Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám
#2321
Írta 2006. szeptember 11. - 16:11
#2322
Írta 2006. szeptember 11. - 16:08
Olvassátok, igyátok minden betûjét!!! Ragasztgatni meg ráértek utána is.
Nekem amik szétestek azokat átfúrtam fúróval () és osszekötöztem vagy kapcsoztam....
#2323
Írta 2006. szeptember 11. - 08:16
#2324
Írta 2006. szeptember 10. - 04:19
Esik szét!
pray the lord my soul to keep
#2325
Írta 2006. szeptember 09. - 18:31
#2326
Írta 2006. szeptember 08. - 12:00
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#2327
Írta 2006. szeptember 08. - 11:45
#2328
Írta 2006. szeptember 08. - 11:20
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2329
vendég_pier_*
Írta 2006. szeptember 08. - 10:52
Azért arra vigyázz, hogy létezik egy emberke is, akit Spályának hívnak.
Mondjuk lehetne a cikk címe:Sípálya.
Aláírás:Spálya:)
#2330
Írta 2006. szeptember 08. - 10:42
Már ha helyesen informáltak. Õk. A hangok.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#2331
vendég_pier_*
Írta 2006. szeptember 08. - 10:39
1.Karbonváz teszt(bár nekem soha nem lesz , talán ezért);
2.Salzkammergut, Tátra maraton, Mátraalja.
Ami bukta:
1.68.old.Nagybetûs cím:"Spálya élményei".Vhol hiányolok egy"í"-t:);
2.90.old.Nagyon-nagy betûs cím:"Zemplénm araton".Ez a csúcs!!!
3.122.old.Szótördelés:"verse-ny , koc-sit..."
#2332
Írta 2006. szeptember 08. - 09:51
#2333
Írta 2006. szeptember 08. - 09:06
A matricák naggyon cool-ok!
#2334
Írta 2006. szeptember 08. - 08:35
Félig jogos amit írsz, mert nem jó megfogalmazás, hogy két éve létezik, de de hogy nem évtizedekre visszanyúló a szénszálas hagyomány az igaz, hiszen akkor gyártottak egyet, és az sem volt sikeres darab, és csak most jöttek elõ "komoly" karbonnal, bár ez meg se nem könnyû se nem tartós, de legalább olcsó...A karbonvázakat bemutató cikk, Meridát taglaló részéhez:
"Bemutatónk egyik olyan gyártója, amelyik nem bír évtizedekre visszanyúló szénszálas hagyományokkal, hiszen a cégnek mindössze két éve létezik karbonváza, amely ez évben is változásokon esett át"
Ezt az alábbi képpel cáfolnám, amelyik egy 1993-as Merida Dura-Carbon 970-es vázra épített bingát ábrázol. Az alkatrészek láthatóan nem az eredeti felállást mutatják.
http://www.magnum.ne...oto/87_foto.JPG
Ezzel az erõvel a Schwinn-t is lehetne magnéziumvázas hagyományokkal rendelkezõ cégnek nevezni:)
Üdv:Thy
#2335
Írta 2006. szeptember 08. - 07:30
Tartaltalmilag nagyon jó az újság. DE.
Egy bajom van, h miért nem oan színvonalú design, tördelés mint hasonló újságokban ( pl outdoorsportmag, bringa>szimplán sokkal jobban "néznek ki", OFFLINE-t nem is említem ).Ha ez is megvalósúlna, meg lenne az etalon. Pl.: Most is vannak asszem a DHtúrás cikkben oan sorok amiket egyszerûen nem lehet elolvasni.
Én tudok a családból egy kiadványszerkesztõt, ha kell õ egyébként rendszeresen elemzi a mag-ot és kritizál:D
#2336
Írta 2006. szeptember 08. - 01:06
ha jól emléxem, muffolt alu-karbon merida is volt.
(giant is biztos, meg még mások, de szerintem merid ais, bár ebben lehet tévedek)
amugy merida oldal, hivatalos info:
másik oldalról:1992
- established overseas branch in Osaka, Japan, and exported Merida brand bikes to the Japanese market
- developed the automatic manufacturing process for carbon fiber frames, an overall application of AUTO CAD & Macintosh Computer Graphic
- won the “Excellent Environment Protection Award” and was honored with the “Excellent Unit of Fine Labor, Hygiene and Safety”
In 1991, Merida started developing carbon fiber frames and began producing them the following year.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2337
Írta 2006. szeptember 08. - 00:34
Benne van az 1993-as Bike Martk-ban. Van 980-as és 990-es is, utóbbi full XTR szettel, RS Mag 21 telóval, Zoom kiegészítõkkel 10,5 kg.Ez most komoly? Nekem acelvaznak tunik.
A www.merida-bike.cz oldalon is megelítik a Merida történetében. Kérlek nézd el nekem, hogy nem fordítom le!
1993
* pøevzetí firmy Pantech Bicykle se sídlem v pevninské Èínì, navý¹ení roèní produkce kol na 1,5 miliónù
* zaèátek prodeje na Taiwanu, propagace ochrany ¾ivotního prostøedí a volnoèasových aktivit
* plány spolupráce s Bridgestone Cycle (Japonsko) na poli výzkumu lehkých kol a vývozu do Japonska
* hliníková horská kola Bond, Albontech&Karbon a Dura-Carbon získali ocenìní „Známka vynikající kvality“ a „Vynikající inovaèní výrobek (TBEA)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2338
Írta 2006. szeptember 08. - 00:27
I`m as fast as nobody!
#2339
Írta 2006. szeptember 08. - 00:22
"Bemutatónk egyik olyan gyártója, amelyik nem bír évtizedekre visszanyúló szénszálas hagyományokkal, hiszen a cégnek mindössze két éve létezik karbonváza, amely ez évben is változásokon esett át"
Ezt az alábbi képpel cáfolnám, amelyik egy 1993-as Merida Dura-Carbon 970-es vázra épített bingát ábrázol. Az alkatrészek láthatóan nem az eredeti felállást mutatják.
http://www.magnum.ne...oto/87_foto.JPG
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2340
Írta 2006. szeptember 07. - 20:21
Tartaltalmilag nagyon jó az újság. DE.
Egy bajom van, h miért nem oan színvonalú design, tördelés mint hasonló újságokban ( pl outdoorsportmag, bringa>szimplán sokkal jobban "néznek ki", OFFLINE-t nem is említem ).Ha ez is megvalósúlna, meg lenne az etalon. Pl.: Most is vannak asszem a DHtúrás cikkben oan sorok amiket egyszerûen nem lehet elolvasni.
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.