És tényleg, utánaszámoltam. 15-20g ráversz.
De ha a 970est kéttányérosítod az is könnyebb az XX-nél.
Pontosan 57g jött le a súlyából.
De az M970-hez nem kell semmilyen extra tuning ... az csak tányércserés ... semmi extra
Nézegettétek már az új, 2011-es eXTRa szettet? A fékek és a hajtókar parádés.
Érdekes, hogy van Trail és Race változat is...
XTR
A hajtókar lehet, hogy szép, de szarok az áttétel kiosztások. a 40-28 és a 42-30 az hajthatatlan a 11-32-vel és 11-36-al, fõleg, hogy a shimano által fejlesztetett fogkiosztást tették hozzá ... próbáltak a Japánok újat csinálni, és megint belecsaptak egy kalap kakába ... tipikus Japán koppincs egy kis agyaskodással.
Az nekem is feltûnt, hogy megint csak gyári tányért lehet feltenni mint az M960-as esetében...
Kifejtenéd jobban, hogy miért bukta a jp cuccos? A technikai részébe annyira nem mentem bele, inkább csak megcsodáltam, mint a nõk a ferrari sportkocsit... "jééé piros..."
fentebb beírtam
Sziasztok!
Nem kenyerem az ilyen post-olás, de ezt most nem tudom megállni.
Ez egy kedves (vagy nem) kerékpáros sporttársnak szól! Aki ma Pákozd elõtt (Fehérvár felõl) vehemensen verte a kobakját, jelezvén, hogy rajtam miért nincs bukó.
Barátom(vagy nem)! Akkor adj majd közlekedésbiztonsági tanácsokat, majd ha te és a kerékpárod is 100%-ig megfelel a közúti kerékpáros közlekedés szabályainak! Addig is tanulj meg köszönni!
Szép estét!
Köszönni nem kötelezõ ... és ebben a megyében nem szoktak (sajnos). De valóban igaza van, ha sisakra gondolt a kolléga. Egy sisak olcsóbb, mint az életed! Igaz van egy jó mondás: " ...A profik fejvédõt hordanak, az amatõrök nyakmerevítõt viselnek... "