Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Milyen bringát vegyek?
Indította
Vendég
, 2002. március 28. 19:03
#11721
Írta 2005. május 16. - 16:21
TOMMMAS: a mamba se rossz,d emég ott van a gepida mundo, és a magellan hydra... meg a merida kalahari 510-e, de meridából ezt inkább ne szvsz... többet ilyen árban én se tudok, ezek mind aluvázasak...
hydra: telóval 47ezer, teló nélkül 41ezer
mundo:(asszem cask telóval van) ugyszint 47ezer
merida: (ezt inkább ne szerintem) 51ezer
hydra: telóval 47ezer, teló nélkül 41ezer
mundo:(asszem cask telóval van) ugyszint 47ezer
merida: (ezt inkább ne szerintem) 51ezer
#11722
Írta 2005. május 16. - 14:11
"vagy mondjatok 200 000körüli dirt bicót"
Elfogult vagyok, de Wenson:) 200 korul? 9.5, tarcsaval eleg rendes darab.. Szerintem. 199ert:) Szinten 9.5 v-fekkel 175 ert is van. bye
http://www.xfactorne...rekparok/scrap/
+ 10ezerért belealkudsz Hayes HFX9-et. Szerintem
#11723
Írta 2005. május 16. - 13:53
giant vázak isonyatosan drágák!!
az mostani bekemagban van cc váz teszt szerintem érdemes elolvasni, vannak árak is.
az mostani bekemagban van cc váz teszt szerintem érdemes elolvasni, vannak árak is.
...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!
#11724
Írta 2005. május 15. - 22:22
Freestyler:big air ebben igazad van.
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#11725
Írta 2005. május 15. - 21:21
36ért sok vázat kapsz most is!
Azért mondtam, hogy össze kéne hasonlítani másokkal! Ha tudsz konkrétumot, akkor írjad, írok alternatívát!
Azért mondtam, hogy össze kéne hasonlítani másokkal! Ha tudsz konkrétumot, akkor írjad, írok alternatívát!
#11726
Írta 2005. május 15. - 21:02
Meridabol szerintem a kozep ill felsokategoriasak a jok. Giantnak nincs valami megfizetheto paripaja?
#11727
Írta 2005. május 15. - 21:02
Sziasztok,
szóval általános, nem csak boltba járkálós, hülyén mondva allround gépet keresek...
kritériumok:
- 15 vagy kisebb méret
- lánynak lenne, ergo ....
- max. 65k huf
én idáig mali mambat találtam csak nincs naon idõm keresgélni
köszönöm ha bármi értelmes 5let van
tamás
szóval általános, nem csak boltba járkálós, hülyén mondva allround gépet keresek...
kritériumok:
- 15 vagy kisebb méret
- lánynak lenne, ergo ....
- max. 65k huf
én idáig mali mambat találtam csak nincs naon idõm keresgélni
köszönöm ha bármi értelmes 5let van
tamás
/// Demalgon /// mert balul ütött be az élet, pedig jobbat vártam ///
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#11728
Írta 2005. május 15. - 20:59
Hát amiket felhoztál a Merida ellen azok nem nagyon állják meg a helyüket. TopGun telót CSAK a kis gyerekbicókba raknak (feltehetõleg azért mert ebben a méretben a nagyobb gyártók nem készítenek telókat). Az áraik pedig a nagy világmárkák között abszolut korrektek. Nekem ugyan csak a vázam Merida, de 3 éve 36e ft-ért kaptam egy 1600g-os matts speed vázat nyeregcsõvel, bilincsel. Melyik nagy cég ad, akár ma 2005-ben ilyen áron ilyen vázat?
#11729
Írta 2005. május 15. - 20:46
Jóvanna, a suzukit is szeretik páran, valakinek a merida is bejön!
Viccet félre: a meridának vannak jó cc gépei, és pont a kalahari jó még ár/értékben. Anno a katalógusban meg lehet nézni a big airt, hát az egy viccc volt, és 200e-ért... Ha árban jó lenne, nem lenne vele semmi bajom!
Viccet félre: a meridának vannak jó cc gépei, és pont a kalahari jó még ár/értékben. Anno a katalógusban meg lehet nézni a big airt, hát az egy viccc volt, és 200e-ért... Ha árban jó lenne, nem lenne vele semmi bajom!
