Jelentkezz be Regisztrálj
Komárom-Esztergom megye bringásai ide!
#4061
Posted 2010. December 22. - 23:09
se erõm nem volt, se önbizalmam, se szabadidõm nem volt sajnos, 203 km nagyon sok.. mikor Mjanival mentünk is nagyon ki voltam purcanva
majd talán jövõre.. összekötni egy 24 órás versennyel
olvastam mindkét armstrong könyvet
#4062
Posted 2010. December 22. - 21:18
#4063
Posted 2010. December 19. - 19:04
#4064
Posted 2010. December 18. - 17:34
A vékonyabb lánc hamarabb kopik na ez biztos. Miért nem használnak a profi (külföldi) xc versenyzõk 2*8 vagy 2*9 es rendszert!?! Ez a kétszer tíz szerintem marketing. Az elsõ váltó az elsõ váltókar igyis úgyis marad tök mindegy hogy 2*10 vagy 3*9
Hm.
Már 1999-ben 2*9-es rendszerrel hajtottam, bár ez igazából 2*8+1 volt, a Ritchey gyártotta a szettet a versenyzõi részére GT Ati szerintem emlékszik még rá. 11-28-as Xt 8-as sor mögé ment egy speciális 33 fogas titán fogaskerék, ez majdnem "ráfeküdt" a küllõkre és spec vékony záróanyával volt felfogatva az egész.
Elõl 44/29-volt érdekes középrésszel, hogy ok legyen a láncvonal, végig lehetett váltani mind a 18 fokozatot, ráadásul a gép is könnyebb lett és sajnos a pénztárca is.
Mai napig használható az egész - a francia Xc válogatott is ilyennel ment az olimpián - jó, tartós, mint az eredeti 8-as.
2004-ben jött ki a 2*10 mtb-re, ezt csak láttam és kipróbálhattam, ilyenem még nem volt.
#4065
Posted 2010. December 17. - 08:33
Wiloz! küzdj a céljaidért!
#4066
Posted 2010. December 16. - 23:47
#4067
Posted 2010. December 16. - 22:52
Viszont 2 hét alatt kellene mennem 900 km t.
hol itt a probléma?
#4068
Posted 2010. December 16. - 22:26
#4069
Posted 2010. December 15. - 23:10
Nem,nem volt.Mindenki eltûnt? Atee volt neked HB-M-738 as agyad?
Amúgy hogy vagy meggyógyultál már?
#4070
Posted 2010. December 15. - 10:19
#4071
Posted 2010. December 15. - 00:16
#4072
Posted 2010. December 15. - 00:14
mentem vasárnap 1 kört a városban, 1 deci vizet öntöttem ki a vázamból :D:D:D
bazi hideg van, nincs kedvem semmihez, így írni valóm sincs..
#4073
Posted 2010. December 15. - 00:07
#4074
Posted 2010. December 06. - 23:26
#4075
Posted 2010. December 06. - 23:16
#4076
Posted 2010. December 06. - 23:10
Szerintem meg egy faszság,elõl levenni egy alu 22-es tányért és helyette meg felrakni hátulra egy 32-34-est acélból.Elsõváltó tömege nem számottevõen csökken,az elsõváltókaré sem,viszont a sor súlya jelentõsen növekszik.
Én maradok a jó kis tiagra 11-25-ös sornál,könnyebb mint az XTR és ahol 22-25-ben nem megyek fel ott akkor már nem is lehet haladni tekerve,ismétlem-szerintem,de lehet tévedek.
A játék meg kurva jó.
#4077
Posted 2010. December 06. - 23:00
akkor azt hiszem nem fogok beruházni egy ilyenbe holnap.. majd ha mindenkinek ilyenje lesz már
#4078
Posted 2010. December 06. - 22:52
Jani ezek a számolások és eredmények hogy jönnek ki?
A különbözõ áttételek száma ennyi.
A sebesség mindent megold.
#4079
Posted 2010. December 06. - 22:43
#4080
Posted 2010. December 06. - 22:24
Milyen a játék Atee? Elméletileg szombaton feljutok a Maxi bike ba ha valakit érdekel valami szóljon megnézem/elhozom a holmit ha kell. Jelentkezzen aki látja értelmét a 10 es hátsó sornak (nem tudom megérteni miért jó). 2*10=20 3*7=21 hmm
A válasz:
3*9=13 és 2*10=13
Van még néhány elõnye, nem is kifejezetten a 10-nek hanem a 2-nek.
A sebesség mindent megold.