milyeneket? nyitott vagyok mindenre.
ha jól értem akkor cc-re kéne a gép, innentõl pedig bármilyen középkategóriás (és afölötti) váz megfelel (ezért is felesleges az acélváz erre a felhasználásra).
simán birni fognak (engem is bírnak).
opció nr.1.
so, nézzünk pl egy olyan felállást hogy 99.000-ért egy magellan polaris (2007)
és még a boltban kicseréltetetd a telót egy 318-as rugós tora-ra (nekem ilyen
van és én is pl azért vettem mert a súlyomat jól megtartja, a tárcsa nemnagyon csavarja és gyönyörûen mozog.)
aztán a féket kicseréleteted egy hidros deore-ra (elöl:180/hátul:160).
és kész.
a boltban beszámítják a leszedett alkatrészeket (jó boltba kell menni) és így kb
60 ból kijön a teló meg a fékek.
160-nál tartasz és olyan felszereltségnél ami nincs a kategóriában.
az egyetleg baja ennek a setupnak a hajtómû, ami vszeg egy éven belül megadja magát, de addig simán használható, addigra meg gyûjtesz pénzt mondjuk egy (addigra már) integrált deore hajtómûre.
és egyszercsak amikor majd nem tudsz mit csinálni a pénzeddel vehetsz a kerekek helyére is valami komolyabbat.
opció nr.2.
intersportban ha minden igaz full xt-s gépet lehet venni 149.900-ért
(és tényleg minden xt rajta kivéve a fékek). viszont erre kicsit többet kell
költened mert megint jön rá egy jó teló (pl tora) meg a fékek (pl deore).
meg kellenek rá új, tárcsás kerekek.
az intersportban viszont (asszem) nem fogják cserélgetni neked az alkatrészeket szóval utólag kell le és felszerelned ami kb plusz egy százas költség viszont amiket leszedsz, azokat eladhatod mondjuk 40-be és akkor
220-nál tartasz egy full xt-s isten jó géppel, ami meginstak iszonyat jó ebben az árban.