felett:)
#6467
Írta 2007. július 16. - 19:36
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#6468
Írta 2007. július 16. - 18:43
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6469
Írta 2007. július 16. - 17:30
Meg ettõl Trek és ettõl Magellan, más most nem jut eszembe....de ez ettõl speckó, ettõl ismered fel és csorog rá a nyálad.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6470
Írta 2007. július 16. - 14:25
De itt nem csak a mérnökök döntenek. Valamivel meg kell ugye különböztetni a terméküket a többitõl. Nem mintha a hagyományos hajlításmentes egyenes csövekbõl ne lehetne ugyan ilyen merev és jó vázat építeni (ahogy sokan meg is teszik), de ez ettõl speckó, ettõl ismered fel és csorog rá a nyálad. Ez maga a differenciáló marketing stratégia.
itt a PONT! nem is kell sztem ezt tovább ragozni..
#6471
Írta 2007. július 16. - 08:34
ok ott akik ezt csinaltak mind tok hulyek, csak te otthon a monitor elott vagy okos... Vegulis a tervezomernokok mindossze ebbol elnek. Semmi komoly. Biztos sokat tudnal nekik meselni arrol hogy hogyan mukodik a kerekparvaz.
LOL
Tudják õk, ez nem is kérdés. De itt nem csak a mérnökök döntenek. Valamivel meg kell ugye különböztetni a terméküket a többitõl. Nem mintha a hagyományos hajlításmentes egyenes csövekbõl ne lehetne ugyan ilyen merev és jó vázat építeni (ahogy sokan meg is teszik), de ez ettõl speckó, ettõl ismered fel és csorog rá a nyálad. Ez maga a differenciáló marketing stratégia.
#6472
Írta 2007. július 16. - 01:20
Legyen 1508g láncvilla összekötõvel!
Nem értem ezt a Direct Drive-ot, fõleg, hogy még csak nem is jó irányba lapítgatottak a csövek. Éredemes egyszer lefuttatni egy akár egyszerûbb végeselemes modellezést különbözõ kialakításokon, hogy megértsd, miként mûködik a kerékpárváz, mint rácsos tartó, melyet dinamikus terhelések érnek.
ok ott akik ezt csinaltak mind tok hulyek, csak te otthon a monitor elott vagy okos... Vegulis a tervezomernokok mindossze ebbol elnek. Semmi komoly. Biztos sokat tudnal nekik meselni arrol hogy hogyan mukodik a kerekparvaz.
LOL
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6473
Írta 2007. július 15. - 23:43
Nekem az az aránytalanság tünt fel, hogy a homlokcsõ környéke mennyivel túl van építve az
egyéb csõcsatlakozásokhoz képest az összekötés hiányát már észre sem vettem.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#6474
Írta 2007. július 15. - 23:38
minek ha felesleges ?Legyen 1508g láncvilla összekötõvel!
Nem értem ezt a Direct Drive-ot, fõleg, hogy még csak nem is jó irányba lapítgatottak a csövek. Éredemes egyszer lefuttatni egy akár egyszerûbb végeselemes modellezést különbözõ kialakításokon, hogy megértsd, miként mûködik a kerékpárváz, mint rácsos tartó, melyet dinamikus terhelések érnek.
de szeerintem megtették
és az a szerencse a vázak meg nem tudnak sem végelemzni sem olvasni ..
az a váz így is brutálisan merev, és nem is a hamar törik kategória.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6475
Írta 2007. július 15. - 23:33
Nem értem ezt a Direct Drive-ot, fõleg, hogy még csak nem is jó irányba lapítgatottak a csövek. Éredemes egyszer lefuttatni egy akár egyszerûbb végeselemes modellezést különbözõ kialakításokon, hogy megértsd, miként mûködik a kerékpárváz, mint rácsos tartó, melyet dinamikus terhelések érnek.
#6476
Írta 2007. július 15. - 23:18
dizájna egyre kevésbé tetszik....a 2005 és elõttiek tetszettekszép! letisztultsága jön be a legjobban.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6477
Írta 2007. július 15. - 23:10
viszont ezzel el CCzgetnek
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#6478
Írta 2007. július 15. - 21:06
#6479
Írta 2007. július 15. - 19:56
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6480
Írta 2007. július 15. - 14:35
nem érdekel?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.