asszem amúgy belemegy a 29er vázba is.
Ha veszel hozzávaló villát (110 m tengely), mert a fatty-nak el kell férnie széltében is
Edited by Tekergek, 2015. June 26. - 21:14.
asszem amúgy belemegy a 29er vázba is.
Ha veszel hozzávaló villát (110 m tengely), mert a fatty-nak el kell férnie széltében is
Edited by Tekergek, 2015. June 26. - 21:14.
Nem hogy örülnétek, hogy részesei, tanúi lehettek a gyártók folyamatos útkeresésének!
Gyönyörű időszak, meg kell hagyni! Milyen unalmas lesz pár év múlva, mikor már csak a 28.3-as kerékméret lesz az egyetlen, amit megvehetünk, arra meg csak és kizárólag biokertészetben nevelt fából sajtolt rózsaszínű gumiból készült szingó megy 17bár nyomáson.
na és ne feledjük a legújabb feltétlen szükséges fejlesztést, a jövő év slágerét a 650b+-t. nagyon kellett. (2,7-3,0 -széles 27,5 amúgy a cucc).
fritz újságban 2 oldalas cikkben taglalják hogy mennyire kurva jó. persze új váz meg felni kell hozzá.
Hozza magával a 148-as hátsó tengelyt.
na és ne feledjük a legújabb feltétlen szükséges fejlesztést, a jövő év slágerét a 650b+-t. nagyon kellett. (2,7-3,0 -széles 27,5 amúgy a cucc).
fritz újságban 2 oldalas cikkben taglalják hogy mennyire kurva jó. persze új váz meg felni kell hozzá.
Nem az a fontos, hogy hogyan csűrjük-csavarjuk a jogot, hanem az, hogy mi van akkor, ha az autósnak van igaza?!
Benkó Barbara első beszámolójában még egészen másként hangzott el ez a történet...
Aki tanult jogot azt pontosan tudja hogy sem sokat ér a szakértői vélemény. Barbi is fogad egyet, aki bebizonyítja, hogy letörött volna a fékkar a kormánnyal együtt.
A sebesség mindent megold.
Inkább hírek.
És no comment.
http://hvg.hu/cegaut..._a_10esen_senki
Sajnálom, remélem gyorsan rendbe jön!... Jobbulást, Barbi!
http://www.origo.hu/...-biciklist.html
Újdonságok:MTBR-en van egy topik,a 650B kereket fogadó 26-os bringákról.
2008-as........
marzó leállásról:
tekintve, hogy épp egy 55 rc3 evo ti-t használok és egy 350cr-t tervezek vásárolni, e hír megnyugtató: "...he confirmed that the bicycle division is in excellent health..."
szerintem a 2-es teljesen jó. kistányért sose használtam
nekem pl egy 40/30 as lenne az igazi 36os végű sorral
de az új 11es xt-ből nekem hiányzik is a 34-36-os végű sor. 2-es 3a rendszerekhez telesen értelmetlen a 40-42 végű sorok.
de egy 34-es hajtást kipróbálnék egy 11/40-es sorral.
Hát nekem 39/26-os tányér van 11-36 sorral néha jól jönne a 40 hátul, Salzra nem is mertem/bírtam volna bevállalni, ott 38/24-es hajtóművet tettem be.
Nem a kéttányéros hm ellen vagyok, most is azt használok, teljesen rendben van.
De 14 fognál is jelentős az átfedés a két tányér között, ha ezeket még közelebb hozzuk, hááát...
Csináltam egy egyszerű táblázatot a 2x10 - 2x11 áttételeit bemutatandó. Jól látszik, hogy nagyobb átfogást nem kapunk, de cserébe lesz egy bonyolultabb rendszerünk több "felesleges" fokozattal. Nem kell, nem jön be!
Úgy még esetleg rendben lenne, ha elöl maradna a 14 fog távolság, s a fokozatokat jobban elosztanák, nem lenne fent az a hatalmas ugrás.
szerintem a 2-es teljesen jó. kistányért sose használtam
nekem pl egy 40/30 as lenne az igazi 36os végű sorral
Nézd meg milyen áttételekkel jársz most, hasonlítsd össze, aztán döntés.
SZERINTEM átlag montisnak nem lesz ok.
Nekem speciel a 2t sem tetszik, teljesen felesleges volt közelebb hozni egymáshoz a hajtómű tányérok fogszámát. Marad a "régi", hibátlan rendszer, amíg lehet.
szerintem a 2-es teljesen jó. kistányért sose használtam
nekem pl egy 40/30 as lenne az igazi 36os végű sorral
de az új 11es xt-ből nekem hiányzik is a 34-36-os végű sor. 2-es 3a rendszerekhez telesen értelmetlen a 40-42 végű sorok.
de egy 34-es hajtást kipróbálnék egy 11/40-es sorral.
Edited by Bikertigger, 2015. April 22. - 14:15.
Nézd meg milyen áttételekkel jársz most, hasonlítsd össze, aztán döntés.
SZERINTEM átlag montisnak nem lesz ok.
Nekem speciel a 2t sem tetszik, teljesen felesleges volt közelebb hozni egymáshoz a hajtómű tányérok fogszámát. Marad a "régi", hibátlan rendszer, amíg lehet.
1x11.
Mennyire kell erősnek lenni hozzá?Kocaként hanyagoljam?