a kisf.szom a jetibe
csinálna megint lawwill féle rugózást és vennék, mint a cukrot. ezt a csúszkát értem én, hogy miért erõltetik, de a nép nem hiszem, hogy ezt kívánja.
a shimano - sram háborúban pedig a sokadik csatát nyeri a sram. és azzal, hogy dizájnban is egyezõ komplett szetteket kínálnak, újabb rúgást kap a shimano a seggébe. rájuk is fér, csak az a baj, h nem úgy tûnik, mintha tanulnának belõle.
a yeti sosem lesz tomegtermelo, mar csak az araik miatt sem. viszont szeretnek kiserletezgetni, es oszinten erdekli oket, hogy mit hogy lehetne, amire meg senki nem gondolt. es mivel az egesz ceg kb 8 ember, nem kell a burokraciat kerulgetni ha epiteni akarnak egy prototipust. egyszeruen csak megcsinaljak. aztan ha kiderul hogy nem jo, akkor beakasztjak a lomosba a tobbi "special project" vaz koze, es uj terveket kezdenek rajzolgatni

a sram termekpalettaja kezd nekemis sokkal szimpatikusabba valni. ranezel a sram kinalatra, es sut rola a 21ik szazad. a shimanoerol meg az 1998. a rapidfire valtokar miatt nem valoszinu hogy valtani fogok, de lehet hogy mar nem is kapaloznek nagyon egy full x.o/x.9-el szerelt bringa ellen.