Na akkor oda se kell menni... remek.
Helyette megyünk egy Velencei-tó karikát Szacsóval meg pár spinningessel szombaton a Magma elõl.
Hánykor indultok?
Milyen lesz a tempó?
Na akkor oda se kell menni... remek.
Helyette megyünk egy Velencei-tó karikát Szacsóval meg pár spinningessel szombaton a Magma elõl.
Ez 99,9%os forrás. Szóval biztos.
Itt tényleg ezt írják:Egészen biztos, hogy meg lesz tartva a rendezvény?
Meridaharcos haverom érdeklõdött és állítólag a szervezõ kórházban van/volt és nem lesz megtartva.
(Már ha ugyan arról beszélünk. Palotai tavaszköszöntõ teljesítmény túra.)
Ha tutibiztos forrásból tudjátok, hogy lesz/nem lesz írjátok meg, mert mi is mennénk!
Köszi!
Szerintetek ha szerdáig így esik az esõ akkor vasárnapra mennyire lesz járható a várpalotai versenyen az erdei szakasz?
Olyan versenyhez/túrához nem nagyon van kedvem ami csak aszfaltból meg sárból áll....
Szerintetek ha szerdáig így esik az esõ akkor vasárnapra mennyire lesz járható a várpalotai versenyen az erdei szakasz?
Olyan versenyhez/túrához nem nagyon van kedvem ami csak aszfaltból meg sárból áll....
A sebesség mindent megold.
Szólok, de hétköznap megyek (mondjuk neked ez neked nem mindig szokott gondot jelenteni ) és szigorúan 80-85%ig, felõlem mehetsz ahogy akarsz, neked kell várnod.
A többit majd telefonom megbeszéljük.
Ja, és észrevettem ám, hogy jól használod az idézést.
Szép, de a nyeregcsõ bilincsénél nem tudom mit lehet vele kezdeni...de ha megoldod...
Ha jól tudom az ilyen karbon-alu vagy karbon-acél vázak "kerékpárfejlõdéstörténeti" zsákutcának bizonyultak, pont a fém és a karbon csatlakozások gyengesége miatt.
Az enyém is ilyesmi, csak CroMo muffokkal, lánc- és támvillával és karbon fõcsövekkel. Késõbb a Giant is alut használt CroMo helyett, de a tiéd szerintem vmi más gyártmány.
Amúgy van fölös 1 1/8-os CroMo villám, csapággyal, stucnival, meg egy komplett Exage 300LX szettem, ha esetleg annyira retrót (vagy olcsót ) akarsz. Ha érdekel privátban megbeszélhetjük.
Találtam róla egy képet még a 300LX cuccokkal:
Giant Cadex
Óóóó... Azt szívesen megcsodálnám.
Én egy ilyen "csodát" kaptam.
Képek:
1, 2, 3, 4, 5, 6
A vázak topikba is írtam emiatt a váz miatt:
"Elég régi lehet a cucc. A geometriája miatt csak merev villával használható, gyárilag egy menetes 1 1/8 -os villa volt benne.
A nyeregvázcsõ és a fejcsõ végig alu, rajta carbon.
Köréprész és a nyeregvázcsõ-felsõcsõ-támvilla csatlakozás is egy alu profil, amin carbon borítás van.
Egy komolyabb sérülés van... a hajtómû felöli láncvilla és középrész csatlakozásánál látszik egy rés, ahol össze lett ragasztva a carbon csõ és alu ház.
Nem recseg, nem sziszeg, nem mozog.
A nyeregcsõbilincs letört és az elõzõ gazdája okosan lefûrészelte... de ezt a problémát tudom orvosolni.
Szerintetek lehet ezt a vázat még használni? Érdemes kipofozni?
Esetleg tudja valaki milyen típus/évjárat lehet?"
A Te véleményedet is várom.
Én már túl vagyok a "karbon vázból aszfalton tekerõs" projekten, ha látsz ott egy Giant Cadex vázas furcsaságot az az enyém...
Kicsi a világ.
A bringatárolót pedig mihamarabb megnézem magamnak!
Üdv a szomszédban! Én az Alcoa-Köfémnél nyomom. Közös a kerékpártárolónk
A Sapa Profiles Kft. présüzem részlegére vettek fel quality technikusnak a kétfordulós interjú után. Holnaphoz egy hétre kezdõdik a 3 hónapos próbaidõm.
Azért a Vértesben vannak ám hosszú mászások! Majd egyszer megmutatom! De a Bakony valóban nagyobb. A Vértes inkább egynyomos XCO jellegû erõsen intervallos és tagolt.
Remélem most már egyszer valamikor eljutok majd veled bringázni akár a Bakonyba vagy a Vértesbe. Aztán lehet nem is akarsz már velem bringázni
Ha mentek a Bakonyba azért szóljatok.
A sebesség mindent megold.
Elektronikus formában csak a fejemben van ...A Vértes engem is érdekelne...
Ha van elektronikus formában bringás útvonalad, azt megoszthatnád velem.
Köszi elõre is!
A karmon vázat nem ajánlanám görgõzni!Sziasztok!
Szereztem egy régi carbon Mtb vázat és szeretném összeépíteni használt alkatrészekbõl egy merev villás aszfalton tekerõs bringának, esetleg görgõzni.
HA van olyan alkatrészetek ami kukára van ítélve, felesleges, vagy csak nincs rá szükségetek, írjatok!
Baráti alapon ingyen, vagy nagyon olcsón minden érdekel.
A hangsúly nem a márkákon vagy a kinézeten van, hanem, hogy MINÉL OLCSÓBB LEGYEN!
(Tudom, az apróba keresgéljek, de gondoltam egy próbát itt is megérne.)
Köszi elõre is!
Ha kell beszkennelem neked a térképet. Van egy-két jó útvonal.
A legegyszerûbb az lenne ha eljönnél velem/velünk.
A Bakonyban is tudok jó utakat ( és valahogy jobban is szeretem a Bakonyt a nagyobb hegyek miatt).
Van már munkád?
Így hirtelen nem tudok 100%-ig biztosat mondani, de lehet róla szó. Beszéljünk még róla a jövõ héten.
Addig meg beszerzek egy kis EPO-t, a szívem helyére pedig betetetek egy nagy teljesítményû ipari pumpát.
A sebesség mindent megold.
Akkor jövõhéten még el tudsz velem jönni egy Bakony vagy egy Vértes körre.
Bírni fogod a tempót. Komolyan mondom.
A szkennelõs dolgot megköszönném. Akár be is jelölheted a szerinted jobb útvonalakat is. Értem ezt Vértes és Bakonyra is.
Aztán MSN-en átküldheted valamikor. Nem sürgõs, ráér.
A Bakonyról is lehet szó... na de hogy Veletek menjek... az nekem még nagyon sok lenne. Túl erõ vagy/vagytok.
Munkám meg végre lett! A Sapa Profiles Kft. présüzem részlegére vettek fel quality technikusnak a kétfordulós interjú után. Holnaphoz egy hétre kezdõdik a 3 hónapos próbaidõm.
A sebesség mindent megold.
Ha kell beszkennelem neked a térképet. Van egy-két jó útvonal.
A legegyszerûbb az lenne ha eljönnél velem/velünk.
A Bakonyban is tudok jó utakat ( és valahogy jobban is szeretem a Bakonyt a nagyobb hegyek miatt).
Van már munkád?