Jelentkezz be Regisztrálj

Milyen bringát vegyek?
#9501
Írta 2006. december 05. - 15:53

2. egyenes kormány túrázáshoz nem az igazi, az inkább a sportos testtartást feltételezi. a linkeltnél mondjuk elég rendesen emel a stucni, szóval még akár jó is lehet, ez próba kérdése
3. ebben a kategóriában nem érdemes eröltetni a tf-et, pláne hogy aszfalton, vékony gumival szerintem nem is igazán indokolt
#9502
Írta 2006. december 05. - 15:42

1. mi az a dualkontroll? perpill 98as alivios valtokarok vannak a regi cangan.
2. miert gond az egyenes kormany? most is ilyesmi van... a dema nekem is az egyik jeloltem. az egyenletes felszereltsege miatt tetszik (nem log ki semmi). itt van par kep a 2005os modellrol:
http://www.cykloshop...05-dema_esperia
szakerto szemmel?

3. a tarcsafel az olcsobb teloknal nem gaz? nem kinozza meg jobban a tomitest? ebben a kategoriaban akkor inkabb vfek?
#9503
Írta 2006. december 05. - 14:09



látom már ebben a kategóriában is divat a teleszkóp, csak sajnos ezek is még csillapítatlan egészen egyszerû darabok.
nekem amugy tetszik a dema is, csak az a fránya egyenes kormány ne lenne. ha azt álasztanád, mindenképpen cseréltesd le valami hajlitott darabra.
kelly's-bõl kerülném a tárcsafékeset, mivel a tárcsa felárát máshol spórolják le (agyak, kormánycsapágy, monoblokk, stb olyan helyek, amit az átlaguser nem nézeget különösebben)
a wheeler nekem mindig bejött mint gyártó, de ezek a cross moellek elég randák... ráadásul mintha olyan képek lennének, hogy 44/34/22 hajtókar van rajta, cross-hoz meg inkább a 48/36/24 illik szvsz. plusz a mûanyag nadrágszárvédõ

vázméret: ez olyan, hogy ki kell próbálni, sok gyártó teljesen eltérõ geometriával csinálja az azonosnak kikiáltott vázméreteket, tekintve hogy az csak a nyeregvázcsõ hossza a monoblokk közepétõl a nyeregbilincsig, és ehhez csinálhatnak sokféle szögekkel, és felsõcsõhosszal vázat...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9504
Írta 2006. december 05. - 13:31


2006oshoz mar sajna mak kell, annyira elfogytak. illetve a rajta levo hidraulikus tracsarol nem sok jol hallottam (hayes sole asszem)... az egyik bringaszerelonel itt tobbet vittek vissza. a gar utan meg nem lenne olcso mulatsag.
***
masik: 185cmes magassagomhoz mekkora vazmeret illik? 19"?
#9505
Írta 2006. december 05. - 13:23

#9506
Írta 2006. december 05. - 13:20

Nem sokban térnek el egymástól a 2006-ossal.
#9507
Írta 2006. december 05. - 13:16


tobbi markarol vmi info? rock machine, dema, univega, wenson?
#9508
Írta 2006. december 05. - 12:31

#9509
Írta 2006. december 05. - 10:37

Ott nem fizetsz a marketingért, meg a matricáért, és nem mellékesen a magyar ipart támogatod.komoly? a legolcsobb mind kozul... es meg jol is nez ki.
kosziakkor megnezem mindenkepp.
#9510
Írta 2006. december 05. - 10:21

