Erre senki?
http://apro.bikemag....ek-l240737.html - vagy ez túl trekking?
lfgss-en van egy topik külön az ilyen nagyon-nagyon-nagy vázaknak, folyamatosan frissítik az ajánlatokat, gyakran holland aprod.hu-ról vagy leboncoinról is tesznek be linkeket, nomeg ebay, egyéb helyek.
http://www.lfgss.com...ad59989-18.html
nézz körül a legfrissebb hozzászólások közt mindenképp
Oh, köszi szépen!
Erre senki?
lfgss-en van egy topik külön az ilyen nagyon-nagyon-nagy vázaknak, folyamatosan frissítik az ajánlatokat, gyakran holland aprod.hu-ról vagy leboncoinról is tesznek be linkeket, nomeg ebay, egyéb helyek.
http://www.lfgss.com...ad59989-18.html
nézz körül a legfrissebb hozzászólások közt mindenképp
Üdvözlet!
Nagy méretű vázat vagy kerékpárt keresek használtan, ami tekintve a magasságom (203 cm) és súlyom (110 kg) elég nehézkesnek bizonyul. Országúti vagy fitnessz bicaj érdekelne első körben. Sürgős lenne a vétel, mert ez lenne az ideiglenes masinám, és jó lenne, ha lenne benne fejlesztési potenciál, mert később is a normális, aszfaltos másodlagos gép szerepét töltené be. A teljes gépre 100 és 200 között szánnék most pénzt, de egy jó, hozzámillő váztól / vázszettől sem sajnálnám az 50-80 ezret.
Egy most kipróbált 62 centis Puch egy picit kicsi alám, ezért 64 centis méretet gondolnék jónak. Használtan és újonnan is érdekelnek ötletek, javasolt helyek, ahol érdemes lenne utánanéznem a dolognak. A Bikemag aprón nem igazán jártam sikerrel. Fontos, hogy tartósságban ott legyen a szeren, a kilóim bőven kell az erős anyag / durvább villa / komolyabb kerékszett. A segítséget előre is köszönöm!
A második körben majd egy erősebb, tárcsafékes, 27,5-ös vagy 29-es kerekeket fogadó merevfarú CC kellene (elsősorban csak váz), amire rendesen tudok építkezni, itt a határ a(z ésszerű) csillagos ég. Ez még ráér - de ötleteket szívesen fogadok most is.
Erre senki?
Netkuszkusz módosította - 2014. július 08. - 22:59
Sziasztok!
Segtséget szeretnék kérni. Kerékpárt keresünk a feleségemmel.
Túrázáshoz hasznánlnák 90%-ban aszfalton, 50%-ban sík( pl Balaton) és 50% emelkedőn (pl. Bükk).
170.000-190.000 Ft környékén szánnánk rá (férfi és női is kellene, az ár darabonként értendő), de ez már a max, feljebb menni biztosan nem tudunk.
Néztünk egy párat, tudnátok mondani véleményt?
http://www.bicyclewe...-life-time-2014
http://www.bicyclewe...m-life-joy-2014
http://www.bicyclewe...s-magura-fekkel
http://www.bicyclewe...alboin-500-2013
http://www.bringaspa...cross--trekking 315 Accera
Bár a kerékpárok elég nagy szórást mutatnak örülnék, ha le tudnátok írni, hogy melyik a legjobb, melyikkel érdemes foglalkozni, ill. milyenek ezek a márkák?
Vagy van más ami jobb lenne?
(Én 193cm-es magas vagyok 88-as átlépési magassággal, a feleségem 173 cm. Milyen méret lenne a jó)
Nagyon köszönöm.
Mikorka módosította - 2014. július 02. - 22:06
urak! budapesti ismerős keres magának PIROS(!!!) színű cross/fitness bringát 200ezres értékhatárig. az illető kedves, magas, szőke, szép, és lány. mely márkából ajánlanátok neki? esetleg üzlet, ahová benézhet?
köszi!
Szia,
Tegnap voltam az Akerékpárbolt nevű helyen, piros Caprine Speedmax 135e asszem. 54-es vázzal. Hirtelen ezt tudom, de 200-ig bezáróan biztosan van jobb ajánlat is.
tayrol módosította - 2014. július 02. - 13:19
urak! budapesti ismerős keres magának PIROS(!!!) színű cross/fitness bringát 200ezres értékhatárig. az illető kedves, magas, szőke, szép, és lány. mely márkából ajánlanátok neki? esetleg üzlet, ahová benézhet?
köszi!
Üdvözlet!
