Egyébként jó a terep, nincs sár. Egyedül az erdõben rossz menni, mert nem látni az utat a falevelektõl.
Ja, ma odáig nem jutottam el; ingóköveknél kanyarogtam aztán haza.
Egyébként jó a terep, nincs sár. Egyedül az erdõben rossz menni, mert nem látni az utat a falevelektõl.
Pontosan mikor mivel (autó vagy Pákozdig tekerés?) és honnan indultok? Lehet, hogy csatlakoznék.
Én is szoktam így trükközni, de nem tudok olyan vastag talpbélést berakni amin nem jön át a hideg 0fok alatt 2-3 óra után.
A sebesség mindent megold.
Nics jobb dolgotok "ezidõtájt"?
Részletek?
Csak nem tévedünk el... bár ha lemerülnek az elemek...
A talp fázást alu talpbéléssel és dupla zoknival kiküszöbölöm. Esetleg nagyon hidegben dupla zokni közé egy nájlonzacsi. Lábpácolós történet, de nem fázik!
Magyar ember találékony. Próbálkozni kell.
A sebesség mindent megold.
Most (ma) csütörtök este 22:00 után megyünk Popper Zsoltival egy kis esti Vhg tekerésre.
Aki szeretne, jöjjön és jelezze felénk.
B
A talpa nem. Feljön a hideg.
Én holnap reggel megyek fél 7 körül.
Lehet összefutunk (ha eltévedtek).
Vízálló BBB kamásli 6-7e forint. Szél és totál vízálló.
Most (ma) csütörtök este 22:00 után megyünk Popper Zsoltival egy kis esti Vhg tekerésre.
Aki szeretne, jöjjön és jelezze felénk.
B
A sebesség mindent megold.
Az a baj, hogy mindig beázok.
Nem tud valaki, téli cipõre jó beszerzési forrást?
közel vannak egymáshoz a csapágyak - közelebb vannak a feltámasztási pontok. illetve a nagy átmérõjû csapágyak miatt nagyobb az ellenállása is.
viszont kisebb a hajtókar Q-faktora
közel vannak egymáshoz a csapágyak - közelebb vannak a feltámasztási pontok. illetve a nagy átmérõjû csapágyak miatt nagyobb az ellenállása is.Mi a gond vele?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
az ára nem is érdekel igazán, mert egyrészt magánügy, másrészt annyira azért benne vagyok ezekben a bringás dolgokban, hogy egy listaárból kitalálhassam, hogy vajon mennyiért is érkezhetett Hozzád
a Hai-t azért kérdeztem, mert ugye a csapatot támogatja, gondoltam odatennének legalább a menõbb versenyzõknek beszerzési - országba érkezési - áron akármilyen cuccot...
az mondjuk tiszta, hogy nem egy lapon említendõk az általad is sorolt márkák.
és igaz, hogy lehet akármilyen jó, akármelyik tömegváz is, de aki megteheti a végére úgyis a "nagymenõ" gyártóknál kötnek ki, mert az az igazi úgyis...
gratula hozzá, remélem ügyesen bicajozol majd vele!
mod:
a Scott nem Pressfit-es?
a Speci az?
azt a hátrányát mondták, hogy nagy csapágyátmérõk, viszont közeli támasztási pontok?