Ez csak nekem újdonság?
https://totalcar.hu/...m_campaign=link
Mondjuk egy geo tábla jó lett volna.
Amúgy bírom a Csepelnél ezeket a soha sorozatgyártásba nem kerülő prototípusokat. Mintha egy-két belsős arc magának rendelgetné ezeket a vázakat...
Ez csak nekem újdonság?
https://totalcar.hu/...m_campaign=link
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
előbb-utóbb csak lesz XC-re 31.67, mert az 3 gramm 4,2%-kal több merevség mellett, trailre 33.65363, endurora 35,67743, freeride-ra 38.121232, DH-ra 41.43432 és végül, s nem utolsó sorban gravelre ovál/hajó formájú *AERO* becsúszóval 22.222 x 45.5555 mm!
na ja (35-ös sid ugye de annak legalább látom értelmét)
de mongy kiváncsi lennék a termékmenedzsereken meg a supporton kívűl van e élő ember aki séróból megmodja tételesen miben különbözik egy 35 gold rl egy alap yaritól ?
előbb-utóbb csak lesz XC-re 31.67, mert az 3 gramm 4,2%-kal több merevség mellett, trailre 33.65363, endurora 35,67743, freeride-ra 38.121232, DH-ra 41.43432 és végül, s nem utolsó sorban gravelre ovál/hajó formájú *AERO* becsúszóval 22.222 x 45.5555 mm!
bár asszem itt sokunkat nem érint csak az érdekesség kedvéért. -már a foxnál is éreztem hogy csak a 38-as becsúszó hiányzott eddig a minőségi élethez. nem is tudom hogy lehetett eddig kibírni nélküle.-
https://www.bikerada...kshox-zeb-fork/
Ezt ilyen egyszeri dolognak képzelem, mint ahogy Felt bringákat is árultak, meg épp van az a libakergetőbb típusú márka is. Bezzeg egy csomó régi vázuk el van tűnve
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Diverge evo, az ára is szép, viszont jön az új epic, abból az evora kíváncsi leszek, állítólag brain nélkül és 120/120-at fog mozogni.és akkor hosszú kanyargős úton el is jutottunk a merevvillás 29-es montihoz (már ha komoly hang nélkül néztem)
https://youtu.be/uqadlalATtQ
és akkor hosszú kanyargős úton el is jutottunk a merevvillás 29-es montihoz (már ha komoly hang nélkül néztem)
normál körülmények közt aligha kell a 10t. Versenyen vagy interval edzésnél annál inkább, pláne 32t tányérral.
en orultem neki... elol kisebb tanyert kapott, igy fent kb nyertem masfel uj attetelt a regi 11eshez kepest. az attetelezest ugy lottem be, hogy kb 35ig legyen tekerheto lefele 90es fordulatnal. a 11esnel is hasonlo volt. ha kondin kivul kerulok, kevesbe nehez visszaszoknom
az uj shimano sor kiosztasa nagyon bejovos.
arn módosította - 2020. május 16. - 14:06
Én azt hittem, a tengelyek "vastagodása" hozta el az XD és a microspline létjogusultágát, no meg a fokozatok bővülése. Sem hosszában, sem belső átmérőben nem fért több már bele, váltaniuk kellett. A vastag, átmenő tengelyek előnyeit a tárcsafék miatt ugyancsak élvezi szerintem mindenki.
Ez a 10-es lánckerék téma meg olyan ismerős: épp mikor kezdtem (sőt, szerintem kezdtünk) bicajozni akkor adták el a hetes(!) HG-t azzal, hogy ez azért jobb a hatosnál (tán UG-nak hívták?), hogy erre már felmegy a 11-es fog. Használni persze nem használta senki,...
