Hátöööö... Kérdés hogy melyik szervizben ugye...miért gány? a szervízben is ugyanúgy szednék szét, mint itthon, csak park tool szerszámokkal....
Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám
#1341
Írta 2007. május 22. - 20:13
#1342
Írta 2007. május 22. - 20:12
A Blur gépemben levõ teleszkóp csak egy "picit" lett könnyebb, "picit" jobban mozog mint "gyári" állapotban. Gány?
Gány akkor lesz valami, ha te magad gány _módon_ csinálod.
Saját hozzáállásod, türelmed és kitartásod - ezeken múlik.
#1343
Írta 2007. május 22. - 20:10
jóvan, meggyõztetek:)
gány és társai elõre
miért gány? a szervízben is ugyanúgy szednék szét, mint itthon, csak park tool szerszámokkal....
#1344
Írta 2007. május 22. - 20:07
#1345
Írta 2007. május 22. - 19:23
Ez jó! Ezen nevettem!Hány darab 1 évnél fiatalabb és hány darab 1 évnél idõsebb teló van Magyarországon?
Egy kerékpáros újságban valóban szent és sérthetetlen téma lenne egy-egy elmélyültebb szereld magad cikk? Ha az importõr e miatt nem akar álmatlan éjszakákat akkor bocs! Te raktál már össze autót (pl. Golf) csak és kizárólag robbantott ábrák alapján?
A pont enténél...
#1346
Írta 2007. május 22. - 19:20
Hány darab 1 évnél fiatalabb és hány darab 1 évnél idõsebb teló van Magyarországon? Én a gyártó tudtával szedtem szét a telómat és egy szavuk sem volt ellene. Sõt még segítettek is a beállításoknál, küldtek útmutatót, stb. és a garancia él.az egésszel az a baj, hogy ha valakinek nincs kellõ mennyiségû müszaki érzéke, és hazavágja a villát (és egyebet) közben, az nagyon nem garanciális.
Egy kerékpáros újságban valóban szent és sérthetetlen téma lenne egy-egy elmélyültebb szereld magad cikk? Ha az importõr e miatt nem akar álmatlan éjszakákat akkor bocs! Te raktál már össze autót (pl. Golf) csak és kizárólag robbantott ábrák alapján?Tehát az ilyen szerelõsdi fõképp tabutéma.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1347
Írta 2007. május 22. - 19:06
#1348
Írta 2007. május 22. - 17:22
aki meg tudja h ninc mûszaki érzéke, az ne kezdjen bele. az újság mg írja oda mindneki cska saját felelõsségére..
meg egy rohadt olaj cseréért nekelljen már szervizbe menni, amit igazából elvileg egyszerûen meglehet csinálni, vagy akármilyen tuning esetében, vgyjól belõni a telót a stílusmhoz, súlyomhoz etc
amúgy a félórás magyarázásban az is benne volt h még soha nem csináltam ilyesmit, nem láttam seholse robbantott ábrát, meg a szokásos parázás h hazavágom, stb..
#1349
Írta 2007. május 22. - 16:08
#1350
Írta 2007. május 22. - 15:58
#1351
Írta 2007. május 22. - 15:27
sõt ha még jól rakod össze, az sem.
megéri? nem igazán.
Tehát az ilyen szerelõsdi fõképp tabutéma.
Dropoff: fél órán keresztül? :wtf:
Mellesleg keresel egy robbantott ábrát.
#1352
Írta 2007. május 22. - 13:49
én értékelnék egy olyna cikket, ahol részletesen le van írva, hogy egy telót hogy lehet jól szétszedni, karbantartani, olajcserét végezni, esetleg jól beállítani saját súlyunkhoz, stílusunkhoz, szal tuningolgatni (esetleg milyenolajat mire érdemes)
most én épp itt tartok, hogy akarok olajat utánatölteni a telómba, de mivel még nem vágom pontosan mi hol van stb, ezért én is itt mások segítségére vok szorulva, ha nem akarom elvinni szervizbe, csak ahhoz h alám jól be legyen állítva
most pl viktorider magyarázta msn-en félórán át hogy töltsek be olajat a telóba, meg úgy mi hol van. most már így nagyjából vágom a dolgokat, de sztem egyszerûbb lenne ezt beírni az újságba, mer ttényleg olvashatják kezdõk is akiket ez érdekelne, és nincs ismerõsük etc aki türelmesen elmagyarázná ezt az egészet
és így az adott teló is sokkal jobban ki van hazsnálva meg minden
fórumon meg sztem nem igazánlehet ilyneeket kérdezni, mert elkerülhetetlen sok láma kérdés, meg flood, meg rövid válasz lehet, amitõl valamennyit lehet tudni a dolgokról, de nem teljesen pontosan.
