
Érzel különbséget?
Tényleg nem könnyû, a váz lehetne 300grammal könnyebb.
Akkor célozd meg a 15km/h-át azt ha az sikerül egyszer,utánna már menni fog többször is,azt szépen lehet emelni így tovább a speedet.Próbálkoz leginkább akkor mikor szélcsendesebb az idõ vagy egykis hátszél is akad,az nagyban tud segíteni az akaratban.
Igen,a váz:1680g(L-es méretben,kiegészítõ csvarok cserélve titánra),villa 10mm vágva belõle:420g,kormánycsapágy:105g(felsõ acélcsészét cseréltem alura),22g az expanderes dió a villába,+nyeregcsõbilincs ami majd másik lesz rajta+bowdenvezetõ/feszítõk x-gramm.Szóval nem egy pro tour súlyban van,nekem megteszi.
A sebesség mindent megold.
Hát én azon a dombon talán 11-13kmh-val tudtam csak feltekerni. Mondjuk nem hajtottam szét magam.
Amatõr vagyok én ebben a sportban még az is lehet mindent rosszul csinálok.
![]()
Áttételt ritkán figyelem, inkább a fordulatszámot és a pulzust nézem.
Többet van a lánc a középsõ lánctányéron mint a nagyon (ha elkopik a 99 kékesszürke LX ötkarú lánctányérom akkor vége a hajtókar életének).
Idõfutamon indulsz Atee?