Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#4501
Írta 2008. szeptember 07. - 13:19

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4502
Írta 2008. szeptember 07. - 12:44


ami szivenütött, az az elektromos dura ace.
lehet, hogy nyikorgó hangot ad az elsõváltó, lehet, hogy lemerül az elem 1000km után, lehet, hogy nehéz, meg lehet fikázni ezer módon. de ha egyszer kipróbálod a fékváltókart és a váltást ugy am-blokk, akkor rájössz, hogy ez TÖKÉLETES. simán azt hittem lehugyuzom a bokám.
a speciket már áprilisban láttam, igy ott újdonság nem volt.
ami még tetszett, az:
a bontrager cipõkben levõ talpbetét
a sidi cipõk cserélhetõ talpmintája meg az achilles szorító funkció
a 2stage vázban levõ manitou rigóstag
a transalpes váz
és a look "Z" karbon hajtókarja. (egyszerû mint a lejtõ, és k*rva jó)
a szétszedhetõ mûanyag pedál 200 gramos súlyával
illetve sok idõt töltöttem a taiwani részlegben. újra divatba jön a mindenféle elox szín, az astro egyre komolyabban nyomja de vannak még más taiwani vázgyártók is, akik érdekes koncepciókkal állnak elõ.
a fixie inc.
és számomra a kiállítás legszebb kerékpárja, a scott genius limited.
ami nem tetszett:
bármit el lehet adni, amire rá van irva, hogy pinarello/de rosa/cinelli/capmpagnolo vagy bármi, ami olasz. legjobb példa: pinarello prince, vagy a dedacciai carbon váz. LOL
a fehér erõltetése. kicsit túlzásba vitték páran (töbek közt a cube is!!)
a nagyok (merida, giant, kona, trek) meg a kisebb németek gyakorlatilag semmi újat nem csináltak. SEMMIT. apróbb módosítások nem számítanak.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4503
Írta 2008. szeptember 07. - 12:27

#4504
Írta 2008. szeptember 07. - 12:19

http://picasaweb.goo...dev1L/20080907#
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4505
Írta 2008. szeptember 06. - 21:19

Lehet csemegézni!!
#4507
Írta 2008. szeptember 05. - 20:50

(jó aza beépitett SAG mérõ h jóllátom)
#4508
Írta 2008. szeptember 05. - 19:40

baromallat jol nez ki ez a feher boxxi. telitalalat. a tobbi kepet most nezegetem, hat van egy-ket erdekes dolog

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4509
Írta 2008. szeptember 05. - 18:20


Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#4510
Írta 2008. szeptember 05. - 16:56

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4511
Írta 2008. szeptember 05. - 15:43

#4512
Írta 2008. szeptember 05. - 15:39

"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."
#4513
Írta 2008. szeptember 05. - 14:24

most akkó mi van?
http://www.dirtmag.c...rt-1231879.html
g.ci jól néznek ki...
további képek a Eurobikeról:
http://flickr.com/photos/bikedaily/
ezezezezez eszméletlenül szép, aztaaaa:clap:
#4514
Írta 2008. szeptember 05. - 13:24

http://www.dirtmag.c...rt-1231879.html

g.ci jól néznek ki...
további képek a Eurobikeról:
http://flickr.com/photos/bikedaily/
#4515
Írta 2008. szeptember 05. - 13:19

#4516
Írta 2008. szeptember 05. - 09:26

Lapierre 09 is ON:
http://www.lapierreb...lapierre/en/VTT
Nagyon tetszik az FR, AM vonal, már a hetekkel ezelõtt látott elsõ képeken is szimpatikusak voltak!
#4517
Írta 2008. szeptember 05. - 09:23

A hasonlóság a MKIII IH-val valóban szembetûnõ, de valószínû, hogy a felfüggesztési rendszer és a rugóstag klasszikus turneres elhelyezése behatárolja a választható megoldásokat, és Dave Turner inkább ezt választotta, szemben a 6Point/7Point/Sunday modelleknél használttal. Az Ibis és a Pivot esetében (mint szintén DW-Linket alkalmazók), vagy az IH Azure modelljénél a felsõcsövön lévõ rugóstag elhelyezés miatt megmaradhatott a klasszikus hátsó háromszög design.
Véleményem szerint az új DHR sikerült a legjobban, nyolc év után teljesen megváltozott és vadonat új gép született. Mivel eddig csak rajzokat láttunk, végleges modellekrõl az Interbike kiállításig pedig valószínûleg nem várhatók további fotók, legyünk türelemmel. Utána már kicsit okosabbak leszünk.
[ATTACH]542[/ATTACH] [ATTACH]545[/ATTACH] [ATTACH]543[/ATTACH] [ATTACH]544[/ATTACH]
Interjú a változásról és a közös munkáról Dave Weagle-el, a DW-Link "atyjával": http://www.dropmachi...-link-a459.html
#4518
Írta 2008. szeptember 04. - 22:39

a DHR valami iszonyat otromba lett
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4519
Írta 2008. szeptember 04. - 22:03

egy értelmes fejlesztésük volt (ETA), erre azt hanyagolják. jellemzõFennt vannak a 2009-es Marzók http://www.marzocchi...tb&IDAnno=56330
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4520
Írta 2008. szeptember 04. - 22:03