Nagy méretű vázat vagy kerékpárt keresek használtan, ami tekintve a magasságom (203 cm) és súlyom (110 kg) elég nehézkesnek bizonyul. Országúti vagy fitnessz bicaj érdekelne első körben. Sürgős lenne a vétel, mert ez lenne az ideiglenes masinám, és jó lenne, ha lenne benne fejlesztési potenciál, mert később is a normális, aszfaltos másodlagos gép szerepét töltené be. A teljes gépre 100 és 200 között szánnék most pénzt, de egy jó, hozzámillő váztól / vázszettől sem sajnálnám az 50-80 ezret.
Egy most kipróbált 62 centis Puch egy picit kicsi alám, ezért 64 centis méretet gondolnék jónak. Használtan és újonnan is érdekelnek ötletek, javasolt helyek, ahol érdemes lenne utánanéznem a dolognak. A Bikemag aprón nem igazán jártam sikerrel - tekintve főleg, hogy még a méret szerinti szűrést sem találtam meg... Fontos, hogy tartósságban ott legyen a szeren, a kilóim bőven kell az erős anyag / durvább villa / komolyabb kerékszett. A segítséget előre is köszönöm!
A második körben majd egy erősebb, tárcsafékes, 27,5-ös vagy 29-es kerekeket fogadó merevfarú CC kellene (elsősorban csak váz), amire rendesen tudok építkezni, itt a határ a(z ésszerű) csillagos ég. Ez még ráér - de ötleteket szívesen fogadok most is.
Netkuszkusz módosította - 2014. július 01. - 19:55
Én nem vagyok vmi magas ezért se nagyon választanám a 29 est. (173cm)
Ez így önmagában nem szempont, nézd meg a UCI világkupás csajokat és hogy ki nem megy még 29-essel. Vázméret persze stimmeljen a méreteidhez. Egyébként mi ez a nagy félsz a valamivel nagyobb kerekektől? Ha fel tudsz ülni egy városi vagy outi bringára akkor montin se lesz túl nagy.
Meg mondjuk szerintem felhasználás függő is,hogy mire szeretnéd használni mjad a géped. Nem?
Én endurot szeretnék abba nem tennék 29est ezért a 27,5 lenne a jobb szerintem.
Az már más tészta, a kissebb méretek erősebbek, súlyfüggő is persze hogy neked épp kell e, de nagyjából 27,5" az irány DH/Enduro-ban.
Ha egy váz 29"-os kerékhez van abba lehet tenni kisebbet vagy akkor már teljesen más lesz a geometria? Vagy mitől függ,hogy melyik vázba mekkora kereket lehet rakni?
Csak attól függ hogy elfér e, de attól még nem jó ötlet mert a geo is változik, többek között 26-os kerékkel 29-es vázon a pedálok jobban leérnek. Ezzel kb. kombinálod a nagy váz és a kis kerék hátrányait
1, ennyiért már szerintem kapsz elég jó használt, értelmes biciklit, mint ebből a 2 foskazalból akármelyik. ha nagyon muszáj akkor inkább a gepida.
2. nem, lásd első pont
Ez így van. Nézz be akár maxihoz, akár wigához, utóbbi mostanában idióta árakat ad ám, olcsóbb sokszor, mint a magánszemély. Ide Est:
kb. 182-185 cm testmagassághoz:
http://hasznaltbicik...=8&cc=39&p=1127
Leánykorában Merida Race Lite 903 volt..
http://hasznaltbicik...8&cc=185&p=1081
kb. 180 cm-hez.
Az általad említett bringákat akkor sem venném meg, ha 50ezerbe kerülnének, mert a kerékszett-váz-alkatrészek annyira hitványak. És egy dögérzetű "dead" váz tohonya lusta nehéz kerékszettel nagyon tönkre tudja tenni a bringázás élményét. A fékváltókar meg szerintem poén dolog, bár én szeretek alsócsőről váltani is
NB: nincs kötődésem ehhez a webshophoz. A szar ajánlataikon ugyanúgy tudok nevetgélni, mint ahogy ajánlani a korrekt portékájukat. Kicsit fogalomzavarban vannak sokszor, ha árazni kell, pont emiatt lehet náluk kifogni alul, illetve hihetetlenül túlárazott bringákat is.
Vejne módosította - 2014. június 30. - 11:18
Sziasztok! Semmiféle kerékpáros múlttal vagy sok tapasztalattal nem rendelkezem, most szeretnék venni valami alapabb, de normális kezdő országútit vagy fixit vagy hasonló, épp ez az, még konkrét elhatározásom sincs.
Két kérdésem lenne
1. Csepel Royal 3* 2014 vagy Gepida S3 2014? Véleményeket várnék, hogy ki melyiket, miért venné, s ha ezeket nem akkor hasonló kategóriában és árban milyen hasonlót?
2. Esetlegesen Csepel Torpedó 3*-> kezdő országúti(s)nak jó vétel lenne e?
Előre is köszönöm a válaszokat!
1, ennyiért már szerintem kapsz elég jó használt, értelmes biciklit, mint ebből a 2 foskazalból akármelyik. ha nagyon muszáj akkor inkább a gepida.
