varosba en azert ezt sajnalnam lellakatolni.es oda a telo es a sok sebesseg is felesleges.
ar ertek aranyat nem tudom megitelni.telo biztos egy alapmodell de a felszereltseg zome jo.
varosba en azert ezt sajnalnam lellakatolni.es oda a telo es a sok sebesseg is felesleges.
ar ertek aranyat nem tudom megitelni.telo biztos egy alapmodell de a felszereltseg zome jo.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni a hozzá értő fórumozoktól. Napi használatra keresek kerékpárt. Hétköznap munkába járás, hétvégén kisebb túra Budapest környékén.
Próbáltam az elmúlt időszakban minél jobban utána olvasni a dolgoknak és most megakadt a szemem egy kerékpáron és érdeklődnék, hogy szerintetek megéri-e az árát.
A kerékpár: http://olx.hu/hirdet...html#35d75ac258
Nem tudom, hogy ennyi pénzért lehet-e egyáltalán ilyen kerékpárt kapni, mert a bolti árához képest sokkal olcsóbb.
A segítséget előre is köszönöm.
Ti hogy szoktatok használt bicajt venni, adásvételivel vagy eredeti számlával, vagy hogy lehet elkerülni, hogy orgazda legyek?
Olyan kérdésem lenne felétek ,hogy egy 1980-as olasz "Grandis" országúti kerékpárra mennyit lehet kiadni, vagyis mennyi a max ár amennyit érhet??! Maga a bicikli nagyon jó állapotban van festésileg nagyon szép, vannak rajta szivárvány színű matricák és elől a kormányba bele van gravírozva az olimpiai karikák és középre szintén gravírozva hogy 3ttt !! A bicikli Gipiemme,Modolo és Superbe alkatrészekből áll melyek szintén jó állapotúak!! Ha valamit tudnátok róla mondani ,hogy milyen "jó/ rossz" "gagyi/király" lehet vagy esetleg ismeritek valamennyire a márkát vagy valamit tudtok rólla ami lényeges lehet nagyon szépen megköszönném!!!! (persze tudom látatlanban nehéz bármit is mondani róla)
Előre is köszönöm!!!
![]()
Látatlanban tényleg nehéz. Sheldon Brown azt mondja a márkáról hogy: "An Italian frame of the highest caliber...A classic Italian frame, very nice with S.R. components...Be wary, though, of examples on the small side - one frame owned by a friend was terribly designed - larger models aren't known to have similar maladies".
Itt van egy Innsbrucki modell: http://www.willhaben...?adId=100059356
ezt 590 Euróért tették ki, szerintem 500-ért boldogan odaadnák így tél elején.
A tiéd viszont eredetibb alkatrészekkel van szerelve. A Superbe hajtómüröl pl. a Velobase-en (ami ugye nem szentírás) azt írták hogy ritka és nagyon jó minöség.
Ahogyan a kérdést feltetted arra enged következtetni, hogy nem nagyon vagy tisztában a vintage bringák és alkatrészek árával, és úgy általában a vintage bringákkal. Hagy kérdezzem meg, hogy mire kell neked ez a bringa? Mert SZVSZ ez olyan embernek való aki tudja mit vesz, képes karbantartani és megfelelööen használni. Vagy találtál egy gyémántot a szemétdombon és csinálsz egy jó üzletet vele.
Amire biztosan nem való (esetleg neked erre kellene): Téli edzööbringa sárba-hóba-sóba. Èn csak akkor vennék ilyet ha tényleg régi bringa rajongó lennék és fontos lenne, hogy eredeti 35 éves alkatrészek vannak a bringámon.
Most néztem az ebayt: http://www.ebay.at/i...=item20eeaff927
598 Euróra tartja, de vagy fiatalabb, vagy már cseréltek rajta egy pár alkatrészt.
ezt meg alig 3000 dollérért viheted is igaz ez Super recorddal szerelt viszont a váz majdnem vadonat új.:
http://www.ebay.com/...=item27eecf354b
Edited by kornel.regent, 2014. October 24. - 11:07.
Kérdés:
http://ebike.hu/term...&p=1&o=priceAsc
Nem látok nagy eltérést a specifikációban 2013-2014-2015-ös modellek esetén.
Hogy lett olcsóbb a 2015-ös modellév, mikor itt már játszik a 11s 105-ös és 11s ultegra is? Meg az ARC váz tovább lett fejlesztve Tapered villanyakkal-fejcsővel.. Hogy csinálták ezt az olcsósítást? Az alkatrészeken annyira nem spóroltak, sőt, valahol Aksiumra váltották az RS-10-es kerékszettet, s az aksium azért drágább...
http://apro.bikemag....r-l256514.html#
értem,hogy a CR1 geometriája pont jó országútra, de azzal a villával? Meg vintázs hajtókar adja neki rendesen. Ferdeség
Edited by Vejne, 2014. October 15. - 18:45.
