Én mennék. Üdv.
En is ott leszek.
Minden embernek legalább 2 órát a 24-böl. Nem egyfolytában. Körönként is válthatnánk egymást (ha szivatni akarnánk magunkat)
6-os csapatnak azért én is jobban örülnék, nem hiszem hogy csodás változások állnak be a kondíciómban addig...
na akkor holnap ki jön tekerni a velencei hgybe? reggel 9kor a kisfaludi kocsmánál lesz a találkozó
na akkor holnap ki jön tekerni a velencei hgybe? reggel 9kor a kisfaludi kocsmánál lesz a találkozó
na akkor holnap ki jön tekerni a velencei hgybe? reggel 9kor a kisfaludi kocsmánál lesz a találkozó
na akkor holnap ki jön tekerni a velencei hgybe? reggel 9kor a kisfaludi kocsmánál lesz a találkozó
Szervusz fiam
A fórum adta lehetõség a szövegírás én ezt olvastam tõled :
"Én értem mit mondasz és tudom mit jelent a kényelem és a nem kényelem. De a tradicionális kerékpár felépítése az nem rekumbens. A reku az egy öszvér és a kényelmeseknek készült. Aki akar az használja, de én nagyon nem kedvelem, mert szerintem csúnya és értelmetlen. Ez az én véleményem. De hát ízlések és pofonok ..."
...akkor döntsd már el kérlek, hogy szerinted értelmetlen avagy nem, mert ha egyszer leírod aztán meg cáfolod igen nehéz rájönni arra, hogy akkor most mi az igazi véleményed a témáról.
Ebben még egyet is értünk, de miért kell a seggemnek is fájnia ahhoz, hogy versenyezzek, ha a mai világban már meg lehet tenni ezt e nélkül. Ebben látom a szûk látásmódot. HA a versenyzés az önkínzásról szólna, akkor ehhez nem kell kerékpárra ülni elég egy ostor.Egy fekvõ bringán is szét hajthatja magát az ember, de ez teheti úgy is, hogy a nyaka, háta, csuklója, segge egybe marad.
Véleményem szerint az UCI egy igen fafejû társaság (ezért alakult meg az IHPVA), de abszolút igazad van. CSak azt nem értem, hogy amikor a velocipédrõl váltott a világ biztonsági kerékpárra miért nem volt következetes és marad a velocipéd felépítésnél, mint norma, mert a velocipéd kb. olyan messze van a biztonsági kerékpártól, mint a biztonsági kerékpár a rekutól.
De én nem szeretnék senkit sem meggyõzni, mindenki úgy szenved és azon szenved amin akar. Országúti és túrabringa helyett szerintem jobb választás a fekvõ, más területre inkább kihívás.
... na! Legalább nem egysíkú a téma.
Ha már pár poszttal ezelõtt azt írtam erre a hozzáállásra, hogy demagóg, akkor most érthetõbben fogalmazok.
Az az illetõ, akinek kalapács van a kezében, hajlamos minden problémát szegnek nézni.
A versenyzés valóban nem a kényelemrõl, hanem az eredményekrõl szól. Ahhoz hogy folyamatosan túllépj a saját korlátaidon, még nem kell versenyezned.
Van egy tucatnyi mérnök, aki azon dolgozik, hogy ezekben a szabályokban megtalálják a kiskaput és van egy csomó másik szakember, aki ezeket az innovációkat rendszeresen megnyírja, leszabályozza, korlátok közé szorítja hivatkozva az esély egyenlõség fentartására. Te -földi halandó- igyekszel a lehetõségeidhez mérten legjobb technikát megvenni, hogy még gyorsabb legyél.
A kerékpár nem a szabályok által deffiniált kitételek megfelelésétõl lesz kerékpár. Nagyanyám és a szomszéd három éves gyereke is kerékpárt használ, pedig valószínûleg egyik drótszamár sem felel meg az UCI szabályainak.
Ahogyan az autók döntõ többsége sem felel meg a FIA által támasztott követelményeknek (nagyon kevésben van pl.: bukócsõ), de ettõl még autó, mint ahogyan az elõzõeket is kerékpárnak hívjuk.
A reku is kerékpár. Pont. Ez nem a te véleményedtõl függ.
Az egész történet nem errõl kéne hogy szóljon. Senki sincs birtokában a megfellebbezhetettlen és objektív igazságnak. Én el tudom fogadni azt, hogy rajongasz a montiért, de nem akarlak meggyõzni arról, hogy az amit én csinálok az üdvözítõ út.
Errõl beszéltem Nyuszó-Muszó! Mint látjátok ez a sarkos szemlélet a fekvõbringások között is fellelhetõ! Miért kellene összehasonlítani az almát a körtével? Szenved? Mihez képest? Amíg "egészséges" voltam, addig nekem sem volt szenvedés egy jó kis hegyi menet. Hogy mi a jobb választás, azt meg döntse el ki-ki saját maga.
A fórum a legjobb platform arra, hogy véleményt cseréljünk.Sok ember, sok vélemény, sok nézõpont.
Jó tekerést mindenkinek!
A fórum a legjobb platform arra, hogy véleményt cseréljünk.
Sok ember, sok vélemény, sok nézõpont.
Egy embernek minimum 2 órát kell tekerni, ha jól tudom. A "max"-ot meg mindenki maga osztja be magának
Igen, így van.Minden embernek legalább 2 órát a 24-böl. Nem egyfolytában. Körönként is válthatnánk egymást (ha szivatni akarnánk magunkat)
A sebesség mindent megold.
