Igazából összehasonlítva alkatrészenként a teleszkóp a különbség. Azt kéne tudni, annyival jobb-e a Fox.
Az én véleményem szerint nem. De te döntesz.
Igazából összehasonlítva alkatrészenként a teleszkóp a különbség. Azt kéne tudni, annyival jobb-e a Fox.
Az én véleményem szerint nem. De te döntesz.
Sziasztok,
Tanácsotokat szeretném kérni abban, hogy Ti melyiket választanátok az alábbiak közül:
Cube LTD SL vagy Cube LTD PRO?
Megér e +50 ezret az SL felszereltség?
Köszi.
Sziasztok!
Azt szeretném a hozzáértőktől megtudni, hogy egy Cube Sting kerékpár mennyire alkalmas a mászásra?
És vajon mennyire tudom használni, ha nagyjából fele aszfalt, fele terep a haladás tárgya.
Jobb lenne egy Cube AMS-ben gondolkodnom?
Előre is köszi.
A mászással nincs gond a Sting-nél.De ha fele-fele aszfaltban is gondolkodsz,akkor szerintem merevfarú.Én próbáltam az AMS-t is,a Sting nekem jobb volt sokkal.
Sziasztok!
Azt szeretném a hozzáértőktől megtudni, hogy egy Cube Sting kerékpár mennyire alkalmas a mászásra?
És vajon mennyire tudom használni, ha nagyjából fele aszfalt, fele terep a haladás tárgya.
Jobb lenne egy Cube AMS-ben gondolkodnom?
Előre is köszi.
Üdv!
Itt nagyjából leírtam, h mire is gondolnék országúti kerékpárnál : http://forum.bikemag...dent/?p=1202792
A felső határ az 300 ezer huf, használt is játszik.
Buta kérdés, de:
http://apro.bikemag....tx-l243909.html
Átlagos János Bácsi, aki szerint a kerékpár 25 ezer forint, és két kereke van mivel mással járhatna jobban? Továbbra is tele a bolhapiac hasonló árú és kvalitású masinákkal, és a "Sales between students" csoportokban meg továbbra is GTX-ek meg praktikerben vásárolt bringák cserélnek gazdát használtan 25-30 ezer forintokért.
Pedig ezen még a festés is gyönyörű, szutyokféle.
Ilyesmi gépek ha jól sejtem nem tobzódnak? Pinionos vasakat is nézegettem, nem nagy a felhozatal és persze nem olcsó, de legalább találtam közben korrekt árú rohloffos bringákat Szíjhajtást meg idáig aszfaltoson láttam... Persze, együt lehet élni azzal is ahogy egyből az első váltó (és onnan minden) tökig lesz sárral és gazzal, de úgy tűnik hogy baromira fehér holló minden egyéb alternatíva...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Először is: milyen szakágat néztél? Országúti? Downhill? Vagyis, milyen szakágat szeretnél művelni?
Használt bicókból pl. itt elég nagy a választék: http://maxi-bike.hu/ , Pécstől talán nincs is olyan messze a 6-oson... (Nem fűződik érdekem hozzá.)
A "lokálpatrióták ide" fórum alatt van topica minden tájegységnek, van pécsi is.
hát ez nem jött be nincsenek országutisok ott
Sziasztok!
Mostanában kezdtem el érdeklődni a kerékpársport iránt, 21 leszek, nem vagyok túl sportos, viszont annál lelkesebb, remélem nemcsak kezdeti feltörekvés ez
Igazság szerint már vagy 10 éve nézek kerékpárt a tvben, de mostanra jutottam el oda, hogy szeretnék egy saját kerékpárt amivel sok kilométert elnyűhetek
Pénzem nem sok, használtban gondolkodnék, de így is gyűjtögetnem kell meg, szóval max jövőhónapban tudok majd venni, addig elmélyednék az elméleti oldalában ennek a sportnak, talán tudtok benne segíteni, melyek a legjobb kezdő cikkek, amiket must know kategóriába sorolandók
és egy apró kérdés: van itt pécsi rajtam kívül? mert akkor vele jobban összeismerkednék ha lehetséges
egyelőre ennyit aztán majd jelentkezem
Először is: milyen szakágat néztél? Országúti? Downhill? Vagyis, milyen szakágat szeretnél művelni?