Olyan kérdésem lenne felétek ,hogy egy 1980-as olasz "Grandis" országúti kerékpárra mennyit lehet kiadni, vagyis mennyi a max ár amennyit érhet??! Maga a bicikli nagyon jó állapotban van festésileg nagyon szép, vannak rajta szivárvány színű matricák és elől a kormányba bele van gravírozva az olimpiai karikák és középre szintén gravírozva hogy 3ttt !! A bicikli Gipiemme,Modolo és Superbe alkatrészekből áll melyek szintén jó állapotúak!! Ha valamit tudnátok róla mondani ,hogy milyen "jó/ rossz" "gagyi/király" lehet vagy esetleg ismeritek valamennyire a márkát vagy valamit tudtok rólla ami lényeges lehet nagyon szépen megköszönném!!!! (persze tudom látatlanban nehéz bármit is mondani róla) Előre is köszönöm!!!
Hello,
ha nem muszáj, én nem ragaszkodnék a "női" kialakításhoz, hanem maradnék a jól bevált dupla háromszöges "férfi" vázaknál. Megfelelő méretet ugyanúgy ki lehet választani a testmagasság alapján, a hosszat meg a kormányszárral esetlegesen testre lehet szabni.
Nagyobb a választék, ha ezek közül választotok.
Teleszkópot kihagynám, ha nem mentek vele terepen. Tárcsafék az mindig jól jön ha van rá keret.
Sziasztok,kerekparvasarlas elott allunk. Külföldön élünk, es a kulonbozo szakboltokbol teljesen kulonbozo informaciokat kapunk.Elsodlegesen a felesegemnek lenne szuksege kerekparra, de az elmelet az en esetemben is ugyanaz.Hasznalat:- Napi ca max 10 km- Hegyen lakunk, a celobjektumok pedig jellemzoen tolunk lejebb… szinkulonbseg ca 200-300 m- termeszetesen neha elmennek kirandulni is jellemzoen hegyes-volgyes videkre...Technikai felepitest illetoen a kerdesek- Fek: normal V vagy tarcsafek- Valto: agyvalto kevesebb sebesseggel kevesebb karbantartasi problemaval vagy kulso valto tobb sebesseggel es allitolag nagyobb karbantartasi igennyel- Elso villa: fix vagy teleszkoposAz egyik szakkereskedo ezeket ajanlotta:v-fekkelvagy tarcsafekkelA masik viszont homlok egyenest mast, megpedig:A Bergamont dragabb. Elso ranezesre szamomra, ugy, hogy nem vagyok hozzaerto a CUBE szimpatikusabb. Arkategoria ca 500-700 EUR.Valaszotokat elore is koszonjuk.Udv.NZ
de a néhány km-en 250-300 m szintet már nem nevezném enyhe lankának, az meg nem lenne vele túl nagy öröm.
Főleg a 16,4 kilóson nem A Radon 12,2 kg, egy 4 kilós különbség rendszeres emelkedőkön azért jelentős tényező, geotól függetlenül.. (és 10 sebességes, ami legalább azért érdekes mert hosszabb ideig lehet majd alkatrészt kapni hozzá és jobb a viszonteladási értéke)
a 7-8-9 sebesség kb indifferens, a vázgeó ami nagyon nagy különbség.
a trekking 2-3 centivel rövidebb, sokkal magasabb a kormány helyzete, egy majdnem teljesen egyenes üléspozícióban teker a rider, ami kiváló egy nézelődős kb sík városi túrához, de a néhány km-en 250-300 m szintet már nem nevezném enyhe lankának, az meg nem lenne vele túl nagy öröm.
nagyon koszonom az ismetelt hozzaszolasodat. a felesegem most kiakadt, mert ez a vaz meg optikailag nem tetszik neki.... ezt sem mondta egyik "szakkereskedo" sem... erdekes... mindegy at gondoljuk ennek megfeleloen...
koszonom megegyszer. nagy segitseg volt!
Koszonom a hozzaszolasodat!
Azert akarok helyi kereskedotol vasarolni, mert ugyan van valami kozom az altalnos gepeszethez, de nem vagyok egy bugykolos tipus...
A monovaz az gondolom azt jelenti, hogy egy hajlitott elembol all, ha a cube-ot veszem alapul abbol amit te ajanlottal es ha csak a valtot osszehasonlitom pl ezzel a trapez vazas kisse utcaibb kivitellel, akkor tul keppen hasonlo, mind a ketto 9 sebesseges:
Shimano Deore RD-M592, 9-Speed vs. Shimano XT RD-M772, Shadow, 9-Speed
http://www.cube.eu/b...e-2015-trapeze/
Alapvetoen az altalunk nezettnel a vazgeomatria nem jo vagy a 8 sebesseg keves? (nyilvan a 9 tobb, mint a 8...