Visszatérve, szívesen olvasnék itteni, aktív felhasználói szintű hozzászólásokat XD és microspline gyakorlati összehasonlítás témakörben. Nem a 10 fog, hanem a csapágyazás, a szerelhetőség, és elsősorban a kedvenc fétisem, a reteszelés minősége érdekelne. Van itt valaki, aki 12-es shimanoval megy?
nekem 12es xt shimanom van, de dt kazettatesttel - ott nem valtozott semmi, csak kazettatestet kellett cserelni, a belso ratchet maradt a regi. szereles nagyjabol ua. egyik kazettatest le, masik fel, kazetta fel, ennyi. ugyanazokat a szerszamokat hasznaltam, mint eddig.
10T for prezident!
normál körülmények közt aligha kell a 10t. Versenyen vagy interval edzésnél annál inkább, pláne 32t tányérral.
Én szeretem az időtálló dolgokat, a Hg kazettatest szerintem jó elgondolás, így a microspline-t nem zártam a szívembe. Főleg mivel kb csak a 10T kiskerék miatt kellett, a "rendkívül fontos" +10% miatt. A hasonszőrű hüJék dolgát, akik szeretnek építtetni, csak megnehezíti. Bár az utóbbi években "fejlesztett" új és újabb "szabványokat" látva nyilván nem meglepetés ez sem. Valahogy régebben mintha egyszerűbb lett volna minden.
Annak persze örülök, hogy egészen elfogadható áron hozzá lehet jutni olyan technológiához, ami régen elképzelhetetlen volt. Pl már okostelefonom is van egy ideje.
Én azt hittem, a tengelyek "vastagodása" hozta el az XD és a microspline létjogusultágát, no meg a fokozatok bővülése. Sem hosszában, sem belső átmérőben nem fért több már bele, váltaniuk kellett. A vastag, átmenő tengelyek előnyeit a tárcsafék miatt ugyancsak élvezi szerintem mindenki.
Ez a 10-es lánckerék téma meg olyan ismerős: épp mikor kezdtem (sőt, szerintem kezdtünk) bicajozni akkor adták el a hetes(!) HG-t azzal, hogy ez azért jobb a hatosnál (tán UG-nak hívták?), hogy erre már felmegy a 11-es fog. Használni persze nem használta senki,...
Visszatérve, szívesen olvasnék itteni, aktív felhasználói szintű hozzászólásokat XD és microspline gyakorlati összehasonlítás témakörben. Nem a 10 fog, hanem a csapágyazás, a szerelhetőség, és elsősorban a kedvenc fétisem, a reteszelés minősége érdekelne. Van itt valaki, aki 12-es shimanoval megy?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ez a microspline nagyon időszerű volt már, Kár, hogy nincs fotó egy deore sorról, hátulról. Montin most már tényleg csak 1x12-re fogok váltani, ha eddig kibírtam.
(A héten faragtam sniccerrel a hope-agy HG recéit, a 105-ös sor 15-ös lánckereke miatt. Persze tudom, vegyek drágább sort, meg használjak acél kazettatestet. De! Miért kell a kilenc ricniból csak ötöt hagyni, csak ezen? Mindkét szomszédjának megvan az összes "lába"...)
ugyan nem rázza meg az ipart viszont szép
a papír katalogban már benne voltak tavaly nyár végén de már ott kelezték hogy később jönnek, webre meg csak mostanság kerültek fel.
https://www.konaworl.../hei_hei_cr.cfm
https://www.konaworl...i_hei_cr_dl.cfm
https://www.bikerada...0-kona-hei-hei/
érdekes lenne egy párhuzamos teszt gyakorlatilag azonos bringákben lehet a rugózó elemek különbségeit vizsgálni
SID 2021 lineup, minden technikai információ és sok méréssel:
reszeltek kicsit a "nagyfiúkon" is
https://www.bikerada...ir-spring-2021/
foxéknál meg kellett még egy átmérő/család (s, hogy miért nem tudnak évek óta egy nem okádék külső dízájnt kreálni a feketén kívűl ?)
https://www.bikerada...ws/fox-38-fork/
SID 2021 lineup, minden technikai információ és sok méréssel:
https://bikerumor.co...uxe-rear-shock/