Használt bicókból pl. itt elég nagy a választék: http://maxi-bike.hu/ , Pécstől talán nincs is olyan messze a 6-oson... (Nem fűződik érdekem hozzá.)
A "lokálpatrióták ide" fórum alatt van topica minden tájegységnek, van pécsi is.
Sziasztok!
Mostanában kezdtem el érdeklődni a kerékpársport iránt, 21 leszek, nem vagyok túl sportos, viszont annál lelkesebb, remélem nemcsak kezdeti feltörekvés ez
Igazság szerint már vagy 10 éve nézek kerékpárt a tvben, de mostanra jutottam el oda, hogy szeretnék egy saját kerékpárt amivel sok kilométert elnyűhetek
Pénzem nem sok, használtban gondolkodnék, de így is gyűjtögetnem kell meg, szóval max jövőhónapban tudok majd venni, addig elmélyednék az elméleti oldalában ennek a sportnak, talán tudtok benne segíteni, melyek a legjobb kezdő cikkek, amiket must know kategóriába sorolandók
és egy apró kérdés: van itt pécsi rajtam kívül? mert akkor vele jobban összeismerkednék ha lehetséges
egyelőre ennyit aztán majd jelentkezem
Heló, a János-hegy jó teszt erre szerintem. Én így szokam emló után menni:
A Beregszász és az Edvi Illésen (ez beton de nem túl forgalmas) felmész a zöld háromszögig,
onnan felmész a gyerekvasút végállomásáig végig a a jelzésen, ez itt kellemes mászós, óvatosan, mert jöhetnek szembe
megint lazulós beton az Erzsébet kiláótig így. Nem muszáj felmászni a kilátóba, de onna lehet egy jót csapatni lefele.
A lényeg, hogy <a data-ipb="nomediaparse" data-cke-saved-href="https://www.google.h...aps/place/47°31" href="https://www.google.hu/maps/place/47%C2%B031" 13.9%22n+18%c2%b057'23.3%22e="" @47.5205194,18.956463,15z="" data="!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0"">ide lyukadj ki kb. itt van egy kicsit DH-s rész ahol le tudod vágni a szerpentint. Ahogy mész le, mindig kicsit jobbra tart az út, a végén meg kéne, hogy érkezz Szépjuhásznéra. Innen már nagyon sok út van lefele, annyi a lényeg, hogy szembe jobbra menj le a vendéglő és a kisvasút között. Ez kidob majd valahol a Hűvösvölgyi út környékén, onnan meg mehetsz mégegy kört már:)
Üdv, Simon
Köszi!
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Köszi, beszéltem is velük. Abban bp-i kollégák tudnának adni valami tippet hogy merre lenne érdemes menni? Szombaton van dolgom Bp-n délután, délelőt meg ismerkednék a géppel, nem kéne külön visszavinni. Térképen a Jánoshegy esélyes lehet, de nincs helyismeretem hol vannak vegyes/megfelelő körülmények ahol össze tudom az enyémmel érdemben hasonlítani.
Heló, a János-hegy jó teszt erre szerintem. Én így szokam emló után menni:
A Beregszász és az Edvi Illésen (ez beton de nem túl forgalmas) felmész a zöld háromszögig,
onnan felmész a gyerekvasút végállomásáig végig a a jelzésen, ez itt kellemes mászós, óvatosan, mert jöhetnek szembe
megint lazulós beton az Erzsébet kiláótig így. Nem muszáj felmászni a kilátóba, de onna lehet egy jót csapatni lefele.
