Jelentkezz be Regisztrálj
Milyen bringát vegyek?
#8921
Írta 2007. június 25. - 11:35
#8922
Írta 2007. június 25. - 11:28
hát nem tudom mire szeretnéd használni, de ha össztelósban gondolkodsz, ott 150-ért vázat kapsz talán.....szal ha tartós gépet szeretnél akkor arra kicsit többet kell rászánni...banyek akkor a kellys kilove. pedig bazi jol nez ki.
es az ossztelos mongoose? az is felejtos?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8923
Írta 2007. június 25. - 11:24
kapsz egy nehéz romhalmazt, aminél egy ugyanolyan árú merev 5ször jobb
(az a monguz szerintem siralmas)
magellanok között nézz szét, ésszerûbben vannak építve, mint pl ez a kellys
#8924
Írta 2007. június 25. - 11:23
teló, hajtómú, fék, -mert a sole egy igen szutyok darab, egy jobb v-fék kenterbe veri, és még állandó szopás is van vele- elsõ körben , és még mindig kõnehéz lesz, valamint rövid túrázos geójú váz, nem igazán cc-re kitalált dolog.....
banyek akkor a kellys kilove. pedig bazi jol nez ki.
es az ossztelos mongoose? az is felejtos?
#8925
Írta 2007. június 25. - 11:05
teló, hajtómú, fék, -mert a sole egy igen szutyok darab, egy jobb v-fék kenterbe veri, és még állandó szopás is van vele- elsõ körben , és még mindig kõnehéz lesz, valamint rövid túrázos geójú váz, nem igazán cc-re kitalált dolog.....mivel bazira tetszik nekem ez itt: http://webshop.speed...e&iProduct=1012
maradnek akkor mar ennel. camping joe ajanlasaval a hajtokar csere , telo csere. igy mar ez sem egy rossz gep. hidra fek milyen?
amugy 158000-ert is lehet kapni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8926
Írta 2007. június 25. - 11:00
ha jól értem akkor cc-re kéne a gép, innentõl pedig bármilyen középkategóriás (és afölötti) váz megfelel (ezért is felesleges az acélváz erre a felhasználásra).
simán birni fognak (engem is bírnak).
opció nr.1.
so, nézzünk pl egy olyan felállást hogy 99.000-ért egy magellan polaris (2007)
és még a boltban kicseréltetetd a telót egy 318-as rugós tora-ra (nekem ilyen
van és én is pl azért vettem mert a súlyomat jól megtartja, a tárcsa nemnagyon csavarja és gyönyörûen mozog.)
aztán a féket kicseréleteted egy hidros deore-ra (elöl:180/hátul:160).
és kész.
a boltban beszámítják a leszedett alkatrészeket (jó boltba kell menni) és így kb
60 ból kijön a teló meg a fékek.
160-nál tartasz és olyan felszereltségnél ami nincs a kategóriában.
az egyetleg baja ennek a setupnak a hajtómû, ami vszeg egy éven belül megadja magát, de addig simán használható, addigra meg gyûjtesz pénzt mondjuk egy (addigra már) integrált deore hajtómûre.
és egyszercsak amikor majd nem tudsz mit csinálni a pénzeddel vehetsz a kerekek helyére is valami komolyabbat.
opció nr.2.
intersportban ha minden igaz full xt-s gépet lehet venni 149.900-ért
(és tényleg minden xt rajta kivéve a fékek). viszont erre kicsit többet kell
költened mert megint jön rá egy jó teló (pl tora) meg a fékek (pl deore).
meg kellenek rá új, tárcsás kerekek.
az intersportban viszont (asszem) nem fogják cserélgetni neked az alkatrészeket szóval utólag kell le és felszerelned ami kb plusz egy százas költség viszont amiket leszedsz, azokat eladhatod mondjuk 40-be és akkor
220-nál tartasz egy full xt-s isten jó géppel, ami meginstak iszonyat jó ebben az árban.
mivel bazira tetszik nekem ez itt: http://webshop.speed...e&iProduct=1012
maradnek akkor mar ennel. camping joe ajanlasaval a hajtokar csere , telo csere. igy mar ez sem egy rossz gep. hidra fek milyen?
amugy 158000-ert is lehet kapni.
#8927
Írta 2007. június 25. - 10:55
ez így vanepp most neztem en is ezt. nem rossz. de az agyakat is cserelnem. meg ha lehet akkor azert megiscsak maradnek az olcsobb kategorianal.
az a baj, hogy ilyen aru bicoknal mindig vannak gyenge pontok. mire kicserelgetem az alkatreszeket, 200+-nal jarok. ahogy mizie is irta.