2. nem, lásd első pont
Bikertigger módosította - 2014. június 30. - 11:00
Sziasztok! Semmiféle kerékpáros múlttal vagy sok tapasztalattal nem rendelkezem, most szeretnék venni valami alapabb, de normális kezdő országútit vagy fixit vagy hasonló, épp ez az, még konkrét elhatározásom sincs.
Két kérdésem lenne
1. Csepel Royal 3* 2014 vagy Gepida S3 2014? Véleményeket várnék, hogy ki melyiket, miért venné, s ha ezeket nem akkor hasonló kategóriában és árban milyen hasonlót?
2. Esetlegesen Csepel Torpedó 3*-> kezdő országúti(s)nak jó vétel lenne e?
Előre is köszönöm a válaszokat!
http://hasznaltbicik...cb=8&cc=9&p=923
a stucni hosszúúúú. fékváltókaros. Gara csőszett (azaz nehéz, de erős). Kétforgáspontos fékek, hyperglide agy.
Ennyit megér a mai hülye árak közt. ha esetleg kicsi a váz, a vázat gond nélkül tudod eladni. A hátsó felni kb. elpusztíthatatlan, és nehéz. Továbbá kapsz hozzá Delta pedált.
Tudom, hogy sokaknak ez nem szempont, ám külsőre ez nem jön be.
De maximálisan köszönöm a segítséged!
tayrol módosította - 2014. június 30. - 08:10
Én nem vagyok vmi magas ezért se nagyon választanám a 29 est. (173cm)
Meg mondjuk szerintem felhasználás függő is,hogy mire szeretnéd használni mjad a géped. Nem?
Én endurot szeretnék abba nem tennék 29est ezért a 27,5 lenne a jobb szerintem.
Ha egy váz 29"-os kerékhez van abba lehet tenni kisebbet vagy akkor már teljesen más lesz a geometria? Vagy mitől függ,hogy melyik vázba mekkora kereket lehet rakni?
Erre gondolok: http://apro.bikemag....es-l237245.html
Terepen akarom használni.. hegyen, amatőr versenyeken.. hobbi szinten.
Én elég magas vagyok sokan a 29est javasolják nagy bringások a környezetemben, Azt mondják azé a jövő.
Én nem vagyok vmi magas ezért se nagyon választanám a 29 est. (173cm)
Meg mondjuk szerintem felhasználás függő is,hogy mire szeretnéd használni mjad a géped. Nem?
Én endurot szeretnék abba nem tennék 29est ezért a 27,5 lenne a jobb szerintem.
Ha egy váz 29"-os kerékhez van abba lehet tenni kisebbet vagy akkor már teljesen más lesz a geometria? Vagy mitől függ,hogy melyik vázba mekkora kereket lehet rakni?
Erre gondolok: http://apro.bikemag....es-l237245.html
Ez szép és jó, de nincs meg a megfelelő szaktudásom, hogy nulláról, alkatrészekből összerakjak (illetve összeválogassak) egy komplett cangát.
Plusz lehet, hogy nem is fér bele a keretbe...
Kb. ilyesmi a váz gondolom. Széép.
http://hasznaltbicik...cb=8&cc=9&p=923
a stucni hosszúúúú. fékváltókaros. Gara csőszett (azaz nehéz, de erős). Kétforgáspontos fékek, hyperglide agy.
Ennyit megér a mai hülye árak közt. ha esetleg kicsi a váz, a vázat gond nélkül tudod eladni. A hátsó felni kb. elpusztíthatatlan, és nehéz. Továbbá kapsz hozzá Delta pedált.
Vejne módosította - 2014. június 30. - 05:42
http://apro.bikemag....lo-l238936.html
vedd meg ezt a vázat, szerezz hozzá mondjuk vmi használt szettet 8 v 9-es cuccokkal, egyenes kormányos váltókarral és fékkarral, aztán boldogság van.
Nem tudom, milyen csőszett, de venném-vinném. Egyedül az Oria GM0.0-nál láttam ilyen bordázást, meg SLX-nél helikálisat. Én is venném ennyiért..
Ez szép és jó, de nincs meg a megfelelő szaktudásom, hogy nulláról, alkatrészekből összerakjak (illetve összeválogassak) egy komplett cangát. Plusz lehet, hogy nem is fér bele a keretbe...
Kb. ilyesmi a váz gondolom. Széép.
tayrol módosította - 2014. június 29. - 22:10
Igen, az a verzió is benne van a pakliban, hogy egy echte országútira egyenes vagy emelt kormány és kész. Csak nehezen találok a méretemnek megfelelő, és a pénzkeretbe is beleférő alanyt.
Gondolom a Csepel új modelljei is inkább csak designosak, mint hosszabb távon strapabíróak...?
