Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám
#381
Írta 2008. december 01. - 14:36
BikeMag 2008. november-december 7. oldal, szó szerint: ,,Számûzzük" a webre az alsó kategóriás kerékpárteszteket is,.. igaz továbbolvasva az is ott van: ,, Alsóbb ársávokról csak összehasonlító tesztekben olvashatsz majd" - ez megnyugtató!
Remélhetõleg majd megkönnyíti a leendõ vásárlóknak a döntést.
Amúgy OK!
#382
Írta 2008. december 01. - 14:15
Mindent értek, gazdasági válság, kevesebb példány szám, kevesebb olvasó, talpon kell maradni stb, stb
Viszont azt nem megy a fejembe, hogy miért kell az ,,alsóbb kategóriájú" gépeket ,,számûzni" az újságból?
A milliós karbon és össztelós csodákat csak kevesen engedhetik meg maguknak, és nem mindenki élversenyzõ, hogy egy szponzor alá tegyen egy csúcs bringát.
Amúgy az ,,alsó-közép kategóriás" és még használható gépek is többe kerülnek mint a legtöbbünk havi fizuja.
Úgy gondolom, hogy még egy csökkentett példányszámban is lenne igény egy-egy közép kategóriás gép bemutatására.
Ha egy kölyök karácsonyra v. szülinapjára bringát akar majd, az újságban csak felsõ kategóriás csodákat lát, elmegy a kedve az egésztõl. Apu meg megy a Tesco-ba valami sz..t venni, mert azt hiszi mást nem engedhet meg magának. Az meg faszán biztonságos lesz, mikor az elsõ leejtõn szétesik!
UF én beszéltem...
Ezt honnan veszed, hogy nem lesznek benne? Ilyet senki nem akar. Olyat akarunk, hogy bizonyos értékhatár alatt ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEKET nyomunk. Így OK?
#383
Írta 2008. december 01. - 09:44
Viszont azt nem megy a fejembe, hogy miért kell az ,,alsóbb kategóriájú" gépeket ,,számûzni" az újságból?
A milliós karbon és össztelós csodákat csak kevesen engedhetik meg maguknak, és nem mindenki élversenyzõ, hogy egy szponzor alá tegyen egy csúcs bringát.
Amúgy az ,,alsó-közép kategóriás" és még használható gépek is többe kerülnek mint a legtöbbünk havi fizuja.
Úgy gondolom, hogy még egy csökkentett példányszámban is lenne igény egy-egy közép kategóriás gép bemutatására.
Ha egy kölyök karácsonyra v. szülinapjára bringát akar majd, az újságban csak felsõ kategóriás csodákat lát, elmegy a kedve az egésztõl. Apu meg megy a Tesco-ba valami sz..t venni, mert azt hiszi mást nem engedhet meg magának. Az meg faszán biztonságos lesz, mikor az elsõ leejtõn szétesik!
UF én beszéltem...
#384
Írta 2008. december 01. - 09:32
Igazából már ezt a magazint sem vettem meg, mert 2 hónap alatt volt alkalmam velót és hozzá egy-két teljesen más karakterû, de nagyon érdekes magazint is venni és ezzel ki is merítettem az erre szánt havi keretet. És igazán ahhoz sincs kedvem, hogy számoljam mikor telik le a 2 hónap.
Amúgy eddig Klotyó közben a bikemag hirdetéseit is átnyálaztam, a webesekre meg immunis vagyok és általában reklámblokkolót használok....Ezt nem nektek, hanem a hirdetõknek mondom.
#385
Írta 2008. november 30. - 21:30
Mindenütt jó, de mindig elzavarnak.:bananadan
Hogy lehet ide userbart tenni?
#386
Írta 2008. november 30. - 20:43
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#387
Írta 2008. november 30. - 20:36
#388
Írta 2008. november 30. - 09:26
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#389
Írta 2008. november 29. - 21:42
#390
Írta 2008. november 29. - 18:08
Én már elõfizettem.Igazándiból TripleB hozzáállást vártam
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#391
Írta 2008. november 29. - 15:35
Érkezését követõen elõször szeretettel, de felületesen átlapoztam, majd szabadidõ szerint elõször az érdekesnek tartott cikkeket, majd elejétõl a végéig alaposan átolvastam. Még a mai napig veszek elõ 2005-2006.-os számokat, és újból átnézem... Hiányozni fog a lap érintése, az hogy lapozgassam és hogy ott is olvashassam ahol nincs internet....