építeni sokkal jobb, csak (új alkatrészbõl) magasabb lesz a végösszeg....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8928
Írta 2007. június 25. - 10:52
ha mar madman kategória akkor nézd meg a magellan serpens discet, 170 ezer ft boltban, és csak a hajtómû ami necces, de kb 15 k felár és cserélik neked lx-re.....
epp most neztem en is ezt. nem rossz. de az agyakat is cserelnem. meg ha lehet akkor azert megiscsak maradnek az olcsobb kategorianal.
az a baj, hogy ilyen aru bicoknal mindig vannak gyenge pontok. mire kicserelgetem az alkatreszeket, 200+-nal jarok. ahogy mizie is irta.
#8929
Írta 2007. június 25. - 10:43
ha mar madman kategória akkor nézd meg a magellan serpens discet, 170 ezer ft boltban, és csak a hajtómû ami necces, de kb 15 k felár és cserélik neked lx-re.....milyeneket? nyitott vagyok mindenre.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8930
Írta 2007. június 25. - 10:40
milyeneket? nyitott vagyok mindenre.
ha jól értem akkor cc-re kéne a gép, innentõl pedig bármilyen középkategóriás (és afölötti) váz megfelel (ezért is felesleges az acélváz erre a felhasználásra).
simán birni fognak (engem is bírnak).
opció nr.1.
so, nézzünk pl egy olyan felállást hogy 99.000-ért egy magellan polaris (2007)
és még a boltban kicseréltetetd a telót egy 318-as rugós tora-ra (nekem ilyen
van és én is pl azért vettem mert a súlyomat jól megtartja, a tárcsa nemnagyon csavarja és gyönyörûen mozog.)
aztán a féket kicseréleteted egy hidros deore-ra (elöl:180/hátul:160).
és kész.
a boltban beszámítják a leszedett alkatrészeket (jó boltba kell menni) és így kb
60 ból kijön a teló meg a fékek.
160-nál tartasz és olyan felszereltségnél ami nincs a kategóriában.
az egyetleg baja ennek a setupnak a hajtómû, ami vszeg egy éven belül megadja magát, de addig simán használható, addigra meg gyûjtesz pénzt mondjuk egy (addigra már) integrált deore hajtómûre.
és egyszercsak amikor majd nem tudsz mit csinálni a pénzeddel vehetsz a kerekek helyére is valami komolyabbat.
opció nr.2.
intersportban ha minden igaz full xt-s gépet lehet venni 149.900-ért
(és tényleg minden xt rajta kivéve a fékek). viszont erre kicsit többet kell
költened mert megint jön rá egy jó teló (pl tora) meg a fékek (pl deore).
meg kellenek rá új, tárcsás kerekek.
az intersportban viszont (asszem) nem fogják cserélgetni neked az alkatrészeket szóval utólag kell le és felszerelned ami kb plusz egy százas költség viszont amiket leszedsz, azokat eladhatod mondjuk 40-be és akkor
220-nál tartasz egy full xt-s isten jó géppel, ami meginstak iszonyat jó ebben az árban.
#8931
Írta 2007. június 25. - 10:24
#8932
Írta 2007. június 25. - 10:20
vagy estleg egy 100 ezres bringa és rá jó teló meg tárcsafékek.
vagy ennyibõl simán lehet építeni egy masszív gépet.
(én is ennyibõl hoztam ki egy olyan gépet, ami nem nyikkan meg a 100+ alatt )
#8933
Írta 2007. június 25. - 10:05
tengyleg. a hatso telot lehet lockout-osra cserelni?
#8934
Írta 2007. június 25. - 02:15
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8935
Írta 2007. június 25. - 00:46
#8936
Írta 2007. június 25. - 00:18
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8937
Írta 2007. június 24. - 23:53
a mongoose hatso rugostagjat cserelhetem jobb minosegure? van ra mod?
hat van meg egy canga: http://webshop.speed...e&iProduct=1009
de ez mar tenyleg a plafon. ennel tobbet nem vagyok hajlando cangara kolteni.
#8938
Írta 2007. június 24. - 23:41
az a tárcsafék eléggé kikotyogósítaná azt a telót.meg annak a suntournak sztem nagyobbak a becsúszói(=nagyobb merevség)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8939
Írta 2007. június 24. - 23:37
kellysben gyenge hajtómû(nagyon virsli)és a teló nem tudom hogy bírja e a tárcsaféket.én ódzkodok az rst telóktól.a mongoose-ban egy manitou van, ami azért szerintem jobb.de te tudod!
turativ az elso hajtas. az nem jo? es mi az hogy nem birja a telo a tarcsat?
(én ezt az energiaelnyeléses dolgot úgy oldom meg, hogy maxra állítom az elõfeszítést:D:D)
csak kerdes hogy mennyire lehet felkemenyiteni...