#11730
Írta 2005. május 15. - 17:04
"vagy mondjatok 200 000körüli dirt bicót"
Elfogult vagyok, de Wenson:) 200 korul? 9.5, tarcsaval eleg rendes darab.. Szerintem. 199ert:) Szinten 9.5 v-fekkel 175 ert is van. bye
Elfogult vagyok, de Wenson:) 200 korul? 9.5, tarcsaval eleg rendes darab.. Szerintem. 199ert:) Szinten 9.5 v-fekkel 175 ert is van. bye
#11731
Írta 2005. május 15. - 16:48
Johnny Knoxville']amugy xc bõl váltanék dirtre és kinéztem magamnak 1 mongoose thunderballt mit mondtok róla???jó?rossz?vagy mondjatok 200 000körüli dirt bicót
a mongoose-t nem ismerem, de enyniér plédául futja egy Px-re sõt, még a villát is ki tudod benne cserélni (Ajánlott)
esetleg Author a-gang
vagy merida
szerintem naggyából az izlésedre van bízva
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11732
Írta 2005. május 15. - 16:24
Meridát ne vegyetek, egy nagy ...! Inkább kellyst ajánlok ebben az árban, de 100ért nem nagyon lehet nézegetni. Merida csak felsõbb árfekvésben jöhetne szóba,de annyiért meg már bringát is lehet kapni..
szal kellys.hu
Ezt szemelyes sertesnek veszem ! Nekem Kalahari 550 Sx van ami alap felett egyel van es komolyabb meghibasodas nelkul van mar benne lassan 2e km. Elhiheted nem egyszeru amit tolem kap.
Ez olyan tipikus altalanositas szagu dolog....
szal merida.com
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#11733
Írta 2005. május 15. - 13:37
amugy xc bõl váltanék dirtre és kinéztem magamnak 1 mongoose thunderballt mit mondtok róla???jó?rossz?vagy mondjatok 200 000körüli dirt bicót
:guitar: S.O.A.D forever
#11734
Írta 2005. május 15. - 13:32
FreeStylernek kell igazat adni HÚHA TÁRCSAFÉK MEG ELÖL RUGÓS IZÉ!!NÉZDMÁ HáTUL IS!!AZTAAAAAAAA!!!! ez a helyzet. de ismerek olyat aki azért vett ilyet mert jár terepre túrázni de jobbra nincs pénze,mondjuk már kicsit fejlesztette az én cuccaimból amiket megvett(váltó gumi...)
:guitar: S.O.A.D forever
#11735
Írta 2005. május 15. - 12:44
kicsit off, de teszkó bicikli vásárlási tanácsnak elmegy:
Gratulálunk, Ön egy kíváló minõségû kerékpárhoz jutott, mi pedig 17 ezer forinthoz. Szívbõl reméljük, hogy Ön is olyan elégedett lesz, mint mi.
1. A frissen vásárolt kerékpárt a könnyebb használat érdekében, csomagolja ki!
2. Szerelje fel a pedálokat (nem tartozék, ha nem vásárolt hozzá, akkor ezt utólag feltétlenül tegye meg) A pedálokat a hajtókarokon található menetes furatokba becsavarva kell felszerelni, úgy hogy azok a kerékpár szimmetriatengelyéhez képest kifelé álljanak! Szükség esetén fordoljon szakszervízhez!
3. A gumiabroncsokat mindíg jó keményre pumpálja fel, de csak annyira, hogy azok könnyedén elforogjanak a villaszárak között
4. Ügyeljen rá, hogy kerékpározás közben, lehetõleg a menetiránynak arccal üljön a kerékpáron, úgy hogy a talpai a pedálokon, ülõgumói a nyereg felsõ, vízszintes felületén helyezkedjenek el, kezeivel pedig fogja meg a kormány jobb és bal oldalsó részein, erre célra, ergonómiailag kiképzett, mûanyaggal bevont fogantyúkat.
5. A nyereg jó beállítása, kényelmi és biztonsági szempontból egyaránt, alapvetõen fontos. Ügyeljen rá, hogy a keskenyebb vége mindíg az elsõ kerék irányába álljon!
6. Figyelem! A kerékpárral történõ könnyû és gyors elõrehaladást nagy mértékben segíti a jó erõnlét, a hátszél, a lejtõ és ha a fékkarokat nem tartja folyamatosan behúzva.
7. Az ön által vásárolt kerékpár elsõsorban jó minõségû aszfalt- vagy betonútra lett tervezve, ebbõl kifolyõlag, nehéz terepen, például: mélyszántásban, sóder- és homokbányában, mocsárban, illetve Magyarország közútjain való használatra csak igen korlátozott mértékben alkalmas.
8 Amennyiben a fentiek figyelembevételével is gondjai lennének a haszálat során, akkor a probléma oka valószínûleg az Ön szellemi vagy fizikai kondíciójában keresendõ. Nem ajánljuk a kerékpár használatát, ha önnek csak mérsékelten, vagy egyáltalán nincs lába.
