Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9167 hozzászólás a témában

#3441
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Bergamont big air váz eladó:D


ez is ugy nez ki mint egy specialized :)

Sziasztok!

Lehet, hogy nem ide való.
A google-be beírva rákattintottam a Giant honlapjára. Az egyik agresszív bringájuknál azt írják: FOX ROCO taggal készítik.
Ez baki egy ekkora gyártótól.

üdv: forob


na innen latszik hogy a giant honlapjat is emberek keszitik. ennyi
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3442
forob

forob

    vendég

  • fórumtag
  • 87 hozzászólás
Sziasztok!

Lehet, hogy nem ide való.
A google-be beírva rákattintottam a Giant honlapjára. Az egyik agresszív bringájuknál azt írják: FOX ROCO taggal készítik.
Ez baki egy ekkora gyártótól.

üdv: forob

#3443
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás

A Giant újraéleszti a Faith-et.
http://www.giant-bic...-US/news/13369/



Bergamont big air váz eladó:D



#3444
Grande

Grande

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.328 hozzászólás
A Giant újraéleszti a Faith-et.
http://www.giant-bic...-US/news/13369/

#3445
kacsuli

kacsuli

    vendég

  • fórumtag
  • 39 hozzászólás
Megújult az oldaluk.

http://www.e13components.com/

#3446
Rapax

Rapax

    vendég

  • fórumtag
  • 154 hozzászólás
A korábban linkelt Sea Otter cikkekben is szerepelt, de nem volt nagyon kirakatban a Pinkbike által most kiemelt új Tomac fully gép. Nem vagyok nagy kedvelõje a karbon csodáknak, de ez a gép igencsak elnyerte a tetszésem:
http://www.pinkbike....de-sl-2009.html

#3447
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

A kavitációt és a habzást hogy sikerült öszehoznod? Még ha "_" között és smiley-val használod, akkor se jó kifejezés.
Itt megtalálod a kavitáció magyarázatát: http://hu.wikipedia..../wiki/Kavitáció



Úgy, h ismeretlen számomra a fogalom, és leginkább erre tudtam asszociálni, pont emiatt; ha egy anyag folyadék fázisból hirtelen gáz fázisba megy át a nyomás esése következtében - habzás, meg mint a folyadékban hirtelen megjelenõ sok buborék. Smileyt nem tettem, komoly kérdés volt.

#3448
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
volt alkalmam pár uj 2009/2010-es terméket próbálgatni a suntour-tól és a tektro-tól. a suntournak van egy villája, relative low-spec (hivatalosan XCR V2 LO azt hiszem) mert a dart-al esik egy szintre azzal a különbséggel hogy 30-as a becsúszó és fekete: meglepõen jól mozog (ugy értem marzo-san finoman) nincs túlcsillapítva, alunyakas (!) és lockout is van benne. másik az uj tektro auriga pro - radiális fékkar, erõs xtr beütéssel, féknyereg maradt a comp-ból megismert. illetve új "hayes v6-like" féktárcsák. gyakorlatilag minden elképzelhetõ elox szinben jön. szerintem sok gyártó palettáján megtalálhatóak lesznek az ezekkel szerelt gépek (merida/giant/specialized)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3449
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
A kavitációt és a habzást hogy sikerült öszehoznod? Még ha "_" között és smiley-val használod, akkor se jó kifejezés.
Itt megtalálod a kavitáció magyarázatát: http://hu.wikipedia..../wiki/Kavitáció


#3450
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Kavitáció az a "felhabzás"?

