inkább azt hogy a T2 hez célszerûbb kissé erõsebbnek lenni
Érdekes.Ki kellene próbálni mind a kettõt.
Ez alatt,hogy erõsebb ez mit takar?
inkább azt hogy a T2 hez célszerûbb kissé erõsebbnek lenni
inkább azt hogy a T2 hez célszerûbb kissé erõsebbnek lenniAkkor ezt azt jelentené,hogy a T2-nek strapabíróbb technikája van?
A T1 elõl 48-38-28, hátul 12-24
A T2 elõl 52-42-30, hátul 11-25
Persze,hogy elfelejtettem a linket:(
Tehát ezen a képeken látszik elõl a szem viszont a Merida honlapján nem:)
http://piacter.bikem...t=264412&cat=56
Nos igen mindig is szerettem volna érteni a bringákhoz de most ezzel az áttételezéssel megfogtál.Ez mit takar magában?Ezekkel a fogszámokkal lehet kapcsolatban:o
Az itt alatt mit értesz? Egyébként nézz be az országútis topikba, ahány ember, annyi megoldás, de meg lehet oldani rögzítõszem nélkül is. Én ideiglenes megoldásként kábelkötegelõt használtam, de annyira jól tart, hogy ez marad.
A két bringa közül a t2 pofásabb, de ez gondolom nem meglepõ. Szerintem ne a váltó alapján dönts. A váltó igazából egy nagyon "buta" alkatrész, amit a váltókar vezérel, semmi különbséget nem tapasztalnál Sora és Tiagra közt. Viszont a két bringának más az áttételezése, ez fontosabb szempont lehet, ha nem akarsz alkatrészeket cserélgetni. Amúgy a két váz ugyanaz, kiegészítõk ugyanazok, a t1-n talán a Mavic felni jobb is mint a t2-jé. Nem tudom mennyi az árkülönbség, szerintem tudásban nincs sok.
Igazából engem speciel még érdekelne,hogy milyenek rajta az alkatrészek.Itt leginkább a váltó az ami nagyon nagyon fontos.Sora.Országútisok?Meg másik,hogy miért van a Merida hiv.oldalán olyan kép amin nincs patenszem az elsõ villán itt pedig miért van?Csak ezt a 2 dolgot árulja el valaki.
Sziasztok!
Fitnesz kerékpárt szeretnék vásárolni és lenne két jelöltem:
Merida Speeder T1: http://www2.merida-b...ikes.Detail.207
És Merida Speeder T2:http://www2.merida-b...ikes.Detail.206
Igazából T1 felé hajlanék mert olcsóbb.De szeretnék véleményt hallani róluk,hogy miben jobb vagy rosszabb a másik.Ami még érdekelne,hogy hogyan lehetne megoldani a sárvédõ kérdést?Mivel elõl nincs patentszem ezért nem tudom,hogy hova lehetne csavarozni a pálcásat.Láttam olyan megoldásokat,hogy villára vagy épp a villa és a csavar közé beszorították,vagy egy különleges csavarral amibõl kiáll egy rész egy lyukkal a közepén és oda volt csavarozva.Ha valakinek van egy jó megoldása azt leírhatná,és persze ha esetleg egy jobb és netalán olcsóbb fitnesz kerékpárt tudna mutatni csak hajrá!
Köszönöm Szépen!
Helló!
Ez a bicaj szerintetek megéri? Mit érdemes iylen használt bicaj vételekor gondosabban szemügyre venni, kipróbálni?
http://piacter.bikem...=259689&cat=all
egy nõi bringát fogunk összedobni hamarosan.
érdemes valamit módosítani rajta, vagy ez így tök jó?
Sziasztok!
Az alábbi két bicón gondolkodok.
Merida '09 Matts 20-MD
http://ebike.hu/term...tb/ferfi/12853/
vagy a Magellan '09 Crater Sram X4 disc
http://ebike.hu/term...tb/ferfi/13896/
Véleményetek szerint melyiket lenne érdemes megvásárolni (szinte azonos árfekvésben vannak), vagy érdemes várni a 2010-es szériára? (Magellánból lesz 2010-es évjárat?)
Köszönöm.
vendég_Berger_*
Úgy 130 kg-osan 45 évesen (185 cm) szeretnék tavasztól elkezdeni bicajozni.Város környékén de azért nem teljesen aszfalton.100-ig lenne a keret.Cross ,treking bicajokat nézegettem.
A hervisben láttam egy KTM life one crosst 82-ért +3000 üzembehelyezés.
Kecskeméten szétnéztem egy Magellán kereskedésben ott 3 sebességes agyváltós összeszerelt(igény szerint)kerékpárt ajánlottak.Tartok tõle hogy itt nem tudom követni hogy mibe kerül.
Szerintetek kész vagy összeválogatott variáció a jobb.Milyen tipust ajánlotok ami birná a terhelést.
próbáld meg ha tudodKöszi.
Most kicsit összezavarodtam a méret ügyében. Lehet hogy kicsit összevissza írtam le a dolgot, de én 175cm magas vagyok. (Csak a barátnõm mérete is érdekelt volna)
A bicaj 52cm-es. Az szerintetek a 175 cm-hez nagy?