Minden embernek legalább 2 órát a 24-böl. Nem egyfolytában. Körönként is válthatnánk egymást (ha szivatni akarnánk magunkat)
6-os csapatnak azért én is jobban örülnék, nem hiszem hogy csodás változások állnak be a kondíciómban addig...
Egy embernek minimum 2 órát kell tekerni, ha jól tudom. A "max"-ot meg mindenki maga osztja be magának
Ha meg a versenyzésnél tartunk, akkor a versenyzés egy picit sem szól a kényelemrõl. Egyszerûen annyi történik, ott, hogy el kell tûrni a fájdalmak különbözõ küszöbét, és túl kell lépni a saját korlátaidon. Ebben a modern technikák segítségedre vannak, de a szervezeted viszontagságait, saját magadnak kell legyõzni.
És mivel ezt úgy nevezik, hogy kerékpár sport, vannak ide vonatkozó építési szabályok és normák (UCI), melyeknek meg kell felelni. Ami benne van a szabály szerinti keretbe az kerékpár, ami nincsen az sajnos nem ... ha tetszik, ha nem
De én nem szeretnék senkit sem meggyõzni, mindenki úgy szenved és azon szenved amin akar. Országúti és túrabringa helyett szerintem jobb választás a fekvõ, más területre inkább kihívás.
Nem értünk egyet, de itt nem fejt(het)em ki a véleményem ezzel kapcsolatban.
Egyszer talán majd megbeszéljük élõben vagy ha tényleg érdekel, leírom emailben.
Majd ott nem így gondoljátok. Maxon tekerni 4x1órát vagy 8x0,5órát sem egyszerû, ennek a másfélszeresét meg már tényleg nem.
Most van némi idõm, hogy bõvebben reagáljak. A fenti mondat meglehetõsen (és óvatosan fogalmazva is) demagóg... Minden esetre egy szép álom.
Gondolom, nem egy Woodlands-et hajtasz, Alivió váltóval? Amennyiben nem, akkor miért nem?
A technikai sportokból - márpedig a kerékpározás minden mûfaja ilyen - nehéz kizárni a technikai fejlõdés által nyújtott többletet. Nem mindenki engedhet meg magának egy XTR-t, karbon vázat, stb.
- a versenyzés az emberrõl szól, nem pedig a kerékpárról -
A kerékpárverseny az emberrõl és a technikáról, a kerékpárról szól!
Vannak emberek, akik saját szûk látóterükbe próbálnak belezsúfolni mindent és mindenkit. Szeretném leszögezni, hogy montizni qrvajó! Sõt, az összes kerékpár közül talán ez a legsokoldalúbb ág. Nem véletlen, hogy fiatal kora ellenére, napjainkban a legnépszerûbb kerékpár típus.
Egy országútist nehezen tudsz meggyõzni arról, hogy milyen király a géped, mert 28-as átlaggal a Balatonra is legurulhatsz vele. Egy Down Hilles is körbe röhög, ha azt ecseteled neki, hogyan zúgtál le a Normafától. Természetesen egy Rekus is furcsán nézz rád, ha a géped kényelmét vagy gyorsaságát ecseteled.
Számomra van a kerékpár és a kerékpáros. Te is taposod a pedált? Akkor olyan vagy mint én! Montizól? Zsír! Szingód van 8 barral? köztünk a helyed! Rokkant bicajon fekszel? neked is jutt hely!
Felesleges frontokat nyitni, annak megvitatására, melyik a leg. Mindenki számára van hely, mindenki megtalálja az érdeklõdési körének megfelelõ stílust. Ezek közül egy a reku. Egy csomó dologra alkalmatlan és egy csomó dolgot nem tud más keró ennél jobban.
Utóiratként csak annyit, hogy ha lenne egy szép új gerincem, még mindig a monti pedálját taposnám.
http://lh6.ggpht.com.../s512/monti.JPG
Simán benne vagyok, de a 6 fõ szerintem is sok. A sok pihenés szerintem nem jó.
A sebesség mindent megold.
Csókolom stoki bácsi
Hmmm ... te egy kicsit elferdíted az igazságot ...
Én nem azt mondtam, hogy a reku értelmetlen! Én annyit mondtam, hogy nem szeretem, de ezzel is el lehet jutni A-ból; B-be.
És nem a 95-s élményeimbõl vonom le a tanulságot, nekem egyszerûen nem tetszik, s kész!
Attól még te nyalogathatod egész nap a rekut, úgy ahogy ezt én teszem az országúti és monti bicómmal.
Ha meg a versenyzésnél tartunk, akkor a versenyzés egy picit sem szól a kényelemrõl. Egyszerûen annyi történik, ott, hogy el kell tûrni a fájdalmak különbözõ küszöbét, és túl kell lépni a saját korlátaidon. Ebben a modern technikák segítségedre vannak, de a szervezeted viszontagságait, saját magadnak kell legyõzni.
És mivel ezt úgy nevezik, hogy kerékpár sport, vannak ide vonatkozó építési szabályok és normák (UCI), melyeknek meg kell felelni. Ami benne van a szabály szerinti keretbe az kerékpár, ami nincsen az sajnos nem ... ha tetszik, ha nem
Simán benne vagyok, de a 6 fõ szerintem is sok. A sok pihenés szerintem nem jó.