Koszonom!
a 7-8-9 sebesség kb indifferens, a vázgeó ami nagyon nagy különbség.
a trekking 2-3 centivel rövidebb, sokkal magasabb a kormány helyzete, egy majdnem teljesen egyenes üléspozícióban teker a rider, ami kiváló egy nézelődős kb sík városi túrához, de a néhány km-en 250-300 m szintet már nem nevezném enyhe lankának, az meg nem lenne vele túl nagy öröm.
ha nem lenne az a 2-300 méter szint még jó is lehetne, (már gondolom a lejjebb lévő céltól haza is kell tekerni) ezekkel a mono vázas trekkingekkel viszont nem lesz nagy öröm az emelkedő. agyváltóval pláne. (11-es alfine esetleg).
vmi ilesmi ha postás cucc is játszik. :
http://www.radon-bik.../scart-70-lady/
esetleg
http://www.radon-bik...s-70-disc-lady/
kockából
http://www.cube.eu/b...n-2015-trapeze/
(nem tudom a kinti árakat)
Koszonom a hozzaszolasodat!
Azert akarok helyi kereskedotol vasarolni, mert ugyan van valami kozom az altalnos gepeszethez, de nem vagyok egy bugykolos tipus...
A monovaz az gondolom azt jelenti, hogy egy hajlitott elembol all, ha a cube-ot veszem alapul abbol amit te ajanlottal es ha csak a valtot osszehasonlitom pl ezzel a trapez vazas kisse utcaibb kivitellel, akkor tul keppen hasonlo, mind a ketto 9 sebesseges:
Shimano Deore RD-M592, 9-Speed vs. Shimano XT RD-M772, Shadow, 9-Speed
http://www.cube.eu/b...e-2015-trapeze/
Alapvetoen az altalunk nezettnel a vazgeomatria nem jo vagy a 8 sebesseg keves? (nyilvan a 9 tobb, mint a 8...
Koszonom!
Sziasztok,kerekparvasarlas elott allunk. Külföldön élünk, es a kulonbozo szakboltokbol teljesen kulonbozo informaciokat kapunk.Elsodlegesen a felesegemnek lenne szuksege kerekparra, de az elmelet az en esetemben is ugyanaz.Hasznalat:- Napi ca max 10 km- Hegyen lakunk, a celobjektumok pedig jellemzoen tolunk lejebb… szinkulonbseg ca 200-300 m- termeszetesen neha elmennek kirandulni is jellemzoen hegyes-volgyes videkre...Technikai felepitest illetoen a kerdesek- Fek: normal V vagy tarcsafek- Valto: agyvalto kevesebb sebesseggel kevesebb karbantartasi problemaval vagy kulso valto tobb sebesseggel es allitolag nagyobb karbantartasi igennyel- Elso villa: fix vagy teleszkoposAz egyik szakkereskedo ezeket ajanlotta:v-fekkelvagy tarcsafekkelA masik viszont homlok egyenest mast, megpedig:A Bergamont dragabb. Elso ranezesre szamomra, ugy, hogy nem vagyok hozzaerto a CUBE szimpatikusabb. Arkategoria ca 500-700 EUR.Valaszotokat elore is koszonjuk.Udv.NZ
ha nem lenne az a 2-300 méter szint még jó is lehetne, (már gondolom a lejjebb lévő céltól haza is kell tekerni) ezekkel a mono vázas trekkingekkel viszont nem lesz nagy öröm az emelkedő. agyváltóval pláne. (11-es alfine esetleg).
vmi ilesmi ha postás cucc is játszik. :
http://www.radon-bik.../scart-70-lady/
esetleg
http://www.radon-bik...s-70-disc-lady/
kockából
http://www.cube.eu/b...n-2015-trapeze/
(nem tudom a kinti árakat)
Inkább mindenre. Sodálatos világ 23-s gumin menni, de néha nem ártana 28-as sem.
Na, ez
http://apro.bikemag....na-l253323.html
Öööö, szerintem hagyjuk, hogy wiggle-ön mennyiért menne.. "gyanús" hogy leesett a kamionról
Sziasztok
Lehet hogy rossz oldalra írok de lenne egy kormány problémám.Vettem egy alpinestars mtb-t és a kormány elég alacsonyan van.Na most én feljebb akartam húzni csak hogy elég rövid a szár.Hagyományos ékes kormányszáras.A villanyak átmérő 28.6 -os. a befogó 25.4-es ilyen hagyományos kormányszár kéne. Ami legalább 18cm vagy hosszabb.Hol lehet ilyet találni?
Köszi!
Például ez: http://www.roseversa...erung/aid:28212
De hasonlót biztosan találsz magyar boltokban is.
Sziasztok
Lehet hogy rossz oldalra írok de lenne egy kormány problémám.Vettem egy alpinestars mtb-t és a kormány elég alacsonyan van.Na most én feljebb akartam húzni csak hogy elég rövid a szár.Hagyományos ékes kormányszáras.A villanyak átmérő 28.6 -os. a befogó 25.4-es ilyen hagyományos kormányszár kéne. Ami legalább 18cm vagy hosszabb.Hol lehet ilyet találni?
Köszi!
az elado szerint oké a gép, de nem tudom.... gumi svábli maraton xr, félaszfalt, félrecés valami. a fejcsö szvsz colnyolcados, menetes rsz...
jo lenne azért személyesen meglesni...
szerintem úgy /2 lenne a reális ára.