Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9167 hozzászólás a témában

#4221
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás
NEm maradi vagyok, csak az optimális dolgokat szeretem. No és a logikus érveket!

Olasz autó is inkább szerelem, mint praktikus használat.

Ride everywhere.

.


#4222
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás

Szempontok... ha boltom lesz nem rendelek ilyet, és nem adom el..


most nem azért, de ha te ilyen maradi vagy akkor inkább meg se nyisd azt a boltot mert a kutya se fog oda járni.

#4223
zsolo

zsolo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.627 hozzászólás

Jól helyezkedik az nem vitás.

Jó a menedzsment ;)

Egyébként szerintem annak ellenére h nem a legjobb nagyon stílusosan bringázik

Ha Hill a VBt bukta esés miatt, akkor õ a schladmingi futamot...

#4224
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
Aga: nem oldalspecifikus fékkar, és meg is van a "miért"-je :)

Nem mindig szerelõbarát a fejlesztés, de nem is ez a fõ szempont. Különben ki venne pl olasz autót, motort? :)

#4225
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
A fékkar bilincse kétcsavaros, tehát nem kell leszedni a markolatot. Viszont hülyeség, hogy egy légtelenítéshez le kell szerelni a fékkart. Mindezt csak azért, hogy csereszabatos legyen a két kar. Az erõkar mérete teljesen független a dugattyú helyzetétõl, rakhatják bárhova. A Martának van a legszebb karja.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4226
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás
Az avidnál ok ott értelmes a légtelenítés, de a többinél szívhatsz vele, és mostanába azok is ilyenek.

Az a "Semmi sem kerül" meg azért nem olyan biztos:
Példa:
Szerelõ vagy egy boltban, Légteleníteni kell egy nem ilyen karos féket:
Fékkar fel 10 másodperc, légtelenítés most lényegtelen, jobb esetben 10 perc fékkar vissza 10 másodperc kész.

Ilyen fékkar:
Markolat leszed, ami ha nem csavaros, ~5 perc (van akinek több mert nem ismeri a tûs fecskendõs dolgot) fékkar leszed, keresni egy helyet ahova rakod ...ha van, ami elsõre nem biztos, bilincses konzol??? ...mindegy mondjuk 1 perc Légtelenítés mint az elõbb.
Fékkar vissza, markolat vissza. Ugye ha nem csavaros, esetleg divatos ergonómikus forma akkor ezt beállítani, plussz a belefújt hajlakk száradási ideje fél óra minimum.
És ha egy nap 10-en jönnek ugyanezzel be, jelentõs idõveszteség.

Ha Pl. a centerlock a könnyû/gyors szerelhetõség miatt van, akkor a fékkarfedél miért nem megy felülre? Attól még lehet designos, meg lehet a fékkarba... (ala new símanó)

Szempontok... ha boltom lesz nem rendelek ilyet, és nem adom el..

Ride everywhere.

.


#4227
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
Semmibe sem kerül a fékkart lehúzni, és átrakni egy 22.2-es pl kormányszarvra, vagy bilincses konzolra... :)
A shimano már 2 éve ezt használha, igaz máshol van a fékkarfedél.
Mi a fura ebben a fékkarban? (azt leszámítva, hogy végre nincs az a nagy bumszli olajtartály minden fékkaron mostanság, mint a régieken voltak.

Helyes irány!

#4228
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
az avidnál azért nem két napja csinálnak féket. a jelenlegi fékeik is a legjobban légteleníthetõek. valszeg megoldják majd most is.
és azért csinálja minden gyártó így a fékét mostanság, mert rájöttek, hogy a motorokon rég így van. és most ezzel a mondattal megint el lehet adni az új szetteket. de az is tény, hogy így nagyobb erõkart lehet csinálni, kérdés, hogy kellett-e.

#4229
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás

http://weightweenies.starbike.com/forum/download.php?id=28101
http://www.google.co...BcdxR6kkxIWrkFQ


És ezt hogy légteleníted? Fekteted a gépet? Vagy le kell szedni, és póznára rakni?
A designprogram szerintem letörölte a funkcióprogramot a tervezõ gépén...

Ride everywhere.

.


#4230
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás

Igen, de az Orange után õ is Hondás lett. Matti és Greg mellett. Jól helyezkedik az nem vitás. Nem csoda, hogy egyre komolyabban kell vele számolni.


Na ezt nem is tudtam h Hondás is volt:O
Egyébként szerintem annak ellenére h nem a legjobb nagyon stílusosan bringázik

#4231
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Igen, de az Orange után õ is Hondás lett. Matti és Greg mellett. Jól helyezkedik az nem vitás. Nem csoda, hogy egyre komolyabban kell vele számolni.

#4232
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás

ez a Brendan gyerek nem Hondaval ment amig volt olyan?


Elõtte Orange-s volt(különös ismertetõjele h nagyon bambaa a feje:D).
Hondas aki nagy az Matti Lehikoinen meg Greg Minnaar volt.

#4233
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ez a Brendan gyerek nem Hondaval ment amig volt olyan?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4234
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
mostmá egészen hivatalos:

http://www.nsmb.com/...on-specialized/

#4235
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Az IH 2008-s, két fõs férfi DH csapata "testületileg" a Specihez igazolt, vagyis Sam Hill mellette Brendan Fairclough is Demo-val megy a jövõ évi szezonban.

Steve Smith a Cove-tól az Evil Bikes-hoz igazolt, így Vanderham-el ketten jó kis csapatot fognak alkotni jövõre.


#4236
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás

egyszerû indok: több hely marad a kormányon.


Így már értem.
A magam részérõl maradok a széles kormánynál :)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#4237
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
egyszerû indok: több hely marad a kormányon.
bonyolult és nem bizonyítható indok: jobb moduláció mert afékkar húzásával azonos irányba mozog a dugattyú. (illetve páran több erõt is belehazudnak)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4238
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
nincs értelme oldalra kilógó fékkarrészt csinálni, ha ráteheted a "bilincsre" is a tartályt, csõcsatlakozást
nincs kilógó rész, ami plusz súly, és nagyobb esély, h vmi telibetrafálja
meg a CC-sek keskeny kormányain jobban elférnek így a dolgok

bár igazából mind1 :) újraéledõ trend

#4239
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Nézegettem a Strokert, ha jól rémlik az is hasonló elrendezésû. Nekem kicsit sérülékenyebbnek tûnik, mint a hagyományos elrendezés. Nagyon ritkán esem bicajjal, de az utóbbi két évben mind a két burulás esetén a fékkarokon landolt a bicaj (az egyik el is ferdült), nem tudom a Stroker ezt, hogy viselte volna. Persze könnyen lehet, hogy feleslegesek az aggodalmaim.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#4240
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás
Nem fikáztam, nem is terveztem féket venni, véleményt mondtam róla fönök.. :)
És nem konkrétan errõl, hanem az ilyen elrendezésû fékkarokról.

és meggyõzhetõ vagyok érvekkel.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda