Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#241
Írta 2020. július 14. - 19:37
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#242
Írta 2020. július 14. - 17:59
Paraferinél volt ez a bringa neki tetszett, nekem is, egy prototípuson szerintem meg lehet akármilyen alkatrész mert úgyse azért van hogy meg vedd, hanem azért hogy tesztelgessék. Az már csak az én személyes véleményem hogy arra teljesen jó volt az a kormány csapi is, amit hiányoltam az a droopost, pedig a helye megvan.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#243
Írta 2020. július 09. - 07:47
Mondjuk egy geo tábla jó lett volna.
Amúgy bírom a Csepelnél ezeket a soha sorozatgyártásba nem kerülő prototípusokat. Mintha egy-két belsős arc magának rendelgetné ezeket a vázakat...
A neve kínos, a színe véleményes, geo tábla nincs, esetleges méretválaszték nincs, és oké, hogy kompletten sosem érdekelne egy ilyen bringa, de ezek az 1 forintos kiegészítők, mint kormánycsapágy, nyeregcsőbilincs, stb, rettentő megvezetésnek is tűnik egy 600 eft-os bringában... Illetve nyilván ez réteg igény, de volt már a csepelnél rendes, 29-es csúszópapucsos monti acélváz (mondjuk az sem élt meg nagy sorozatgyártást, és méret abból sem készült, pedig vettem volna...), nem értem, hogy erre miért nem lehetett a sokoldalúság kedvéért állítható csúszópapucsot tenni.
A gravel deepspace is egy alapvetően szuper vázszett szerintem, kapacitálom is a vásárlására az erre a műfajra fogékony barátaimat, de ott is rettenetes, hogy egy 200eft-os vázszettbe 1 forintos kormánycsapágy, nem taperedes villa, kacat nyeregcsőbilincs, stb fér csak bele az árba.
Érthetetlen, hogy egy (állítólag, és gyakorlatilag is) főleg külföldön jól futó cég miért szorul rá arra, hogy rejtett hulladékot áruljon az egyébként szuper tervezésű és kivitelezésű acél vázain. A tömegtermelésű trekking/városi/gyerek vonalon had fogyjon a csepel matricás kacat, aki azokat veszi, az elégedett lesz, és amire kell neki, arra tökéletesen jó lesz az is.
Ha pedig úgy dönt a gyártó, hogy mtb és gravel vonalon kihoz valami színvonalasat, akkor abban ne legyen már hibrid filléres kormánycsapágy csak azért, hogy belemenjen a nem taperedes villa, és ne legyen rajta hulladékfémből préselt nyeregcső 10 forintos nyereggel 500 ezerért. Vagy legyen csak vázszett és akkor nem kell hozzá adni feltétlenül semmi kiegészítőt. Vagy igen is kerüljön rá márkás nyeregcső, kormánycsapágy meg bilincs. A sora-sra jó egy alap ricsi (az legalább közismert és elismert) egy ultegrásra 900 ezerért viszont férjen bele valami nívósabb, vagy ne legyen 900 ezres ultegrás bringa...
- talpfa kedveli ezt
#244
Írta 2020. július 08. - 20:16
Ez csak nekem újdonság?
https://totalcar.hu/...m_campaign=link
Mondjuk egy geo tábla jó lett volna.
Amúgy bírom a Csepelnél ezeket a soha sorozatgyártásba nem kerülő prototípusokat. Mintha egy-két belsős arc magának rendelgetné ezeket a vázakat...
- karakoram, fityisz, MJani01 és 1 további fórumtag kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#246
Írta 2020. július 08. - 12:46
előbb-utóbb csak lesz XC-re 31.67, mert az 3 gramm 4,2%-kal több merevség mellett, trailre 33.65363, endurora 35,67743, freeride-ra 38.121232, DH-ra 41.43432 és végül, s nem utolsó sorban gravelre ovál/hajó formájú *AERO* becsúszóval 22.222 x 45.5555 mm!
na ja (35-ös sid ugye de annak legalább látom értelmét)
de mongy kiváncsi lennék a termékmenedzsereken meg a supporton kívűl van e élő ember aki séróból megmodja tételesen miben különbözik egy 35 gold rl egy alap yaritól ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#247
Írta 2020. július 08. - 12:19
előbb-utóbb csak lesz XC-re 31.67, mert az 3 gramm 4,2%-kal több merevség mellett, trailre 33.65363, endurora 35,67743, freeride-ra 38.121232, DH-ra 41.43432 és végül, s nem utolsó sorban gravelre ovál/hajó formájú *AERO* becsúszóval 22.222 x 45.5555 mm!
#248
Írta 2020. július 08. - 11:29
bár asszem itt sokunkat nem érint csak az érdekesség kedvéért. -már a foxnál is éreztem hogy csak a 38-as becsúszó hiányzott eddig a minőségi élethez. nem is tudom hogy lehetett eddig kibírni nélküle.-
https://www.bikerada...kshox-zeb-fork/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#249
Írta 2020. június 09. - 11:50
Ezt ilyen egyszeri dolognak képzelem, mint ahogy Felt bringákat is árultak, meg épp van az a libakergetőbb típusú márka is. Bezzeg egy csomó régi vázuk el van tűnve
#250
Írta 2020. június 09. - 10:09
https://www.planetx...._eid=83170a252b
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#251
Írta 2020. június 06. - 14:29
Diverge evo, az ára is szép, viszont jön az új epic, abból az evora kíváncsi leszek, állítólag brain nélkül és 120/120-at fog mozogni.és akkor hosszú kanyargős úton el is jutottunk a merevvillás 29-es montihoz (már ha komoly hang nélkül néztem)
https://youtu.be/uqadlalATtQ
#252
Írta 2020. május 28. - 21:58
és akkor hosszú kanyargős úton el is jutottunk a merevvillás 29-es montihoz (már ha komoly hang nélkül néztem)
- blash, Kisherceg, Rabbit és 1 további fórumtag kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#253
Írta 2020. május 16. - 14:06
normál körülmények közt aligha kell a 10t. Versenyen vagy interval edzésnél annál inkább, pláne 32t tányérral.
