Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Legfrissebb szám

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
4161 hozzászólás a témában

#3621
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás

Szakértõket az újságba....a békategóriás bringákat elég egy oldalon tesztelni...

Ezeket kifejtenéd bõvebben?
Üdv:Thy

#3622
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 hozzászólás
Szevasztok hejj!Újra itt,együtt,meg minden!Szakértõket az újságba,retrobájkokat az újságba sokat,kuriózumokat az újságba(nem drágát,jót!),a békategóriás bringákat elég egy oldalon tesztelni!!!Nó elkeseredés.Majd legközelebb.Csókacsalád...

#3623
PR

PR

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.651 hozzászólás
  • LocationRákosmente

Ezúton szeretnék gratulálni a legutóbbi számhoz,melybe sikerült végre elérni azt a szintet mind tartalomban,mind pedig megjelenésben ami hozzám a legtávolabb áll.Annyira érdektelen számot sikerült létrehoznotok,hogy az elsõ szó végigolvasása sem sikerült csak az elsõ két betûig jutottam.További jó munkát kedves bikkmakk team!



Éljenek az építõ jellgû kritikák :D

Aki másokat ismer, okos, aki magát ismeri, bölcs

Aki másokat legyõz, erõs, aki magát legyõzi, hõs

Lao-Ce


#3624
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
pedig nekem most lehet hogy kezd tetszeni az újság
legalábbis 3-4 szám alatt már találtam 5-6 olyan cikket amit elolvasnék
persze nem fogom :D

#3625
kempelen

kempelen

    kvázigazda

  • admin
  • 189 hozzászólás

Ezúton szeretnék gratulálni a legutóbbi számhoz,melybe sikerült végre elérni azt a szintet mind tartalomban,mind pedig megjelenésben ami hozzám a legtávolabb áll.Annyira érdektelen számot sikerült létrehoznotok,hogy az elsõ szó végigolvasása sem sikerült csak az elsõ két betûig jutottam.További jó munkát kedves bikkmakk team!


Még jó, hogy nem vetted meg:-)) Mondjuk nem egyszerû úgy leszûrni a dolgot, hogy egy szót sem olvastál, de azért látom sikerült:-)) Olvastam a Livestrongos beszólásokat, és örültem neki, színt viszel az életünkbe.

Ui.: Szerintem a Cape Epices riportokat azért nézd meg, a 75 éves csávótól és a páratlan lábútól is van mit tanulni.

#3626
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.507 hozzászólás
mar hianyoztal..:D
Van állásom...:bananadan

#3627
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 hozzászólás
Ezúton szeretnék gratulálni a legutóbbi számhoz,melybe sikerült végre elérni azt a szintet mind tartalomban,mind pedig megjelenésben ami hozzám a legtávolabb áll.Annyira érdektelen számot sikerült létrehoznotok,hogy az elsõ szó végigolvasása sem sikerült csak az elsõ két betûig jutottam.További jó munkát kedves bikkmakk team!

#3628
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
ma olvasgattam az LX hmûtuning cikket és volt 1-2 dolog ami kifejezetten rossz 5letnek tûnt benne így laikus szemmel
ha Balázs eleve cicázta a sarkával a hmûvet,akkor a Qfaktort úgy csökkenteni,h beljebb helyezzük a pedált,közelebb a karhoz,nem yó 5let
a "fölös" anyag lemarása sem a legokosabb dolog,mert a kovácsolt anyagoknak a felülete a legerõsebb,így ezeket leszedni megint nem egészséges fõként,h néhol viszont megmarad az eredeti felület,így inhomogén lesz a kar ilyen szempontból
nem tudom,h a tengely alu-é avagy sem,tehát acél,de ha az elsõ,akkor a végén fõként a farigcsálás okozta következményeket figyelembe véve okosabb lett volna a belbecst a külcsín elé helyezni és inkább keményeloxolni a kart ami növelte és egységessé tette volna a felületi keménységet,igaz,kevésbé szép
XTR súly alatt...
Hozzá kell tenni,h már a cseh lánckerek ára is olyan 5e körül van darabonként,az FRM-et nem láttam még boltban,szóval azt nem tudom,de ennek a résznek a költségvonzata teljes cserével számolva (Gebhardt+pl. Tioga superlight csavarok) olyan 15-20e kiskeráron...Ehhez hozzá yönnek a könnyített alkatrészek okozta esetleges problémák (én szívtam már a Tioga csavarokkal meg hiperkönnyû tányérral,és feltételezem,eleve sokkal gyorsabban kopnak).Talán okosabb tuning lenne csak az acél kistányért lecserélni,és FRM csavarok helyett inkább az olcsóbb Altrixokat ajánlani,így sokkal yobb ár/érték arány yönne ki.
most így hirtelenyében ennyi yutott eszembe

#3629
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
A baj csak az, hogy az AC a váltóáram...:D
"AC-DC (váltóáram-egyenáram)"

#3630
Brick

Brick

    vendég

  • fórumtag
  • 86 hozzászólás
"AC. Mit jelenthet ez a két betû? A fizikában egyenerámot[..]"