Szerk: pedig az a Puch nagyon tetszik. De csak 57'-es.
http://apro.bikemag....lo-l238936.html
vedd meg ezt a vázat, szerezz hozzá mondjuk vmi használt szettet 8 v 9-es cuccokkal, egyenes kormányos váltókarral és fékkarral, aztán boldogság van.
Nem tudom, milyen csőszett, de venném-vinném. Egyedül az Oria GM0.0-nál láttam ilyen bordázást, meg SLX-nél helikálisat. Én is venném ennyiért..
A Giantet nem venném, mert 1050-es szett van rajta, a másik gép meg annyira kicsi lenne Neked, hogy Ihaj.
190 cm-hez 58-as felsőcsőhossz lehet jó országútiban, DE egyenes kormányos bringánál mindezt egy jó hosszú stucnival fogod megfejelni, hogy kb. azt a fogást kapd, mint országúti kormánnyal kapnád.
Anyagilag akár azzal is jól járhatsz, ha tudsz szerezni méretedben országútit, s eladod a fékváltókart-kormányt, beszerzel egy montis rapidfire váltókart, meg valami fékkart országúti patkófékekhez. Egyébként nem látom értelmét az egyenes kormányos országúti gépeknek, s elég egyszerű oka van: a mai modern fékváltókarokkal annyira kényelmes "hoodie" fogást kapsz, hogy sok embernek bizony eszébe sem jut, hogy van a kormánynak alsó része is. De egyébként is több fogást-marokpozíciót tesz lehetővé egy országúti kormány, bár, ha 190 cm vagy, valószínűleg 46-os szélességű kormányra lesz szükséged a kényelemhez.
>ez az én 2 fillérem. Hírhedten nem vagyok oda az 1050-es szettért, s ami még rosszabb, van egy RocketBikes nevű lehúzóvállalat, akik folyamatosan ontják a tretubi aelle-1050-svábli lugano trió köré épített "hihetetlenül csodálatosan überszép" országútikat, SZÁZEZER ft körüli árakon... Nem zavarna persze, csak szomorú, hogy sokan meg is veszik azokat a vasakat a reálértékük több, mint duplájáért.. <
Igen, az a verzió is benne van a pakliban, hogy egy echte országútira egyenes vagy emelt kormány és kész. Csak nehezen találok a méretemnek megfelelő, és a pénzkeretbe is beleférő alanyt.
Gondolom a Csepel új modelljei is inkább csak designosak, mint hosszabb távon strapabíróak...?
Szerk: pedig az a Puch nagyon tetszik. De csak 57'-es.
tayrol módosította - 2014. június 29. - 20:06
Sziasztok!Országúti vázas, ám váltós bringát keresek magamnak, egyenes kormánnyal. Ezt és ezt nézegettem eddig. Szerintetek?A keret 110-120e ft (bár hiába ennyi, ritka a kritériumnak megfelelő alany). 190 magas vagyok.Esetleg lehet új is, de gondolom ennyiért kizárt.Netán egy Gepida s7 egyenes kormánnyal (130e körül van már pár helyen, kifutó modell)?Városba kellene, néha túrázni aszfalton.Köszönöm!
A Giantet nem venném, mert 1050-es szett van rajta, a másik gép meg annyira kicsi lenne Neked, hogy Ihaj.
190 cm-hez 58-as felsőcsőhossz lehet jó országútiban, DE egyenes kormányos bringánál mindezt egy jó hosszú stucnival fogod megfejelni, hogy kb. azt a fogást kapd, mint országúti kormánnyal kapnád.
Anyagilag akár azzal is jól járhatsz, ha tudsz szerezni méretedben országútit, s eladod a fékváltókart-kormányt, beszerzel egy montis rapidfire váltókart, meg valami fékkart országúti patkófékekhez. Egyébként nem látom értelmét az egyenes kormányos országúti gépeknek, s elég egyszerű oka van: a mai modern fékváltókarokkal annyira kényelmes "hoodie" fogást kapsz, hogy sok embernek bizony eszébe sem jut, hogy van a kormánynak alsó része is. De egyébként is több fogást-marokpozíciót tesz lehetővé egy országúti kormány, bár, ha 190 cm vagy, valószínűleg 46-os szélességű kormányra lesz szükséged a kényelemhez.
>ez az én 2 fillérem. Hírhedten nem vagyok oda az 1050-es szettért, s ami még rosszabb, van egy RocketBikes nevű lehúzóvállalat, akik folyamatosan ontják a tretubi aelle-1050-svábli lugano trió köré épített "hihetetlenül csodálatosan überszép" országútikat, SZÁZEZER ft körüli árakon... Nem zavarna persze, csak szomorú, hogy sokan meg is veszik azokat a vasakat a reálértékük több, mint duplájáért.. <