Én idáig úgy tudtam, h a teljesen zárt és olajjal teli rendszerek nem túl megbízhatóak, de majd kiderül élesben :)

#3451
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
schwalbe - yeti egyuttmukodes

http://www.downhilltires.com/
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3452
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás

szarul is mozog :)
...
láttam képen....:)


mivan? te képen látod a teló mozgását? :D hogy csinálod baszki? :D

#3453
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

szarul is mozog :)

nem tom ....eddig még messze az a 03-as volt a legjobb pedig próbáltam vagy 5-6 ot azóta,,,,persze még így is jobb mint a többi. :)

Szarul mozog? Aha. Életedben nem ültél még rajta.:P


#3454
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Egy több éve kifejlesztett és kipróbált (36 és 40) újítás átvételétõl miért lenne rosszabb? Az én 2008-s 36 VAN R telómban is ez van.:)

szarul is mozog :)

nem tom ....eddig még messze az a 03-as volt a legjobb pedig próbáltam vagy 5-6 ot azóta,,,,persze még így is jobb mint a többi. :)

Szarul mozog? Aha. Életedben nem ültél még rajta.


az nem baj

láttam képen....:)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#3455
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Egy több éve kifejlesztett és kipróbált (36 és 40) újítás átvételétõl miért lenne rosszabb? Az én 2008-s 36 VAN R telómban is ez van.:)


#3456
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Egyáltalán nem.
A fit egy zárt patron tele olajjal, és ezen belül van a csillapítás/kompresszió.
A Fox szerint ez jobb mint a nyílt fürdõ mert nem lép fel kavitáció, stb.
Az biztos hogy könnyebb.

Eddig a nagyobb villákban volt ilyen mint a 40, és a 36.

aggódom

minden "jelentõsebb" fejlesztéssel egyre "szarabbak" lettek a telóik (viszonyítva a 2003-as float mozgásához a maikat)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#3457
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás
"Sunday kikiáltási ár egy font! Ki ajánl többet? Az úr ott 1.30-at ajánlott..másodszor, harmadszor, elkelt!" :D
Nálunk kb ez lenne :)

Ride everywhere.

.


#3458
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Ahh... Nem lenne rossz ott lenni, amikor a felszámoló elárverezi a készleten maradt bicókat :)

#3459
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Az Iron Horse "saga" folytatódik tovább. A New York-i csõdbíróságon folyó eljárás során megállapítást nyert, hogy a cég tartozása több, mint 17.1 millió USD, és ennek jelentõs részét (kb. 11.5 millió) az ázsiai beszállítók felé nem teljesített kifizetések jelentik, de 1 milliós összeggel tartoznak például Dave Weagle-nek, a DW Link licenc royalty díjai kapcsán.
Természetesen, jó szokás szerint elindult az "egymásra mutogatás", és a cég jelenlegi vezetõje a már egy éve távozott alelnökre, Stew Barnettre és a pénzügyi igazgatóra, Nicholas Aversanora akarja verni a balhét.

Nem lesz rövid és egyszerû történet, és véleményem szerint igen nagy valószínûséggel kijelenthetõ, hogy a cégnek és a márkának "reszeltek."


#3460
jezso

jezso

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 512 hozzászólás
DHX-nek néz ki matrica és a nagy kék tekerenytû nélkül.

Hír az e13 pedálról:

Official reply from Dave Weagle regarding the Staccatos:
"It's basically impossible to prototype the metal "skeletons" in the materials that we are using, we were working with a USA company to do that but they could not meet our quality or tolerance standards. We've built and ridden CNC prototypes since last May, but it's not the same. We owe it to the riders who rock e.thirteen stuff to ride and test actual pre-production prototypes before committing to a production run. I don't really care how other companies do it, that's just the way it is for us, I hold the company accountable for the quality of every part that is built.

The only way to do this right now is to drop $40K on dies, and pray that the design works out. All the FEA in the world won't tell you what an actual part will do when you ride it, and I'm just not comfortable with that.

We took a simpler route and designed a family of more conventional all metal pedals using some of the design concepts that give the staccatos their high strength to weight ratio. We've already learned a lot during this process. They are light as hell, strong, and look good. They will be available in the coming few months, tools are being finalized now.

From there we'll learn a little more about the materials that we are using and the structural requirements. That will let us and put the final design touches on the Staccatos with confidence and get them out there."

Elnézést hogy angolul van, de nincs idõm lefordítani.