Ez fájt Ádám! :) :)

#3631
nkarcsik

nkarcsik

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.226 hozzászólás
A triál agyakról és racsnikról szóló írásban említitek a White Industries racsnikat, hogy nehéz hozzájutni. Itt a Magyarországi forgalmazója www.ftwtrial.hu

#3632
ThufirHawat

ThufirHawat

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás
zOrg!
Félre ne érts, értem én, hogy mit akartál mondani, meg egyet is értek az okfejtéseddel, alkatrészválasztásaiddal. Nálam is kb. ezek jelennek meg álmaimban. :) Az a baj, hogy én ezt már nem is merném használni... Bakker! Majdnem kéthavi fizum csak a váz! :o
De mindenesetre gratu!
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"

#3633
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.507 hozzászólás
jah, Dig ellentmondásos figura..külcsín-belbecs..:D

én pozitívan csalódtam :nyalnyal:
Van állásom...:bananadan

#3634
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás

A szerelem néha fáj, meg kell szenvedni, alázkodni érte, de végül rájössz hogy megérte.


És ezt a legszebb az aláírásoddal együtt olvasni ! :afro:

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#3635
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Mivel a váz a lelke a gépeknek, így nem hiszem hogy ugyan ilyen jó összeállítást ki lehetett volna hozni.
Sõt.
Ugyan ennyire használhatót ki lehetne persze, de nem foglalkoznánk egész nap a kerékpárokkal ha csupán a funkcionalitás vezérelve lenne az irányadó.
A szerelem néha fáj, meg kell szenvedni, alázkodni érte, de végül rájössz hogy megérte.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#3636
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
viszont még így is igaz,h negyedennyi pízbõl uilyen yó setupot ki le7ett volna hozni:)
persze,olcsóbb vázzal,aminél nincs VPP...arra nem tértél ki a cikkben,h ez mennyire mûködik!

#3637
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Úgy tûnik, félreérthetõ voltam a cikkben.
A "gazdaságos" az átgondolt - és valóban nem költekezõ - alkatrészválasztásra értendõ.
A már nem gyártott 2002-es Hope Mini fékszett (e+h) 40kFt volt, a kerekeket tavaly újítottam kedvezményesen, a hajtómû és villa határozatlan idejû kölcsönben van nálam (Atomtól), a BBB kormánycsapágy dupla annyiba kerülõ híres-neves vetélytársait veri, a kormányszárat tavaly Atom vette magának az USÁ-ban (ahol a kereskedõk nem olyan "éhesek", mint itthon...) - ám neki rövid lett... A Sram X.9 váltó ár/minõség bajnok szvsz., az EggBeater S pedig a kedvenc pedálom (így alább nem szívesen adom).
A gépben messze a legdrágább a váz (természetesen), ezen felül a kerekeken lehetett volna komolyabban spórolni (olyan 60-70 kFt-tal kevesebb lett volna egy, az elképzeléseim szerint épített - de ez is olyan: a CrossMax szerintem a földkerekség legjobb kereke perpillanat, így lassan de biztosan inkább erre gyûjtöttem.

Mint írtam, az ötlet 3 évvel ezelõtt "fogant", azóta gyûjtögettem az alkatrészeket, így nem volt akkora érvágás egy-egy darab megvétele. A váz volt kérdéses nagyon sokáig.

Mostanában inkább a Velencei-hegységben tekergek, de gyakran túrázom a Vértesben, Bakonyban is.
"In idem flumen bis non descendimus"

#3638
ThufirHawat

ThufirHawat

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás
Tetszik az új szám.
Én is akarok BLUR-t! Most! Kettõt! Mondjuk kicsit meg kellett kapaszkodnom, amikor földim (én is székesfehérvári vagyok eredetileg) azt írta, hogy ez egészen gazdaságos lett.. Na ja... Eddig azt hittem jól keresek. :o
Balázs dolgai (KRESZ és nyelvújítás) nekem most sem jönnek be, de ez magánügy.

Ötlet: Vicces lenne, ha egyszer kipróbálnátok pár Tesco, Auchan bike-ot is. Persze tudom, senkinek nincs kedve meghalni egy 1%-os lejtõn, de tanulságos lenne, az tuti. Talán sokakat terelne egy kicsivel helyesebb irányba pár rémítõ kép... Talán páran megértenék, miért jobbak a jobb gépek.
Szal, ha esetleg lenne ilyen lehetõség, én szivesen "kipróbálnék" egy ilyet a Vértes köves útján. :)
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"

#3639
ors

ors

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.533 hozzászólás
és hogy mirõl mennyit kell írni ,szintén a szerkesztõ dönti el...


:love1:

#3640
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Nekem nem igazán jött be ez a mostani...
A szilvási marcsiról, ami rengeteg embert megmozgatott egy oldal, egy elég gyengus cikkel, de a mátrai DH versenyrõl, amin töredéke ember vett részt, két oldalt is írtatok.
Tudom, most a freeride és a DH a menõ, ezt kell nyomni, mert most ezt veszik a népek!



ez utóbbi mondatot sztem te se érthetted komolyan. Mindenki látja, hogy ebben az országban [ ahogy kb egész európában is ] a maraton mozgatja meg a legtöbb embert, ez a húzóága a montizásnak jelenleg. jó persze, a FR körül nagyobb a show, de a tömeg a maratonokon van. [résztvevõk száma]

Ezt Te is tudod, én is tudom, meg a szerkesztõk is tudják, hidd el.

az hogy egyik cikk jobban bejön, másik kevésbé, az személyes ízlés kérdése, plusz nem ugyanaz az ember írta a kettõt...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F