Jelentkezz be Regisztrálj
Komárom-Esztergom megye bringásai ide!
#2181
Posted 2012. February 02. - 22:14
Az 1.3as conti gumikat hol szoktad beszerezni? és mennyiért?
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2182
Posted 2012. February 02. - 21:50
Tegnap edzés után 19 óra felé még eltekertem a Tesco-ba és valami olyasmi történt, mint még soha. Elfelejtettem rátenni a zárat a Rocky-ra. Én mindig a 2 nagy bejárati ajtó közt rögzítem de ez most valahogy elmaradt. A lényeg, hogy nem vitték el!
Én Környén nem szoktam a boltbajárós bicót lezárni ha sietek, de volt hogy a robogót hagytam kint a bolt elõtt kulccsal az ülészárban.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2183
Posted 2012. February 02. - 20:25
Tegnap edzés után 19 óra felé még eltekertem a Tesco-ba és valami olyasmi történt, mint még soha. Elfelejtettem rátenni a zárat a Rocky-ra. Én mindig a 2 nagy bejárati ajtó közt rögzítem de ez most valahogy elmaradt. A lényeg, hogy nem vitték el!
rajtad kívül ki a franc akart tekerni arrafelé ilyen hidegben
na az a lényeg hogy ma még nyomjatok egy szavazást az extrém kategóriába a Poór Brigire
a para kategóriába a Boronkay Petire
aki megteheti az holnap 12-ig a meló vagy sulihelyen is nyomjon egyet mert addig tart a szavazás
a Poór Brigi jelenleg döntetlenre áll, jó lenne ha nyerne
Az Év Sportolója 2011
1233 km-rel zártam a januárt
a február az nem lesz ennyi szerintem messze 800- nak már örülnék
#2184
Posted 2012. February 02. - 20:16
ugye van spéci kriptonit u lakatod?
#2185
Posted 2012. February 02. - 19:22
#2186
Posted 2012. February 01. - 21:29
Viszont szerencsére találtam egy 68 as monoblokkot a garázsban.
#2187
Posted 2012. February 01. - 14:03
de ha a lehúzó nem tudja leszedni, mert annyira fogja, akkor az ki fog onnan pottyanni?
nekem mindegy végülis
Ugyanúgy meg kell melegíteni egy picit, és ha alul egy körön fekteted fel a kart majd rápöccintesz a tengely végére tetejére kalapáccsal sokkal kíméletesebben szerelted ki a tengelymaradvány, mintha a vázon lévõ hajtómûvet nekiállod két oldalról verni kalapácsokkal. Így legalább a kar nem is kap ütést. Axiálisan ütve úgy hogy a kar szépen fel van támasztva nem maradhat bent a tengelydarab. Ha igen akkor annak ez volt a sorsa, és béke poraira.
Persze még mindig kérdés, hogy a milis flexlap odafér-e, vagy vasfûrész elviszi e a tengelyt... Sajnos egyik se valószínû, de ha igen akkor szerintem jobb a tengelyt ütni ki a karból, mint a kart le a tengelyrõl.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2188
Posted 2012. February 01. - 12:01
nekem mindegy végülis
#2189
Posted 2012. February 01. - 11:53
a probléma az, hogy le kéne venni a tengelyrõl a hajtókart?
mert akkor ne vágd le, mint ahogy a gépészünk javasolta, mert hogy szeded ki a karból a bent maradt darabot? mert ugye a kar kell..
két kalapáccsal le lehet ütni, egyikkel betámasztod, másikkal meg ütöd a kalapácsot, jó lesz az
Ahogy a gépészünk javasolta... Feltámasztod a kart kilógó tengelymaradvánnyal lefelé egy csövön, vagy satun, és ott megkoccintod, úgy hogy a tengelydarab lefelé ki tudjon esni.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2190
Posted 2012. January 31. - 23:08
mert akkor ne vágd le, mint ahogy a gépészünk javasolta, mert hogy szeded ki a karból a bent maradt darabot? mert ugye a kar kell..
két kalapáccsal le lehet ütni, egyikkel betámasztod, másikkal meg ütöd a kalapácsot, jó lesz az
#2191
Posted 2012. January 31. - 22:49
68 as nak néztem a csapágyház szélességét.
A bal kart szerintem majd le tudom vágni a jobbos a kérdéses, legjobb lesz ha haza hozom a gázmelegítõt.
Csak el ne csöppenjen.
A fûrész nagyon hülye ötlet? Mondjuk a puch-om gyári tengelyébõl kiindulva talán még a flex is megszenved majd rajta...
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2192
Posted 2012. January 31. - 22:34
A bal kart szerintem majd le tudom vágni a jobbos a kérdéses, legjobb lesz ha haza hozom a gázmelegítõt.
Csak el ne csöppenjen.
#2193
Posted 2012. January 31. - 22:01
Nekem Atee egyszer két kalapáccsal szedte le melegítés nélkül...
szerintem ha rámelegítesz csak segít a folyamaton..
DE az octalinkes aliviomból a leszedõ csak a menetet húzta ki, Mx-szel megmelegítettük és királyul lejött
persze nem kell vörösre izzítani
#2194
Posted 2012. January 31. - 21:55
Gondolom flex nemfér a hajtókar és váz közé.Én megpróbálnám belülrõl egy tompa fejû merev acélrúddal+egy 2kg-os kalapácsal rábeszélni,hogy jobb ha lejön.
#2195
Posted 2012. January 31. - 21:01
Így jól megfogalmaztam a dolgot? :)
Atee meg van még az LX középcsapágyad is?
Továbbra is várom a kreatív ötleteket egy monoblokk kiszedésére.
A hajtókarban már nincs menet a lehúzó szerszámnak (nem én csináltam) viszont úgy áll középcsapágy tengelyén mint Katiban a gyerek.
A középcsapágy feláldozható, a hajtókar és a váz nem.
#2196
Posted 2012. January 31. - 01:14
Egy szó is mint száz,biztos,hogy jók amiket Jani ír,de enyím igymarad az qrvaisten.
Ezt már az elején tudtam.
A sebesség mindent megold.
#2197
Posted 2012. January 31. - 00:55
#2198
Posted 2012. January 31. - 00:51
Semi-slick gumikat használok.A 44 alatti tányérok nem tetszenek,az újak közül is csak az XT treking hajtómûve tetszik a 44-32-24-el.Többi meg randa mint bûn.
.
A sebesség mindent megold.
#2199
Posted 2012. January 31. - 00:43
jó Jani, de Te egy gép vagyCrosskovácsin 38/11 55km/h síkon mezõnyben.
55tel én még csak lefelé mentem, vagy busz után... persze az én "karrierem" nem összemérhetõ másokéval
#2200
Posted 2012. January 31. - 00:38
44/11=52/13=országúton 30éve még sprintáttétel volt. Biztos, hogy kell egy bütykös gumis bringára? Montin eredetileg 48/13 volt a legnagyobb áttétel, csak fejlõdtek a sorok, a hajtómûveket meg nem optimalizálták hozzájuk. A jelenlegi 42-32-24 az elsõ értelmes kiosztás a shimanotól, ami mögött racionális modell áll.
Crosskovácsin 38/11 55km/h síkon mezõnyben.