Hasonlítsuk a Bulls-hoz:
Pro (KTM): XT hajtás, helyi üzlet, 29": alacsonyabb gurulási ellenállás mint 27,5"
Contra: XC30 villa, Rapid Rob gumik, Deore agyak, váltókarok, első váltó (ezt pont fordítva kéne, váltókar mindig legyen jobb mint az első váltó, hátul meg még fontosabb a ropogósabb XT váltókar), váz 6061 alu, 12,6 kg pedálok nélkül, 29": lassabb gyorsulás, kevésbé feszesek (erősek) a kerekek, lassabban kormányozható
Pro (Bulls): Rock Shox Reba villa, Rocket Ron Evo gumik, XT agyak, XT váltók, Ice Tech fékek, hátul is 180 mm tárcsa, váz 7005 alu, 11,3 kg pedálok nélkül, több éve tesztnyertes geometria, 27,5": gyorsabb gyorsulás, feszesebb (erősebb) kerekek, gyorsabban kormányozható
Contra: Deora hajtás, külföldi rendelés, 27,5": magasabb gurulási ellenállás mint 29"
Árban a Bulls gyakorlatilag olcsóbb mert jóval jobb a felszereltsége; pl. vegyük a villát. A bike-discount.de szerint a KTM-en a Rock Shox XC30 119 Euro (29"), a Bulls-on a Rock Shox Reba 389 Euro (27,5", 349 a 29"). Árban csak ezzel már ottvagy, a többiről nem beszélve. A hajtókarok közti különbség 135 vs. 70, az agyak/váltókarok ezt viszont több mint semlegesítik (kb. 20 Euro-val). A gumik még 50 Euro a Bulls javára.
A többi alkatrészt nem tudom igazán összehasonlítani, csak annyit hogy a Kalloy Uno kormány a Bullson meglepett azzal hogy könnyebb volt mint a Ritchey WCS amire lecseréltem. Ez inkább esztétikai csere volt mert nagyon tetszett a Ritchey WCS 260° stucni
Amúgy a KTM jól néz ki, de nem csoda mert meglepően hasonlít a Bulls-ra a fekete-fehér, kék akcentussal