Sziasztok.
Nagyon-nagyon rég írtam már ide, de ezt a hiányosságomat most pótolom. Az azóta összegyûlt észervételeimet összegezném. Elõre közlöm, hogy nem bántó szándékkal írok, hanem hogy jobb legyen az újság.
Szóval az újság jó. Olvasható, már nem esik szét, néha tényleg kicsit szlenges, de szerintem ez nem zavaró. Engem inkább az zavar, hogy van egy rövidítés, amit nem értek (kkt ~ vagy ktt tagság vagy valami ilyesmi). Meg tudná nekem mondani valaki, hogy ez mit jelent?
Az új elõfizetési akció most nem hozott olyan tüzijátékot, mint régebben, amit sajnálok, mert mindig reménykedek, hogy nyerek valamit. De ezekért az ajándékokért nagyon nem repdesnék.
Vannak néha elfogult írások is, de ezeken könnyen túlteszem magam (pl mikor egy integrált kormánycsapágyas vázat az egekig magasztaltok, de a karbon Scott Cr1-et lehúzzátok a várható élettartama miatt, pedig szerintem egy intágrált fejcsapis váz sem bírja tovább kerüljön az akármennyibe is pontosan a rendszer tökéletlensége miatt). Vagy amikor egy teszter a saját kerójáról ír dicshimnuszokat. Ilyenkor arármenyire is jó egy keró, de legalább annyit meg lehetne tenni, hogy egy pár sorban egy kis keretes írásban valaki más is leírhatná a véleményét az adott géprõl.
Ami viszont kifejezetten zavar: Néha írjátok, hogy errõl + arról teszt keretében is be fogtok számolni, vagy hogy már bekerült a bikmakk féle zúzdába, és többet egy szót sem szóltok róla. Tudom, hogy vannak olyan alkatrészek, amelyek esetében inkább nem írtok semmit az adott termékrõl (tekintettel a forgalmazóra), de azért márkás és minõségi alkatrészek esetében nem hiszem, hogy rossz véleményrõl, hanem szerintem inkább feledékenységrõl van szó. Légyszi ne felejtsétek el, ha tesztet, vagy fõleg ha tartós tesztet ígértek valamirõl. Ja jut eszembe a tartós tesztek nagyon sok érdekes eredményt tartogatnak. Szorgalmazom minél több tartós teszt írását (tartós teszt alatt több mint 3000 km-t, vagy több mint egy fél év rendeltetésszerû használatot értek).
Valamint régebben volt 1-2 szétvágós teszt. Ha esetleg megint lehetne egy ilyen teszt annak nagyon örülnék. Konkrétan az új integrált középcsapágyas rendszer szétboncolására gondoltam. nagyon kíváncsi volnék, hogy hogyan is néz ki mondjuk egy év használat után, valamint fõleg arra, hogy mi van a csészékben (miért írják rá hogy nem bontható?), és hogy milyen tömítésekkel rendelkezik (mondjuk egy XT).
Az országúti szekciónak nagyon örülök. Végre, hogy külön rövatot kapott. Két nagy pirospont érte. Bár nem vagyok országutis, de nagyon szivesen olvasom az aszfaltos részt is. Esetleg jobb is lehetne, ha minden számban volna egy modern aszfaltszaggató teszt (nem csak retro bár az is rendkívül érdekes). Vagy ha nincs is lehetõség minden számba teljes bringa teszteket közölni (nem ad a forgalmazó stb), akkor országútis alkatrészek tesztjét is szivesen olvasnám. Mondjuk hajtókarok, agyak, fékváltókarok (esetleg szétszedés, mûködés, megmunkálás, minõség, megbízhatóság tekintetében), kerekek(egyedileg épített best buy és gyárilag fûzött) stb témákban. Ja valamint mindig írtok az ideális meg hagyományos geomertiától való eltéréstõl, de hogy mi a fene az országutik esetében az ideális geometria azt még nem sikerült kigoboznom (pedig már jó pár éve olvasom az újságot). Meg hogy milyen magassághoz milyen vázméret illik. Errõl írnátok egyszer egy kissebb cikkecskét légyszi?
Egyébként a következõ számban lévõ Moser + Campa Record Tesztet már tûkön ülve várom. Remélem minél hamarabb olvashatom.
Az Eurobike beszámolót is mindig nagyon várom. Remélem most több okosságot mutattok be mint citromdíjjas alkotást. Ja és remélem hogy most nem húzzátok le a kõ nehéz és egyébként is rossz Onion nevû Dh bringát. Eddig már vagy négyszer megtettétek. Már mindenki tudja, hogy szar. Inkább a jó, könnyû, új fejlesztésû és/vagy fincsi cuccokra koncentráljatok, mint a szarra. (Elnézést a kifejezésért.) Engem azok jobban érdekelnek (de szerintem a többieket is). Bár kétségtelen, hogy más hülyeségbõl is lehet tanulni.
Egyenlõre ennyit szerettem volna mondani. Remélem nem vaoltam nagyon lehúzó.
UI: Jó munkát.