Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#6301
Írta 2007. július 30. - 20:32

#6302
Írta 2007. július 30. - 20:21

akkor jó , hazamegyek a kontaktlencsémértpedig a fekete belsõ alkatrészeken ott a menet, a piros külsõ gyûrûkben is. Ezek rögzítik a csapágyazást, függetlenül a gyorszártól és az agytól. Sima csavar-anya kapcsolat.

/de azért még mindig nem kell ilen váz

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6303
Írta 2007. július 30. - 20:16

#6304
Írta 2007. július 30. - 20:05

nemhttp://www.split-piv...erformance.html
Erre gondoltál?
az a Tomac deszéép!
erre

én nem látok igazán más rögzítéstr mint a gysz....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6305
Írta 2007. július 30. - 19:52

#6306
Írta 2007. július 30. - 18:41

az ot egy valos forgaspont de nem a gyosrzar fogja ossze oket.
a csapagyak alatt egy menetes cso fogja ossze a tam es lancvillat.
a gyz csak a kerek rogziteshez kell.
honlapjan egyertelmuen latszik.
csak nemtom a cimet.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6307
Írta 2007. július 30. - 17:27

(gondolom horror áron vannak)
#6308
Írta 2007. július 30. - 17:19

Bár aprócska képecske mde egy picit a Commencalra emlékeztet...tomac kép
#6309
Írta 2007. július 30. - 16:21

széééép
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6310
Írta 2007. július 30. - 15:47

#6311
Írta 2007. július 30. - 15:41

nem látszik itt jól, de ujságban van robbantott ábra, csapágy minden van bene ....és a gysz rögzíti az egészet....szerintem az ott nem egy "teljeserteku" forgaspont. csak ilyen kiegeszito tema. valahol volt ez mar kivesezve.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6312
Írta 2007. július 30. - 15:39

Active Braking Pivot
Active Braking Pivot (ABP) - patent-pending technology that puts the rear suspension pivot concentric to the rear wheel axle, allowing the disc caliper to keep a near-constant relationship to the disc rotor. According to Riley, the caliper's rotation in relation to the disc rotor is minimized through the bike's range of travel. "No other available pivot location achieves this."
According to Trek, ABP offers three key benefits: 1.) Reduced braking forces on suspension. No more suspension stiffening under braking, providing better tracking on the trail; 2.) More control. Less brake jack means suspension can work all the time, keeping the tire on the ground. Less rotation equals less suspension stiffening equals less kidding and wheel hop. 3.) Perfect suspension balance front-to-rear. ABP allows the rear and front suspension to work effectively in braking and non-braking situations, allowing better handling and more control in all situations.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6313
Írta 2007. július 30. - 15:36

http://www.blog.bike...k08/trek081.jpg
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6314
Írta 2007. július 30. - 15:36

#6315
Írta 2007. július 30. - 15:33

a velemenyemet mar ismertettem [fujj-fujj en mereszelem nem szeretni a 29"-t] ehhez mar csak annyit tennek hozza hogy randa.
es most akkor irhatja Denes az ujabb emailt. sz.rok ra mint az elozore is tettem. ivesen. magasrol.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6316
Írta 2007. július 30. - 15:32


amugy meg vótmá' copyright by lor
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6317
Írta 2007. július 30. - 15:28

#6318
Írta 2007. július 30. - 13:44

#6319
Írta 2007. július 30. - 12:56

#6320
Írta 2007. július 30. - 12:36

Dig is több mint 1 éve vár a diabolus hajtókarjára.
:scared: bocsi off: de ez érdekelne: eltörte vagy mi lett vele?