Egy apróság lemaradt: a Manitou úgy emlékszem, a 110mm-éből kb. 30-at csúszott be, mikor ráültem és menet közben 40-50mm mozgása volt, az új Reba meg kb. 60mm-en van ha ráülök és +/-20mm körül szokott mozogni, ha nem megyek nagy sebességgel nagy ugratóra/lyukba. Tehát a szokásos 20km/h körüli, de inkább picivel alatti sebesség mellett csak akkor mozdul többet, ha fékezek, egyébként csak minimális mozgása van.Szervizben sokszor járt már, a nyomások pozitív/negatív egyformára vannak állítva, amennyire pontosan be tudom lőni (néhány PSI eltérés mindig marad), ennek ellenére nem érzem elég komfortosnak.
És mint kiderült, a csillapítás állítgatása sem segít rajta.
(azért az a 110mm-es Manitou Black ilyen szempontból egy elég jól sikerült darab volt - kicsit ugyan nehéz, de a macskakövön is úgy mentem vele át, mintha sík úton mennék - ez nem mondható el a RS Dual Air-ről... gyökerek, kisebb aszfalt felgyűrődések és hasonlók szétcseszik a csuklómat)
De anno azt hiszem, itt, ezen a fórumon olvastam valamit, hogy az olajos telók nehezebbek, de komfortosabbak.
Foxokat szoktam mostanában látni, hogy szépen mozognak amikor valami durvább úton mennek át velük, de fogalmam sincs, hogy belül milyenek.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