#1353
Írta 2007. május 22. - 11:53
hajrá
Amennyiben valóban lenne rá igény, én szívesen összeszedem a gondolataimat a témában. Pátosz nélkül.
#1354
Írta 2007. május 22. - 10:51
Szerintem pontosan olyan stílusú válasz, mint "inbred" (hmmm... nem találkoztunk már a fórumon más néven...?) hozzászólása - intézzétek privátban.húsevõ:
biztos ez a megfelelõ hely véleményed megosztására SS ügyben ?
vagy mosmi?
#1355
Írta 2007. május 22. - 09:31
#1356
Írta 2007. május 22. - 08:42
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1357
Írta 2007. május 22. - 03:13
Nekem tetszik a legutóbbi szám, de hiányolok pár dolgot.
- Lehetne cikk arrol, hogy hogyan csináljunk minél olcsóbban montit.
- Kéne valami tipp sorozat, hogy melyik háztartási gép használható védõfelszerelésként, s hogyan.
Ezek tényleg érdekelnének, de ha a jelenlegi cikkírók közül senki nem akarja megírni mert csúnyák akkor kéne valami nagyokost toborozni.
S a pixeles képek tényleg nagyon gázosak.
Háztartási gép védõcucc:Akkor braniec-es stílusban nyomjuk a teszteket? Mennyire szerencsés a hûtõajtót a hátunkra kapva déházni? Karfa mint könyökvédõ? Tészta fõzõ lábas mint sisak? Hogyan hajlítsuk sípcsontunk formájára a számítógépházat? Billenytûzet, mint gerincvédõ?
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#1358
Írta 2007. május 21. - 23:44
Meg még korai az idõ az alváshoz. Tényleg nem szeretnék vitatkozni, csak nehéz megállni, hogy ne válaszoljon az ember. Ha flamnek tûnik, nyugodtan töröljétek.
Elismerem, hogy flame-szerû. De próbáltam rávílágítani arra is, hogy esetleg az õ világnézetüknek is kedvezne egy ilyen cikk, ha kicsit átgondolják. Tudjátok, a cél szentesíti az eszközt.
#1359
Írta 2007. május 21. - 23:42
biztos ez a megfelelõ hely véleményed megosztására SS ügyben ?
vagy mosmi?
#1360
Írta 2007. május 21. - 23:31
az SS- és a fixikerékpározás csak mostanában kezdett el terjedni nálunk, sokan azt sem tudják, mi az, hogy ss vagy hogy fixi. ha az ss cikkek közül legalább 1 cikk foglalkozna mondjuk másfél oldalon minden számban azzal, hogy mégis mik az elõnyei/hátrányai stbstb (általános bemutatás), és hogy egy átlag montit hogy lehet átalakítani igénytelen SS-é, ha csak városban használod és gyakorlatilag csak 1 áttételt használsz, hogy hogy kell kihézagolni az agyat, megválasztani az áttételt, miegyéb...akkor lehet, hogy még többen rákapnának az ss/fixizésre, és elõbb utóbb elkapná õket a gépszíj, és bizony maguk alá pisilnének, ham eglátják, hogy excenteres white industries agy csak 40 ezer forint, és rohannának megvenni.
egy ss építése egy mezei montiból gyakorlatilag némi barkácsolásról szól. és én úgy veszem észre, hogy most, amikor egy szerelõnek csak a kiszállása kerül kétszer annyiba, mint a pótalkatrész és hogy még a wc papírt is összehajtva kapjuk és nem nekünk kell összehajtani, egyre többen kezdenek el újra rákapni a barkácsolás mikéntjére...és itt nem gányolásra gondolok, hanem valódi alkotásra, javításra.
én is most fogtam bele egy ss projektbe, de az újságban közölt ss rovatok semmitmondóak voltak, nem tudtam velük mitk ezdeni. maradt az internet, és pár fórumos, akik elmagyarázták, miegyéb...pedig azt gondolom, hogy a "single speed kerékpározás hazai prófétája" 5 perc alatt el tudta volna nekem magyarázni/leírni azt, amit mondjuk the_d 30 percig magyarázott..
a bikemagot sem azok veszik csak, akik hardkór bringások. egyik ismerõsöm pl. most vett egy középkategóriás kerékpárt csak azért, meséltem neki a maratonokról meg hogy merrefele szoktam bringázni, aztán ez szöget ütött a fejébe, kért tõlem pár könyvet meg katalógust, aztán elkezdte venni a bikemagot, meglátott benne egy bringát, amibe elsõre belszeretett és a teszt is jókat írt róla, bemen a boltba, kipróbálta, tetszet neki és megvette...azóta õ is boldog kerékpáros és maratonista..