en orultem neki... elol kisebb tanyert kapott, igy fent kb nyertem masfel uj attetelt a regi 11eshez kepest. az attetelezest ugy lottem be, hogy kb 35ig legyen tekerheto lefele 90es fordulatnal. a 11esnel is hasonlo volt. ha kondin kivul kerulok, kevesbe nehez visszaszoknom
az uj shimano sor kiosztasa nagyon bejovos.
arn módosította - 2020. május 16. - 14:06
#254
Írta 2020. május 16. - 14:02
Én azt hittem, a tengelyek "vastagodása" hozta el az XD és a microspline létjogusultágát, no meg a fokozatok bővülése. Sem hosszában, sem belső átmérőben nem fért több már bele, váltaniuk kellett. A vastag, átmenő tengelyek előnyeit a tárcsafék miatt ugyancsak élvezi szerintem mindenki.
Ez a 10-es lánckerék téma meg olyan ismerős: épp mikor kezdtem (sőt, szerintem kezdtünk) bicajozni akkor adták el a hetes(!) HG-t azzal, hogy ez azért jobb a hatosnál (tán UG-nak hívták?), hogy erre már felmegy a 11-es fog. Használni persze nem használta senki,...
Visszatérve, szívesen olvasnék itteni, aktív felhasználói szintű hozzászólásokat XD és microspline gyakorlati összehasonlítás témakörben. Nem a 10 fog, hanem a csapágyazás, a szerelhetőség, és elsősorban a kedvenc fétisem, a reteszelés minősége érdekelne. Van itt valaki, aki 12-es shimanoval megy?
nekem 12es xt shimanom van, de dt kazettatesttel - ott nem valtozott semmi, csak kazettatestet kellett cserelni, a belso ratchet maradt a regi. szereles nagyjabol ua. egyik kazettatest le, masik fel, kazetta fel, ennyi. ugyanazokat a szerszamokat hasznaltam, mint eddig.
#255
Írta 2020. május 09. - 10:01
10T for prezident!
normál körülmények közt aligha kell a 10t. Versenyen vagy interval edzésnél annál inkább, pláne 32t tányérral.
#256
Írta 2020. május 09. - 09:51
#257
Írta 2020. május 08. - 12:21
Én szeretem az időtálló dolgokat, a Hg kazettatest szerintem jó elgondolás, így a microspline-t nem zártam a szívembe. Főleg mivel kb csak a 10T kiskerék miatt kellett, a "rendkívül fontos" +10% miatt. A hasonszőrű hüJék dolgát, akik szeretnek építtetni, csak megnehezíti. Bár az utóbbi években "fejlesztett" új és újabb "szabványokat" látva nyilván nem meglepetés ez sem. Valahogy régebben mintha egyszerűbb lett volna minden.
Annak persze örülök, hogy egészen elfogadható áron hozzá lehet jutni olyan technológiához, ami régen elképzelhetetlen volt. Pl már okostelefonom is van egy ideje.
Én azt hittem, a tengelyek "vastagodása" hozta el az XD és a microspline létjogusultágát, no meg a fokozatok bővülése. Sem hosszában, sem belső átmérőben nem fért több már bele, váltaniuk kellett. A vastag, átmenő tengelyek előnyeit a tárcsafék miatt ugyancsak élvezi szerintem mindenki.
Ez a 10-es lánckerék téma meg olyan ismerős: épp mikor kezdtem (sőt, szerintem kezdtünk) bicajozni akkor adták el a hetes(!) HG-t azzal, hogy ez azért jobb a hatosnál (tán UG-nak hívták?), hogy erre már felmegy a 11-es fog. Használni persze nem használta senki,...
Visszatérve, szívesen olvasnék itteni, aktív felhasználói szintű hozzászólásokat XD és microspline gyakorlati összehasonlítás témakörben. Nem a 10 fog, hanem a csapágyazás, a szerelhetőség, és elsősorban a kedvenc fétisem, a reteszelés minősége érdekelne. Van itt valaki, aki 12-es shimanoval megy?
#258
Írta 2020. május 08. - 11:39
Annak persze örülök, hogy egészen elfogadható áron hozzá lehet jutni olyan technológiához, ami régen elképzelhetetlen volt. Pl már okostelefonom is van egy ideje.
- Rabbit kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#259
Írta 2020. május 08. - 11:04
Ez a microspline nagyon időszerű volt már, Kár, hogy nincs fotó egy deore sorról, hátulról. Montin most már tényleg csak 1x12-re fogok váltani, ha eddig kibírtam.
(A héten faragtam sniccerrel a hope-agy HG recéit, a 105-ös sor 15-ös lánckereke miatt. Persze tudom, vegyek drágább sort, meg használjak acél kazettatestet. De! Miért kell a kilenc ricniból csak ötöt hagyni, csak ezen? Mindkét szomszédjának megvan az összes "lába"...)