koszi

#9511
Írta 2006. december 05. - 09:30

Én ezek közül a Gepidát, a Kellyst Equisitet, és a Meridát próbáltam. Ezek közül az ajánlásom is ebben a sorrendben lenne. A Gepidával jársz a legjobban, nagyon korrekt gép, és inkább agresszíven kezelhetõ, mint öreguras, mint a többi.haliho
150e koruli osszeget szannek egy cross bringara. segitenetek kicsit leszukiteni a kort?
Author Zenith 2004
Author Zenith 2006
Dema Esperia
GEPIDA Alboin 500 CRS
Kelly's '06 Exquisite
Kelly's '06 Exquisite DSCM
Kelly's '06 Phanatic
Kelly's '07 Phanatic
Magellan '06 Corvus LX Disc
Merida '06 Crossway 8800-V
Rock Machine - CROSSRIDE 400
Rock Machine - CROSSRIDE 500
Scott Sportster P3
Univega Terreno 400
Wenson Splice 7500
Wheeler Cross 46
Wheeler Cross 56
mit erdemes elkerulni? pl a gepdia miert olyan olcso (deore + lx alkatreszek egy 110e forintos bringan??).
Üdv:Thy
#9512
Írta 2006. december 05. - 07:21


szeretem masok hozzaszolasait masolni

#9513
Írta 2006. december 05. - 00:02

150 ezerért legyen benne duplafalú szegecselt felni, csapágyas agy, (9 sebességes vagy agyváltós hátsó) nomális minõségû kiegészitõk (stucni/kormány/nyeregcsõ/nyereg) legalább deore szint hajtásban, bordás rögzitésû hajtókar, aheadset rendszerû kormánycsapágy és nagyjából ennyi.
aztán jönnek az extrák mint jól mûködõ v-fék (nem mindig elõny a tárcsa, fõleg ha az mechanikus) alu-plastic sárvédõ, de legalább sárvédõ és csomagtartó szemek, ilyesmi.
(off: van rá esély, hogy ilyen néven vagy regisztrálva a hwsw fórumán is?)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9514
Írta 2006. december 04. - 23:54

150e koruli osszeget szannek egy cross bringara. segitenetek kicsit leszukiteni a kort?
Author Zenith 2004
Author Zenith 2006
Dema Esperia
GEPIDA Alboin 500 CRS
Kelly's '06 Exquisite
Kelly's '06 Exquisite DSCM
Kelly's '06 Phanatic
Kelly's '07 Phanatic
Magellan '06 Corvus LX Disc
Merida '06 Crossway 8800-V
Rock Machine - CROSSRIDE 400
Rock Machine - CROSSRIDE 500
Scott Sportster P3
Univega Terreno 400
Wenson Splice 7500
Wheeler Cross 46
Wheeler Cross 56
mit erdemes elkerulni? pl a gepdia miert olyan olcso (deore + lx alkatreszek egy 110e forintos bringan??).
#9515
Írta 2006. december 04. - 23:08

ismerõsnek kéne elvileg polar x supermant néztünk ki de az szinte sehol nincs 14-15ös méretben, másrészt sok rosszat hallottam róla, törik mint az állat.
bár ha ez azért így nem igaz és tudtok helyet bp-n ahol kapunk supermant, jelezzétek priviben.
még néztem az airborne pro-t ha nincs semmi jó alternatíva valszeg ez lesz.
esetleg érdemes még mást megnézni?
fontos h új és komplet gép legyen, mivel a srác kezdõ így nem ért még hozzá túlzottan.
#9516
Írta 2006. december 04. - 17:25

Sajnálom a SCHWINN-CSEPEL-t és minden régi MAGYAR terméket (Pannónia, Ikarus stb.) ezekkel a márkákkal elsõsorban mi magyarok lettünk kevesebbek.
Legjobb példák arra, hogy nem változott semmi...

a pannóniában és az ikarusban is orosz tervezõk által tervezett orosz gépeken
készültek a "MAGYAR" termékek leginkább az orosz piacra.
de ezzel semmi gond sincs, mert most a taiwaniak csinálják a "MAGYAR" termékekket

Nem politizálunk. lol
bocsánat, de ennyi remélem még belefért
#9517
Írta 2006. december 04. - 15:05

#9518
Írta 2006. december 04. - 14:11

#9519
Írta 2006. december 04. - 13:45

#9520
Írta 2006. december 02. - 11:55

Azért szeretnék patrióta lenni, mert szeretnék jobban élni. Szeretném, ha a hazai márkákra büszke lehetnék. Azért a silány munkát és a zsarnokoskodó vállalati vezetést nem fogom támogatni.
az ilyen beszólásokért érdemes fórumozni.
az összes kijelentés LOOOL