Két hónapig várni egy-egy számra? Most nagyon soknak tûnik.
A kiadó részérõl a döntés megszületett, és errõl tájékoztatást kaptunk. A véleményeink és hozzászólásaink már nem változtatnak semmin sem.
Remélem a versenytárs magazin nem gondolkozik hasonló lépésen, vagy egy hónap eltolással adja ki a lapszámait. Így minden hónapban marad valami kézbe fogható.
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#392
Írta 2008. november 29. - 15:03
Köszönöm a tájékoztatást, igen bevallom voltak némi infós hézagok, amit a tájékoztatásod elhárított.
Igazándiból TripleB hozzáállást vártam, de hála Istennek az ellenkezõjét kaptam, köszönöm az udvarias kioktatást, végigolvastam a cikket, minden okés.
Épp az elõfizetést tervezgettem, mikor lvastam a 6 lapszámot.
Elsõ reakciómban tettem meg e hozzászólásom, és a kellõ infók hiányában alkottam véleményt, ezért elnézést az érintettektõl! Nagyon remek gondolatnak tartom a "hétvégi" tekerõk megcélzását!
Viszont ennek ellenére nem tervezem az elõfizetést, hanem egy próbaévet kivárok.
További sikereket!
#393
Írta 2008. november 29. - 12:07
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#394
Írta 2008. november 29. - 10:55
És ez rendben van így? Gondolom az oldalszám nem fog változni. Ez meg azt eredményezi, hogy sok pici apró fikarcnyi hírecske lesz benne, ezáltal háttérbe szorul a kiadvány eredeti célja: a tájékoztatás.
pl. jó lesz majd az augusztusi lapszámból egy esetlegesen júliusban megtartott rendezvényrõl értesülni, amire szívesen ment volna az ember.
Ha valami színvonalas, akkor az ember áldoz rá, tehát nem kell azzal jönni, hogy hú mióta ennyi az újság ára. Tudom, hogy a nyomdai költségek magasak, de mivel az újság 50 %-a hirdetés....
Kedves Boca,
Amit írsz az alapján nem olvastad el a beköszöntõt V8 címen, melyet Atom írt. Nem baj, idézgetek ide belõle, hogy lásd mirõl is van szó:
Mi változott?
1. Az ok egyszerû: a magazinok eladása a világ minden táján az elmúlt évtizedben kisebb részben stagnált, nagyobb részben visszaesett. Szerencsére ránk inkább a stagnálás volt jellemzõ, de egy szint fölé sajnos nem tudtunk eljutni.
2. Mindezek mellett a bikemag.hu idén eljutott arra a szintre, hogy több mint tízszer annyi embert érünk el általa, mint amit a magazinnal a legjobb években sikerült.
Mit lépünk erre?
2009-ben a Bikemag 6 lapszám, plusz egy különszám rendszerben fog megjelenni.
Elsõ blikkre bizonyára azt gondolod, hogy ez visszalépés, de ha meglátod a végeredményt, akkor reméljük, hogy nem így fogod érezni. Mindegyik lapszám 124-132 oldal terjedelemben fog megjelenni, és 100-110 oldalnyi tartalmi anyagot garantáltan találni fogsz benne.
Témák tekintetében a napi aktualitású témákat ezentúl, csak a weben fogod megtalálni. A legjobb-legnagyobb versenyekrõl természetesen ezután is beszámolunk. A „rövid aktualitású” hírek, cikkek webre helyezésével felszabadult hely, valamint a hozzáadott plusz 20-30 oldalnyi terjedelem neked, mint olvasónak azt eredményezi majd, hogy sokkal-sokkal több, és a tartalmát tekintve is inkább prémium jellegû tartalmi anyaghoz juthatsz majd.
A különszám pedig egy ingyenes kerékpáros turisztikai különszám lesz, mellyel elsõsorban azokat célozzuk, akik nem a szaklap állandó olvasói, hanem a hétvégi kerékpárosok. Nekik nyújtunk egy jól használható tartalmat.