9. A kerékpárt 2 év alatti gyermek felügyelet nélkül ne használja, mert a kisebb alkatrészeket lenyelheti, vagy leszippanthatja!
10. A kerékpárt mindenki saját felelõségére használja. Az esetleges balesetek során keletkezõ anyagi kárért, személyi sérülésekért, rokkantságért és halálesetekért a gyártó semmilyen felelõséget nem vállal. Kellemes utazást, jó sportolást kívánunk.
ui.:nem kútfõbõl jött, de nemmindenki nézi a gcs-t ezé gondoltam +osztom veletek
Gratulálunk, Ön egy kíváló minõségû kerékpárhoz jutott, mi pedig 17 ezer forinthoz. Szívbõl reméljük, hogy Ön is olyan elégedett lesz, mint mi.
1. A frissen vásárolt kerékpárt a könnyebb használat érdekében, csomagolja ki!
2. Szerelje fel a pedálokat (nem tartozék, ha nem vásárolt hozzá, akkor ezt utólag feltétlenül tegye meg) A pedálokat a hajtókarokon található menetes furatokba becsavarva kell felszerelni, úgy hogy azok a kerékpár szimmetriatengelyéhez képest kifelé álljanak! Szükség esetén fordoljon szakszervízhez!
3. A gumiabroncsokat mindíg jó keményre pumpálja fel, de csak annyira, hogy azok könnyedén elforogjanak a villaszárak között
4. Ügyeljen rá, hogy kerékpározás közben, lehetõleg a menetiránynak arccal üljön a kerékpáron, úgy hogy a talpai a pedálokon, ülõgumói a nyereg felsõ, vízszintes felületén helyezkedjenek el, kezeivel pedig fogja meg a kormány jobb és bal oldalsó részein, erre célra, ergonómiailag kiképzett, mûanyaggal bevont fogantyúkat.
5. A nyereg jó beállítása, kényelmi és biztonsági szempontból egyaránt, alapvetõen fontos. Ügyeljen rá, hogy a keskenyebb vége mindíg az elsõ kerék irányába álljon!
6. Figyelem! A kerékpárral történõ könnyû és gyors elõrehaladást nagy mértékben segíti a jó erõnlét, a hátszél, a lejtõ és ha a fékkarokat nem tartja folyamatosan behúzva.
7. Az ön által vásárolt kerékpár elsõsorban jó minõségû aszfalt- vagy betonútra lett tervezve, ebbõl kifolyõlag, nehéz terepen, például: mélyszántásban, sóder- és homokbányában, mocsárban, illetve Magyarország közútjain való használatra csak igen korlátozott mértékben alkalmas.
8 Amennyiben a fentiek figyelembevételével is gondjai lennének a haszálat során, akkor a probléma oka valószínûleg az Ön szellemi vagy fizikai kondíciójában keresendõ. Nem ajánljuk a kerékpár használatát, ha önnek csak mérsékelten, vagy egyáltalán nincs lába.
9. A kerékpárt 2 év alatti gyermek felügyelet nélkül ne használja, mert a kisebb alkatrészeket lenyelheti, vagy leszippanthatja!
10. A kerékpárt mindenki saját felelõségére használja. Az esetleges balesetek során keletkezõ anyagi kárért, személyi sérülésekért, rokkantságért és halálesetekért a gyártó semmilyen felelõséget nem vállal. Kellemes utazást, jó sportolást kívánunk.
ui.:nem kútfõbõl jött, de nemmindenki nézi a gcs-t ezé gondoltam +osztom veletek
Már kétszer levágtunk a fejcsövembõl, de még mindig rövid...
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#11736
Írta 2005. május 15. - 10:51
persze, ültem is rajta!! Élmény, soha nem feljtem el..
#11737
Írta 2005. május 15. - 10:22
Udv! Tudtatok hogy van praktikeres dh bringa?
#11738
Írta 2005. május 15. - 09:48
Nem az a baj, hanem az, hogy valami barom megveszi, mert tárcsafékes, meg össztelós, meg triplafalú...aztán megy vele DH-zni!
#11739
Írta 2005. május 15. - 08:10
azt haverom is látta és mesélte!!megáll az ész!! minnél több annál jobb
:guitar: S.O.A.D forever
#11740
Írta 2005. május 14. - 22:30
Na ez igaz, de a metro újságon eldobtam magam:
tripla felú felni!!! beszarok...meg amit még odaírnak! Be kéne linkelnem!
tripla felú felni!!! beszarok...meg amit még odaírnak! Be kéne linkelnem!