A lényeg, hogy ide lyukadj ki kb. itt van egy kicsit DH-s rész ahol le tudod vágni a szerpentint. Ahogy mész le, mindig kicsit jobbra tart az út, a végén meg kéne, hogy érkezz Szépjuhásznéra. Innen már nagyon sok út van lefele, annyi a lényeg, hogy szembe jobbra menj le a vendéglő és a kisvasút között. Ez kidob majd valahol a Hűvösvölgyi út környékén, onnan meg mehetsz mégegy kört már:)
Üdv, Simon
amelyik közel van.
felhívod megbeszéled, úgy működik hogy valóűszinű kérnek valami letétet, és 1-2 napra elviheted a bringát.
Köszi, beszéltem is velük. Abban bp-i kollégák tudnának adni valami tippet hogy merre lenne érdemes menni? Szombaton van dolgom Bp-n délután, délelőt meg ismerkednék a géppel, nem kéne külön visszavinni. Térképen a Jánoshegy esélyes lehet, de nincs helyismeretem hol vannak vegyes/megfelelő körülmények ahol össze tudom az enyémmel érdemben hasonlítani.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Kösz, meglesem! szerk: Ezek közül melyiket ajánlanátok ahol egy kis terep is van? Nem voltam ilyen teszten, de a címek alapján nem tudom milyen terepre számítsak, gondolom nem csak az udvarban lehet menni egy kört... One forty mellett a ninety nine amit kipróbálnék, így mondjuk egy üzlet marad ahogy mindkettő van.
Nézegettem azt is hogy max a mostani súlyáig (13 fél körül emlékszem) egy 150et mozgó vasat is kipróbálnék esetleg... Bár eszem azt mondja hogy nem sok értelme van, azért a próba többet nyom latba. Olyasmit szivesen kipróbálnék mint a Rose Thrill Hill 1 27,5ös változata, árban kicsit felette van mint amit szeretnék, de a deore 38/24, DT1900es kerék, DT villa, Monarch-os setuppal és a már otthon lévő pedállal kb 12,3kg körül állna meg a gép...
És geóra is szimpatikus: http://mcpite.uw.hu/kepek/rose.jpg
amelyik közel van.
felhívod megbeszéled, úgy működik hogy valóűszinű kérnek valami letétet, és 1-2 napra elviheted a bringát.
Kösz, meglesem! szerk: Ezek közül melyiket ajánlanátok ahol egy kis terep is van? Nem voltam ilyen teszten, de a címek alapján nem tudom milyen terepre számítsak, gondolom nem csak az udvarban lehet menni egy kört... One forty mellett a ninety nine amit kipróbálnék, így mondjuk egy üzlet marad ahogy mindkettő van.
Nézegettem azt is hogy max a mostani súlyáig (13 fél körül emlékszem) egy 150et mozgó vasat is kipróbálnék esetleg... Bár eszem azt mondja hogy nem sok értelme van, azért a próba többet nyom latba. Olyasmit szivesen kipróbálnék mint a Rose Thrill Hill 1 27,5ös változata, árban kicsit felette van mint amit szeretnék, de a deore 38/24, DT1900es kerék, DT villa, Monarch-os setuppal és a már otthon lévő pedállal kb 12,3kg körül állna meg a gép...
És geóra is szimpatikus: http://mcpite.uw.hu/kepek/rose.jpg
MC Pite módosította - 2014. július 17. - 10:02
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Kérdés: Huszonhetes maratongép, avagy hol a fenébe van arra lehetőség hogy terpen hasonlítsak össze bringákat vásárlás előtt?
29 fullytól indultam a nézelődést, most egy 26os trail/am gépem van (Kross Crime 140/120mm az alapja), és sok olvasgatás után úgy tűnik egy 27,5ös 100-120mm rugóúut körüli gépet ki kéne próbálnom.
1, Itthon ritkán, szinte sose limitál a rugóút.
2, Ahol limitálna a rugóút ott a tudásom, a nagytányér meg a pedálok se férnek el, szóval majdnem szinte mindegy.
Inkább a lefeléket élvezem, de most a súlyra mennék inkább, geóban/építésben nem tudom mennyire menjek el melyik irányba, ez gondolom próbával derülne csak ki.
