Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Komárom-Esztergom megye bringásai ide!
Indította
schnellthomas
, 2005. április 13. 10:50
#3821
Írta 2011. március 13. - 20:00
8as shimano és sram lánc között van 0,4 mm különbség vastagságban, tegnap megtudtam
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."
#3822
Írta 2011. március 13. - 19:09
sram 8as patentszemem van, és shimano 8as láncom (Levinek alig volt valamije ma ) és nem tudom összepattintani...
tett alá Joci zsírt annó..
8-as elvileg nem mûködik
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3823
Írta 2011. március 13. - 18:42
ha visszaraknám az aliviot, tuti megérezném, de azzal túl sok embert szivatnék meg..
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."
#3824
Írta 2011. március 13. - 16:29
Átugrottatok bajnára? Csaknem az idõfutamra készültök? Lassan egy hete hasmenéssel küzdök úgyhogy max nézõ leszek.
Mc Pite a Fabian Cancellara nick nevû sráccal voltál?
Szerintem azonnal érezhetõ hogy betonkemény a hajtás és azonnal indul a bringa ahogy rálépsz a pedálra.
Mc Pite a Fabian Cancellara nick nevû sráccal voltál?
Szerintem azonnal érezhetõ hogy betonkemény a hajtás és azonnal indul a bringa ahogy rálépsz a pedálra.
#3825
Írta 2011. március 13. - 12:31
az gáz, ha nem érzek merevségbeli különbséget?
de tök jó, nem ugrik a láncom középtányéron :D:D
44es tányérhoz még erõsödni kell kicsit
Elõször én sem éreztem különbséget, kellett hozzá egy kis idõ. Nekem FC-M660 SLX-em van 48-36-26 fogaskerekekkel.
#3826
Írta 2011. március 12. - 23:57
Egy 11-32es 9sebességes sor esetén 32/11-ben kevésbé áll keresztbe a lánc, mint 32/24-ben, de ennek ellenére elég nehéz (mondjuk azt szinte lehetetlen ) beállítani a váltót úgy, hogy 32/11-ben ne súroljon és közben váltson rendesen. Egyébként hülye áttétel a 32/11, mert ilyenkor laza a lánc, csattog a váltó, sokat hajlik a lánc (nagy az ellenállása).
A sebesség mindent megold.
#3827
Írta 2011. március 12. - 23:29
Héregi majdnem hegytetõn találkoztunk ezek szerint,legalábbis ott intettem bringásoknak,vagyis nektek McPite.
GT-Atee
#3828
Írta 2011. március 12. - 23:08
igen, mi voltunk, Ateeval, Bajnára elugrottunk...
meg sem ismertelek, igaz volt egy fényképezõ az arcodban... :D
32:11 keresztbe váltás? upsz, nálam azért elõfordul...
meg sem ismertelek, igaz volt egy fényképezõ az arcodban... :D
32:11 keresztbe váltás? upsz, nálam azért elõfordul...
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."
#3829
Írta 2011. március 12. - 22:53
Szilárd, nem veletek találkoztunk ma Tarján környékén?
Én épp fotóztam, Kimi kérdezte hogy nem ti voltatok szembe? (26os képnél)
Én épp fotóztam, Kimi kérdezte hogy nem ti voltatok szembe? (26os képnél)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#3830
Írta 2011. március 12. - 22:50
32-11?Az nálam már erõs keresztbeváltás,ott ne is várd el,hogy jó legyen,én 32-13 alá sosem engedem,inkább felrakom 44-re.
GT-Atee
#3831
Írta 2011. március 12. - 22:36
32-11-nél még némi finomhangolásra van szükség, itthon megcsináltam "jóra", de ferde volt az elsõ váltó, és nagytányéron a láncterelõ hozzáért a hajtókarhoz, így fordítottam rajta, el is mentek a pöpec beállítások..
de olyan hullafáradt voltam, hogy nem foglalkoztam ilyennel mikor hazaértem:D
de olyan hullafáradt voltam, hogy nem foglalkoztam ilyennel mikor hazaértem:D
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."
#3832
Írta 2011. március 12. - 22:29
Én a mai tekerés során nem halottam,hogy beletekerné,igaz többnyire a szél zúgását halottam csak.
GT-Atee
#3833
Írta 2011. március 12. - 22:19
#3834
Írta 2011. március 12. - 22:18
az gáz, ha nem érzek merevségbeli különbséget?
de tök jó, nem ugrik a láncom középtányéron :D:D
44es tányérhoz még erõsödni kell kicsit
de tök jó, nem ugrik a láncom középtányéron :D:D
44es tányérhoz még erõsödni kell kicsit
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."
#3835
Írta 2011. március 12. - 22:03
#3836
Írta 2011. március 12. - 14:23
lejött, jól fel lett melegítve (a bent lévõ zsír forrt) és gyors be a hajtókar leszedõ, és jött le, mintha lenne benne jó sok menet
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."
#3837
Írta 2011. március 12. - 10:38
Ahoz nem szív kell,hanem erõ.
De ha ügyes az ember nem fog csak belülrõl látszódni az erõszak helye.
GT-Atee
#3838
Írta 2011. március 12. - 08:58
Ez miatt nem cseréltem téli bringa vázat. Nem volt szívem szét verni a hozzám nõt hajtókart.
#3839
Írta 2011. március 11. - 23:06
Akkor belülrõl közvetlen tengely mellett,amennyire a középcsapágyháztól hozzáférni,egy üthetõvégü nagycsavarhúzóval,vagy hidegvágóval és egy kalapács segítségével eltávolítható az elkopott lánckerekû aluminium meghajtókar.hajtókarban nem nagyon van menet...
GT-Atee
#3840
Írta 2011. március 11. - 23:00
hajtókarban nem nagyon van menet...
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."