München biciklis autópályát épít.
Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#561
Posted 2015. August 01. - 17:03

#562
Posted 2015. July 20. - 11:49

Tig, nem felejtettél el valamit?
ja mostanában nem sűrűn nézegettem feléjük.
útóbbi években nem gyártottak számomra értelmezhető biciklit, de ez az új hei hei felfüggesztés rendszer egész ígéretesnek látszik.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#564
Posted 2015. June 26. - 21:14

asszem amúgy belemegy a 29er vázba is.
Ha veszel hozzávaló villát (110 m tengely), mert a fatty-nak el kell férnie széltében is
Edited by Tekergek, 2015. June 26. - 21:14.
#565
Posted 2015. June 26. - 14:17

Nem hogy örülnétek, hogy részesei, tanúi lehettek a gyártók folyamatos útkeresésének!
Gyönyörű időszak, meg kell hagyni! Milyen unalmas lesz pár év múlva, mikor már csak a 28.3-as kerékméret lesz az egyetlen, amit megvehetünk, arra meg csak és kizárólag biokertészetben nevelt fából sajtolt rózsaszínű gumiból készült szingó megy 17bár nyomáson.
- Sandman and Vejne like this
#566
Posted 2015. June 26. - 12:33

#568
Posted 2015. June 26. - 10:44

na és ne feledjük a legújabb feltétlen szükséges fejlesztést, a jövő év slágerét a 650b+-t. nagyon kellett. (2,7-3,0 -széles 27,5 amúgy a cucc).
fritz újságban 2 oldalas cikkben taglalják hogy mennyire kurva jó. persze új váz meg felni kell hozzá.
Hozza magával a 148-as hátsó tengelyt.
#569
Posted 2015. June 26. - 10:36

na és ne feledjük a legújabb feltétlen szükséges fejlesztést, a jövő év slágerét a 650b+-t. nagyon kellett. (2,7-3,0 -széles 27,5 amúgy a cucc).
fritz újságban 2 oldalas cikkben taglalják hogy mennyire kurva jó. persze új váz meg felni kell hozzá.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#570
Posted 2015. June 10. - 12:46

#571
Posted 2015. May 09. - 22:05

Nem az a fontos, hogy hogyan csűrjük-csavarjuk a jogot, hanem az, hogy mi van akkor, ha az autósnak van igaza?!
Benkó Barbara első beszámolójában még egészen másként hangzott el ez a történet...
#572
Posted 2015. May 09. - 18:30

Aki tanult jogot azt pontosan tudja hogy sem sokat ér a szakértői vélemény. Barbi is fogad egyet, aki bebizonyítja, hogy letörött volna a fékkar a kormánnyal együtt.
A sebesség mindent megold.
#573
Posted 2015. May 09. - 13:59

Inkább hírek.
És no comment.
http://hvg.hu/cegaut..._a_10esen_senki
Sajnálom, remélem gyorsan rendbe jön!... Jobbulást, Barbi!
http://www.origo.hu/...-biciklist.html
#574
Posted 2015. May 03. - 06:37

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#575
Posted 2015. April 26. - 22:24

Újdonságok:MTBR-en van egy topik,a 650B kereket fogadó 26-os bringákról.
2008-as........
- zeezoltano likes this
#576
Posted 2015. April 24. - 08:50

marzó leállásról:
tekintve, hogy épp egy 55 rc3 evo ti-t használok és egy 350cr-t tervezek vásárolni, e hír megnyugtató: "...he confirmed that the bicycle division is in excellent health..."
#577
Posted 2015. April 23. - 17:42

#578
Posted 2015. April 22. - 18:07

szerintem a 2-es teljesen jó. kistányért sose használtam
nekem pl egy 40/30 as lenne az igazi 36os végű sorral
de az új 11es xt-ből nekem hiányzik is a 34-36-os végű sor. 2-es 3a rendszerekhez telesen értelmetlen a 40-42 végű sorok.
de egy 34-es hajtást kipróbálnék egy 11/40-es sorral.
Hát nekem 39/26-os tányér van 11-36 sorral néha jól jönne a 40 hátul, Salzra nem is mertem/bírtam volna bevállalni, ott 38/24-es hajtóművet tettem be.
- zeezoltano likes this
#579
Posted 2015. April 22. - 14:48

Nem a kéttányéros hm ellen vagyok, most is azt használok, teljesen rendben van.
De 14 fognál is jelentős az átfedés a két tányér között, ha ezeket még közelebb hozzuk, hááát...
Csináltam egy egyszerű táblázatot a 2x10 - 2x11 áttételeit bemutatandó. Jól látszik, hogy nagyobb átfogást nem kapunk, de cserébe lesz egy bonyolultabb rendszerünk több "felesleges" fokozattal. Nem kell, nem jön be!
Úgy még esetleg rendben lenne, ha elöl maradna a 14 fog távolság, s a fokozatokat jobban elosztanák, nem lenne fent az a hatalmas ugrás.
szerintem a 2-es teljesen jó. kistányért sose használtam
nekem pl egy 40/30 as lenne az igazi 36os végű sorral
#580
Posted 2015. April 22. - 14:10

Nézd meg milyen áttételekkel jársz most, hasonlítsd össze, aztán döntés.
SZERINTEM átlag montisnak nem lesz ok.
Nekem speciel a 2t sem tetszik, teljesen felesleges volt közelebb hozni egymáshoz a hajtómű tányérok fogszámát. Marad a "régi", hibátlan rendszer, amíg lehet.
szerintem a 2-es teljesen jó. kistányért sose használtam
nekem pl egy 40/30 as lenne az igazi 36os végű sorral
de az új 11es xt-ből nekem hiányzik is a 34-36-os végű sor. 2-es 3a rendszerekhez telesen értelmetlen a 40-42 végű sorok.
de egy 34-es hajtást kipróbálnék egy 11/40-es sorral.
Edited by Bikertigger, 2015. April 22. - 14:15.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való