13kg alá szeretnék beférni, akár pedállal (meg lehetőség szerint fél milla alá).
Ami nem túl fontos:
-váltásból alsóközép kategóriával elvagyok; strapabíróság/olcsón fenntarhatóság a szempont, 2×9 a szimpatikusabb elsőre mint a 10es rendszer vagy a 3 tányér.
-finomam mozgó teló kell, de minél egyszerűbb elég, pl solo aires konstrukciót preferálok (semmilyen lock sem kéne) , tagból maratonos geóhoz gondolom nem kell bonyolult (x módon állítható antipogós üzemmód) tag.
Ami fontos:
-Kerék
-40/32/22 vagy 38/26 hajtás, ne legyen nagyobb az átmérő sem meg az áttétel sem lehetőleg.
Nemrég említett egy kolléga egy márkát ahol össze lehet legózni a gépet, sajna ezt elfelejtettem...
Egyébként meg mire normálisabb kerékhez érünk, addigra igen megszokott szaladni az ár és teli van olyan dolgokkal, amikre nem szivesen áldozok.
Valahol a Cube AMS 130 HPA Pro 27,5 és a Kross Earth S2 között kéne valami... Egyébként akár 29/26os kerékméret is érdekelhet, kintről behozott 1-3 éves gépek is szóba jöhetnének, de lövésem sincs kik foglalkoznak ilyennel. Meg ugye ki kéne próbálni hogy érdemes-e ezzel foglalkoznom egyáltalán...
bikefun tesztprogram pl
bár könyv szerint kicsit masszívabb, de próbáld ki a one - forty-t.
Kérdés: Huszonhetes maratongép, avagy hol a fenébe van arra lehetőség hogy terpen hasonlítsak össze bringákat vásárlás előtt?
29 fullytól indultam a nézelődést, most egy 26os trail/am gépem van (Kross Crime 140/120mm az alapja), és sok olvasgatás után úgy tűnik egy 27,5ös 100-120mm rugóúut körüli gépet ki kéne próbálnom.
1, Itthon ritkán, szinte sose limitál a rugóút.
2, Ahol limitálna a rugóút ott a tudásom, a nagytányér meg a pedálok se férnek el, szóval majdnem szinte mindegy.
Inkább a lefeléket élvezem, de most a súlyra mennék inkább, geóban/építésben nem tudom mennyire menjek el melyik irányba, ez gondolom próbával derülne csak ki.
13kg alá szeretnék beférni, akár pedállal (meg lehetőség szerint fél milla alá).
Ami nem túl fontos:
-váltásból alsóközép kategóriával elvagyok; strapabíróság/olcsón fenntarhatóság a szempont, 2×9 a szimpatikusabb elsőre mint a 10es rendszer vagy a 3 tányér.
-finomam mozgó teló kell, de minél egyszerűbb elég, pl solo aires konstrukciót preferálok (semmilyen lock sem kéne) , tagból maratonos geóhoz gondolom nem kell bonyolult (x módon állítható antipogós üzemmód) tag.
Ami fontos:
-Kerék
-40/32/22 vagy 38/26 hajtás, ne legyen nagyobb az átmérő sem meg az áttétel sem lehetőleg.
Nemrég említett egy kolléga egy márkát ahol össze lehet legózni a gépet, sajna ezt elfelejtettem... Egyébként meg mire normálisabb kerékhez érünk, addigra igen megszokott szaladni az ár és teli van olyan dolgokkal, amikre nem szivesen áldozok.
Valahol a Cube AMS 130 HPA Pro 27,5 és a Kross Earth S2 között kéne valami... Egyébként akár 29/26os kerékméret is érdekelhet, kintről behozott 1-3 éves gépek is szóba jöhetnének, de lövésem sincs kik foglalkoznak ilyennel. Meg ugye ki kéne próbálni hogy érdemes-e ezzel foglalkoznom egyáltalán...
MC Pite módosította - 2014. július 16. - 16:13
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám