Jelentkezz be Regisztrálj
Komárom-Esztergom megye bringásai ide!
#841
Posted 2013. March 15. - 19:16
#842
Posted 2013. March 15. - 19:08
#843
Posted 2013. March 15. - 11:49
mondtam, hogy pofaszél lesz
hazafelé hátszelünk lett volna
#844
Posted 2013. March 15. - 09:18
Komárom-Esztergom Megyei Rendõr-fõkapitányság
#845
Posted 2013. March 15. - 00:24
mondtam, hogy pofaszél lesz
#846
Posted 2013. March 14. - 23:45
Na ki megy holnap túrázni Komáromba?
Menjünk vonattal! Jah... hát lehet 2 keréken gyorsabb lenne
Ma a 17.30as vonattal akartam hazajönni Gyõrbõl. 21.30ra értem haza Úgy, hogy a vonat Gyõrben csak 40perc késéssel indult
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#847
Posted 2013. March 14. - 23:44
#848
Posted 2013. March 14. - 23:22
#849
Posted 2013. March 14. - 23:15
#850
Posted 2013. March 12. - 10:25
#851
Posted 2013. March 12. - 10:19
írtam a polginak
Tisztelt Polgármester Úr !
......Ezúton szeretném tájékoztatni Önt, hogy a KRESZ szerint tilos a megállás és a várakozás a kerékpárúton, így külön tábla kihelyezése nem indokolt.....
Ezt én pontosan tudom , nem is kértem ezen célból külön táblát. Viszont a 77-es szám alatt parkoló zöld Suzukis az egyetlen aki nem tudja.Szombaton újból arra járta.Fél 3-kor is ott volt ill. visszafelé jövet 3-kor szintén ott volt.
Itthonról hellyel és idõpontokkal írtam a körzeti biztos úrnak egy sms-t.Meglátjuk mi lesz.
....Úgy gondolom, hogy logikus, hogyha behajtani tilos tábla van kihelyezve, akkor a kerékpáros nem visszafordul, hanem útját a fõúton kívül folytatja....
Ez természetesen így van de ettõl függetlenül nem árt egy eligazító tábla.Mert a KRESZ arról (is) szól, hogy idõben tudjon reagálni az ember a fejleményekre. Egyéb magyarázat a mellékelt képen.
.......A fentiek mellett biztosítani kellett azt, hogy a kapubejárókba alacsony gépkocsikkal is akadálytalanul beközlekedhessenek, ezért volt szükséges a hullámok kialakítása.....
Igaza van.Tényleg nem gondoltam a Ferrarikra.Viszont a kerékpár út másik szakaszán ahol a használt autó kereskedés van/volt ott is van hullám pedig ott van bõven hely a kerékpár út és a kapu között.Ezzel együtt kuriózum elhiheti.Sehol az országban még nem találkoztam ilyesmivel.
.....Az útkeresztezõdéseknél szakmai elõírások miatt van 2-3 cm szintkülönbség a csapadékvíz elvezetés miatt. ...
Ennek ellenére nem mindenhol csinálják így még Magyarországon sem.Néha nem ártana felülvizsgálni a begyepesedett szakmai érveket a Magyar Közútfelügyeletnek de az már egy más történet.
Ennek ellenére örülök, hogy készült egy biztonságos út a kerékpárosoknak.Bár nekem nem volt különösebb gondom idestova 30 éve ezen az úton.
Remélem a helyiek -akár a Polgármester Úr is-sokat fogják használni ezt az kerékpáros utat, fõleg hogy nem sokára -május 20- talán meg lesz a csatlakozás Tata felé ill. Tatabánya más része felé.
Köszönöm, hogy elolvasta.
a képek
https://picasaweb.go...si/Vertesszolos
Imi, költözz Fehérvárra! Itt bõven írhatnál levelet annyi a baj a kerékpárúttal.
A sebesség mindent megold.
#852
Posted 2013. March 12. - 10:08
Tisztelt Polgármester Úr !
......Ezúton szeretném tájékoztatni Önt, hogy a KRESZ szerint tilos a megállás és a várakozás a kerékpárúton, így külön tábla kihelyezése nem indokolt.....
Ezt én pontosan tudom , nem is kértem ezen célból külön táblát. Viszont a 77-es szám alatt parkoló zöld Suzukis az egyetlen aki nem tudja.Szombaton újból arra járta.Fél 3-kor is ott volt ill. visszafelé jövet 3-kor szintén ott volt.
Itthonról hellyel és idõpontokkal írtam a körzeti biztos úrnak egy sms-t.Meglátjuk mi lesz.
....Úgy gondolom, hogy logikus, hogyha behajtani tilos tábla van kihelyezve, akkor a kerékpáros nem visszafordul, hanem útját a fõúton kívül folytatja....
Ez természetesen így van de ettõl függetlenül nem árt egy eligazító tábla.Mert a KRESZ arról (is) szól, hogy idõben tudjon reagálni az ember a fejleményekre. Egyéb magyarázat a mellékelt képen.
.......A fentiek mellett biztosítani kellett azt, hogy a kapubejárókba alacsony gépkocsikkal is akadálytalanul beközlekedhessenek, ezért volt szükséges a hullámok kialakítása.....
Igaza van.Tényleg nem gondoltam a Ferrarikra.Viszont a kerékpár út másik szakaszán ahol a használt autó kereskedés van/volt ott is van hullám pedig ott van bõven hely a kerékpár út és a kapu között.Ezzel együtt kuriózum elhiheti.Sehol az országban még nem találkoztam ilyesmivel.
.....Az útkeresztezõdéseknél szakmai elõírások miatt van 2-3 cm szintkülönbség a csapadékvíz elvezetés miatt. ...
Ennek ellenére nem mindenhol csinálják így még Magyarországon sem.Néha nem ártana felülvizsgálni a begyepesedett szakmai érveket a Magyar Közútfelügyeletnek de az már egy más történet.
Ennek ellenére örülök, hogy készült egy biztonságos út a kerékpárosoknak.Bár nekem nem volt különösebb gondom idestova 30 éve ezen az úton.
Remélem a helyiek -akár a Polgármester Úr is-sokat fogják használni ezt az kerékpáros utat, fõleg hogy nem sokára -május 20- talán meg lesz a csatlakozás Tata felé ill. Tatabánya más része felé.
Köszönöm, hogy elolvasta.
a képek
https://picasaweb.go...si/Vertesszolos
#853
Posted 2013. March 12. - 08:59
Az apróban volt egy nagyon megkíméltnek tûnõ Zsámbékon alig 3000 Ft ért.
Hál' istennek kaptam melót a hétre, így szerintem újat veszek. Ez a 3-4e forintos kedvezõ lenne... Ha nem kéne hozzá még stoplit venni 3500ért.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#854
Posted 2013. March 10. - 18:20
#855
Posted 2013. March 08. - 22:32
nekem nincsen
vagyis van egy, de lóg, meg kopott meg minden baja van szegény 505-ösnek..
Agyadra megy ez a máv Arról a darabról meséltél magánban fb-n
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#856
Posted 2013. March 08. - 20:21
vagyis van egy, de lóg, meg kopott meg minden baja van szegény 505-ösnek..
#857
Posted 2013. March 07. - 10:51
nem porosodik valakinél egy használható spd-s pedál stoplival együtt amit el/bérbe/kölcsön tudna nekem adni addig amíg nem kaparom össze a pénzt egy 520as shimanora?
minél olcsóbb lenne a jó, az se baj, ha már a végét járja, 1-2 hónapra kellene maximum.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#858
Posted 2013. March 06. - 23:31
errõl beszéltem. több helyen használják pedig a völgy kifejezésnek sem felel meg az Által-ér földrajza.Így néz ki egy völgy? Ez Tatai-medence. Az hogy össze-vissza hívják attól az még nem jó.Láttam már Tatai-völgyet is.Ma már divat mindenféle hülyeség korlátlan átvétele.Nem bûn a butaság.Csak hát régen tanítottak földrajzot is.És akkor a tanárok még ragaszkodtak a valós adatokhoz.Most már csak a matek tanárok.ott nem lehet mellébeszélni.Nem térkép ugyan de
http://mek.oszk.hu/0...09902/09902.pdf
#859
Posted 2013. March 06. - 17:32
#860
Posted 2013. March 06. - 12:51
átadási ideje: május 20.
Kezdõdik az Által-ér völgyi kerékpárút kivitelezése | Tata Város Hivatalos Honlapja
röviden
Tatabánya körforgalomtól indul, bal oldaán a pataknak, valahol az autópálya-híd után lesz egy híd amin átjön az út a jobb oldalra. Ahol most is jön át valami kb. ott. Onnan a már kitaposott úton végig. Egy pár száz méteres leágazás Szõlõs felé. 3 pihenõ hogy kitudja pihenni a fáradalmakat a bicós. Tök fölös de EU állja. A Fáklya-úton egy kb. 25 állásos autóparkoló. Mivel még nincs a Fáklya-úton aszfaltos parkoló így ezt is betették az EU büdzséjébe.2.7 méter széles általában a kerékpár út.
Egyébként a hivatalos megnevezése: Tata-Tatabánya Által-ér völgyi kerékpárút.
Mivel Tatabánya a kezdõ fordítva kellene hívni. Mondjuk így. Tatabánya-Vértesszõlõs-Tata kerékpáros út.
Által-ér völgy. Ilyen földrajzi fogalmat még nem találtam térképen. Tatai-medence az van. De ha valaki linkel be olyan térképet ahol létezik az Által-ér völgy azt várom.