Ha mondjuk betonon akarsz ezzel menni, akkor ugye nagyobb nyomás kéne bele (mondjuk 4-5 bar). Így is lehet használni? Így is elég biztos defekt ellen?
Nem is tudom, hogy mondjam ... Ezzel lehet így menni betonon is és terepen is. (mint versenyeken is kell il. szokás)
A defektállóság nem (csak) nyomásfüggõ, de a bolondok használnak mondjuk 2,1 guminál 4-5 bar nyomást aki szuicid az meg UST-n ....
Az UST nem kifejezetten országútra pozicionált tuti megoldás. Oda az 1,5" slikk a legjobb.
Ha magas nyomáson használod a belsõ nélküli rendszert, pont az elõnyét veszíted el. (Elõnye: alacsony nyomás, jobb tapadás, perfect átgördülés)
Amúgy egy 2,1 vagy 2,25-s gumiban a max nyomás 3,5-4 bar és ez nem csak UST-nél igaz ... persze a vékony 20-24mm-s oúti kerekekre kell a 8-9 bar!