Jelentkezz be Regisztrálj
Stílustopic
#1
Írta 2005. november 12. - 15:30
istencsászár?
katány?
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#2
Írta 2005. november 10. - 22:46
akkor iszonyú jó se legyen!,Én elsõdlegesen nem emiatt linkeltem be, úgy látszik ez a szókapcsolat már csak nekem szúrja a szemem. A nagyon szép, az rendben van. De olyanra ne szoktassuk már a népeket, hogy nagyon gyönyörû.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#3
Írta 2005. november 10. - 11:32
(ennek orulok is)
es ha 10 eve merev faru birngaval hivtak engem freeridernek akkor azt elhihetem?
legyen mindenki skatujazva! :-P
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4
Írta 2005. november 10. - 11:25
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#5
Írta 2005. november 10. - 10:53
Sztem alapvetõ különbségek vannak a különbözõ stílusok között..És itt jön a problémám: ha kényelmes enduro bikera van kitalálva az lx, A vele 95%-ban megyegyezõ Hone pedig (light) freeridera (vagy fordítva) akkor... ?
Már csak azért mert nem teljesen ugyanaz a kettõ az eredeti leírás szerint (Enduro '90, freeride 95-tõl, de állandóan változik.)
Tehát próbálják már elfelejteni az egészet a marketingesek, vagy valmi normális meghatározás kéne, mert mindig feltûnik egy félreérthetõ szar név ami sohasem volt új !
Xc:merev vázas bringa elõl 80-100mm rugóút, vagy össztelós, levegõs taggal,80-90mm mozgással
Agresszív XC:össztelós,de könnyû gép 100-115mm rugóúttal
All Mountain:115-130mm rugóút, de még mindig levegõs...
Enduro:130-150mm rugóút levegõs
Light Freeride:150-175mm rugóút, ami levegõs, vagy már rugós rendszer,de lehetõleg spv-s,VPP,NRS...szal hajtáshatékony...
Freeride:160-190mm komolyabb rugós tagok,de még hajtáshatékony...
Extreme Freeride: a legdurvább letörésugró vandál gépek 180-220, vagy több mm rugóút..itt csak a rugózási karakterisztika számít, nem a tekerés...mert az úgy sincsen sok:)
Dh: 180-220mm rugóút, de nagyon odafigyelve a hajtáshatékonyságra, a lineáris karakterisztikára, és a bringa súlyára..
Lx-el kapcsolatban...
A két szett lényegében ugyanaz, csak a hátsó agy+váltó, és a féktárcsák mások...
Mivel az LX szett hobby ,de keményebb sportolásra lett kitalálva, de a hajtómû, és fékváltókar rendszer a sokkal keményebb igénybevételt is kibírja...
All Mountain/Enduro-ra pl tökéletesek, viszont az Enduro-hoz már célszerûbb volt a Saint féle váltórendszert érdemesebb használni, mert sokkal jobban bírja a zúzást...
#6
Írta 2005. november 10. - 09:33
,Én elsõdlegesen nem emiatt linkeltem be, úgy látszik ez a szókapcsolat már csak nekem szúrja a szemem. A nagyon szép, az rendben van. De olyanra ne szoktassuk már a népeket, hogy nagyon gyönyörû.a naggyon a nagyon fokozott alakja.
#7
Írta 2005. november 10. - 00:01
Ha sokáig nem találják meg akkor "ú", ha viszont gyorsan elõkerül akkor "u"
#8
Írta 2005. november 09. - 23:41
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#9
Írta 2005. november 09. - 23:28
naggyon gyönyörû volt
Mehetne a helyesírásba is, de inkább ide. Nna má, kérem...
#10
Írta 2005. október 09. - 06:42
Láttam mostanában egy vagon rat style-ost. Rohadt jól nyomják nagyon ratyi gépeken.
Ride everywhere.
.
#11
Írta 2005. július 25. - 11:33
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12
Írta 2005. július 24. - 20:26
#13
Írta 2005. július 24. - 18:08
#14
Írta 2005. július 03. - 21:17
#15
Írta 2005. július 02. - 02:04
#16
Írta 2005. július 01. - 19:57
Ride everywhere.
.
#17
Írta 2005. július 01. - 19:52
Szal, aki ezután beugat, hogy most akkor hogy biciklizem, meg az lx az városi biciklire való, lefejelem, s pirossal rávésem, hogy anno 200GS-el versenyeztem a töviskes völgyben :-)))
#18
Írta 2005. július 01. - 19:52
#19
Írta 2005. július 01. - 19:47
Azért szívózom, mert bár ha megkérdezik én csak biciklizem, de mûvelek egy ágat amit a marketingesek másképp állítanak be. Ha kijön egy alkatrész ezzel határozzák meg mire lenne való. És itt jön a problémám: ha kényelmes enduro bikera van kitalálva az lx, A vele 95%-ban megyegyezõ Hone pedig (light) freeridera (vagy fordítva) akkor... ?
Már csak azért mert nem teljesen ugyanaz a kettõ az eredeti leírás szerint (Enduro '90, freeride 95-tõl, de állandóan változik.)
Tehát próbálják már elfelejteni az egészet a marketingesek, vagy valmi normális meghatározás kéne, mert mindig feltûnik egy félreérthetõ szar név ami sohasem volt új !
Ride everywhere.
.
#20
Írta 2005. július 01. - 19:11
a rat style nyomán, most, hogy végigpislantok 5. éves aluvázas romomon:
nagy tisztelettel megalapítanám a "csóró" style-t.
Vagyis a fellelhetõ, tisztesen használható dógokbó' építkezem, néha néha a jóizlés határait igencsak semmibe véve. Némi ezeréves, retro cuccot felhasználva, amikben "van még anyag". Némi retekkel-sár fûszálak, stb...tartószélig agyonkopott kulaccsal kiegészítve.