De nézzük máshogy: ki az az õrült, aki ugyanannyi pénzért kevesebb szolgáltatással beéri? Biztos van, de jópáran nem. Így megintcsak elõfizetõktõl, és lapszámot vevõktõl esik el a cég.
Szerintem. És igen lehet mondani, hogy akkor miért nem csinálja a hozzám hasonló, erre a válaszom az, hogy amihez nem értek nem csinálom. És nem is próbálkozom vele. Hogy aztán csak a kifogásokat keressem ahelyett, hogy a megoldáson törném a kis buksimat. Mert gondolom aki valamivel foglalkozik, azt azért teszi, mert olyan iskolákat végzett, hogy abban amit csinál helyt álljon. És ezt nemcsak az újságírásra értem.
Bízom abban, hogy ezt a helyzet javulni fog, és a további munkához kitartást és erõt kívánok a szerkesztõknek!
Az eszmefuttatást nem értem. Évi 6 alkalommal kapsz egy lapszámonként az ideinél több tartalmat nyújtó vastagabb lapot, miközben a lapszámok ára változatlan.
Természetesen az elõfizetési díj csökken, 6-ról 4.eFt-ra, mivel kevesebb lapszám van. Kevesebb alkalommal jelenik meg a lap, de az egyes lapszámok egyáltalán nem nyújtanak kevesebbet.
A felszabaduló energiát, pénzt és idõt pedig arra fordítjuk ahol a fejlõdési lehetõség van: internetre és a hétvégi kerékpárosok elérésére.
Így döntöttünk. Nem volt könnyû, és sokszor feltettük ugyanazokat a kérdéseket amiket Te is itt. Ha részletesen érdekel a dolog, javaslom olvasd el a V8 cikket.
üdv:kempelen
#395
Írta 2008. november 29. - 09:34
pl. jó lesz majd az augusztusi lapszámból egy esetlegesen júliusban megtartott rendezvényrõl értesülni, amire szívesen ment volna az ember.
Ha valami színvonalas, akkor az ember áldoz rá, tehát nem kell azzal jönni, hogy hú mióta ennyi az újság ára. Tudom, hogy a nyomdai költségek magasak, de mivel az újság 50 %-a hirdetés....
De nézzük máshogy: ki az az õrült, aki ugyanannyi pénzért kevesebb szolgáltatással beéri? Biztos van, de jópáran nem. Így megintcsak elõfizetõktõl, és lapszámot vevõktõl esik el a cég.
Szerintem. És igen lehet mondani, hogy akkor miért nem csinálja a hozzám hasonló, erre a válaszom az, hogy amihez nem értek nem csinálom. És nem is próbálkozom vele. Hogy aztán csak a kifogásokat keressem ahelyett, hogy a megoldáson törném a kis buksimat. Mert gondolom aki valamivel foglalkozik, azt azért teszi, mert olyan iskolákat végzett, hogy abban amit csinál helyt álljon. És ezt nemcsak az újságírásra értem.
Bízom abban, hogy ezt a helyzet javulni fog, és a további munkához kitartást és erõt kívánok a szerkesztõknek!
#396
Írta 2008. november 28. - 22:15
Ennyire nincs pénz!Ennyire nincs hír?
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#397
Írta 2008. november 28. - 18:24
Hagyjuk ezt az "összevont lapszám" dolgot: a magazin 2009-tõl kéthavonta jelenik meg és pont.Na most hogyisvanez? Az elõfizetésért 6 lapszámot kapok egy évre? Akkor mindegyik szám összevont lesz? Ennyire nincs hír? Nemááá....
#398
Írta 2008. november 28. - 17:58
#399
Írta 2008. november 28. - 15:08
Végre van V8 az újságban:D Bár, ha nehéz a V8, akkor nem egy LS7-es Corvette motor kellett volna a képre, ami könnyebb, mint egy 2.0 EU motor:) Inkább egy 8.0L-es öntöttvas Lincoln blokk.
Igen,a végén meg autós magazin lesz a BikeMag-bõl.:wtf:
Kiváncsi leszek mi lessz a magazin új neve,lehet már nevezni a magazin új nevére?:chin:
Helyette lehetett volna inkább valami fincsi montis poszter.