Jelentkezz be Regisztrálj
Komárom-Esztergom megye bringásai ide!
#2101
Posted 2012. February 16. - 00:19
Én szinte mindig mindkettövel fékezek. Így szoktam meg. Komolyabban lefelé? Ha tényleg lejt, akkor kevés a hátsó, mert csak blokkolva csúszik. Ha választanom kellene akkor a tárcsafék az elsö kerékre.
#2102
Posted 2012. February 15. - 23:20
az lehet, de fékezett elsõ kerékkel sokkal nehezebb bármit is.
Úgy hogy ez nekem teljesen új volt hogy az elsõvel többet fékeznek.
Próbálj meg lefelé elsõvel fékezve araszolni.
Én inkább a hátsót fékezgetem. Jóvaé ritkábban az elsõvel. De meglehet vitatni , hogy ezt ki hogy csinálja.
#2103
Posted 2012. February 15. - 20:00
12T-hez van egy kék Token alu-záróanyám.
Ez sajnos 11-32es deore sor. Ahhoz sanszosan nem jó?
Köszi Wiloz
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2104
Posted 2012. February 15. - 19:08
az lehet, de fékezett elsõ kerékkel sokkal nehezebb bármit is.Úgy tudom én is hogy elsõ fékre jut a nagyobb fékhatás.
Nem hiszem hogy az acél záróanyával bármi gond lenne, de körbenézek a garázsban hátha va valahol egy felesleges alu.
Úgy hogy ez nekem teljesen új volt hogy az elsõvel többet fékeznek.
Próbálj meg lefelé elsõvel fékezve araszolni.
Én inkább a hátsót fékezgetem. Jóvaé ritkábban az elsõvel. De meglehet vitatni , hogy ezt ki hogy csinálja.
#2105
Posted 2012. February 15. - 18:41
#2106
Posted 2012. February 15. - 16:29
Nem hiszem hogy az acél záróanyával bármi gond lenne, de körbenézek a garázsban hátha va valahol egy felesleges alu.
#2107
Posted 2012. February 14. - 22:11
Milyen agyra teszi?
Alu kazetta testhez illik tartóbakos sort rakni. Bár nem akarok beleszólni.
acélbetétes alukazis agyra kell neki.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2108
Posted 2012. February 14. - 22:01
valószínûleg a nálam sokkal jobb technikával montizók máshogyan fékeznek.Rosszul fékezel, elõre kell a jobb fék bringán is.
#2109
Posted 2012. February 14. - 11:52
tegyük fel , hogy jobb a tárcsafék mint a v-fék ezen a szinten
akkor inkább fordítva
nem véletlenül kopott el az én felnim hátul és nem elöl
sokkal többet fékezek a hátsóval mint az elsõvel
hátsóval csúsztathatsz de elsõvel az nem jön össze
fékezett elsõvel nem mindig jó móka kanyarodni vagy csúszós talajon menni
motornál , autónál azért más a helyzet
úgy hogy ha én ilyet kreálnék akkor inkább hátul lenne a tárcsa
de jelenleg túl nagy anyagi ráfordítás lenne a montimat tárcsásra átalakítani
marad a v-fék
Rosszul fékezel, elõre kell a jobb fék bringán is.
A sebesség mindent megold.
#2110
Posted 2012. February 14. - 11:45
nekem a 3 oldal után köddé vált a kérdõív.Nekem a lap alján kezdõdött a kérdõív,az ön lakhelyével.
de én igen szkeptikus vagyok ezzel a tatabányai turisztikai látnivalókban. Mi a francot lehet nézni Tatabányán ? Egyetlen amiben látok fantáziát az, hogy a környezõ hegyekben kerékpáros felhasználóknak való táblákat helyeznek ki. Távolság, járhatóság stb. Bár ahhoz az erdészetnek is lesz még hozzászólása. Addig úgyis megyünk bármelyik kijelölt turista ösvényen és egyébb erdei úton. Egyenlõre nem volt ezeken gondom.
#2111
Posted 2012. February 14. - 11:37
tegyük fel , hogy jobb a tárcsafék mint a v-fék ezen a szintenAnyagi okokból elõször fater nem használt bringájából kapott elsõ kereket, és 2 deore v-féket, avid fr5 karokkal. Aztán 2010 végén lett egy kis pénzem, találtam pofátlanul olcsón egy alig használt deore xt féket, meg a maradék pénzbõl az elsõ kereket hozzá. Aztán most decemberben találtam még ugyanúgy nagyon olcsón új deore xt-t, így mostmár tárcsa-tárcsa.
Amúgy mi a fura abban, hogy elõl tárcsa hátul v-fék? nem fordítva lenne fura inkább?
akkor inkább fordítva
nem véletlenül kopott el az én felnim hátul és nem elöl
sokkal többet fékezek a hátsóval mint az elsõvel
hátsóval csúsztathatsz de elsõvel az nem jön össze
fékezett elsõvel nem mindig jó móka kanyarodni vagy csúszós talajon menni
motornál , autónál azért más a helyzet
úgy hogy ha én ilyet kreálnék akkor inkább hátul lenne a tárcsa
de jelenleg túl nagy anyagi ráfordítás lenne a montimat tárcsásra átalakítani
marad a v-fék
#2112
Posted 2012. February 14. - 11:02
Alu kazetta testhez illik tartóbakos sort rakni. Bár nem akarok beleszólni.
#2113
Posted 2012. February 14. - 00:13
Volt használt sorom, de még használtan is eladhatóak.
Záróanyám lehet van valahol.
Alu záróanyával akar könnyíteni a gépen?
Elsõsorban a kontaktkorróziót akarja elkerülni alu kazi-acél csavar esetén, meg azt mondja eléggé lágy a kazi anyaga, jobb lenne hozzá az alu csavar.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2114
Posted 2012. February 13. - 23:04
érdekes , hogy elöl tárcsa hátul v-fék. ilyet még nem láttam.
mi a jó benne ? vagy egyszerûen pénzhiány ?
látom , hogy telóval lett fényképezve eltaláltam ?
Anyagi okokból elõször fater nem használt bringájából kapott elsõ kereket, és 2 deore v-féket, avid fr5 karokkal. Aztán 2010 végén lett egy kis pénzem, találtam pofátlanul olcsón egy alig használt deore xt féket, meg a maradék pénzbõl az elsõ kereket hozzá. Aztán most decemberben találtam még ugyanúgy nagyon olcsón új deore xt-t, így mostmár tárcsa-tárcsa.
Amúgy mi a fura abban, hogy elõl tárcsa hátul v-fék? nem fordítva lenne fura inkább?
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2115
Posted 2012. February 13. - 22:57
#2116
Posted 2012. February 13. - 22:55
Hol van a kérdõív ehhez?:Sport- és Kerékpáros Turisztikai Centrum létrehozásának elõkészítése Tatabányán | Magyar Kerékpárosklub
Nekem a lap alján kezdõdött a kérdõív,az ön lakhelyével.
#2117
Posted 2012. February 13. - 22:42
Fashion Sports UV400 UV Protection PC Frame AC Lens Sunglasses - Free Shipping - DealExtreme
ja most nézem, hogy ugyan azt linkeltem, bocs, szóval ott alul
#2118
Posted 2012. February 13. - 22:37
#2119
Posted 2012. February 13. - 22:17
Sport- és Kerékpáros Turisztikai Centrum létrehozásának elõkészítése Tatabányán | Magyar Kerékpárosklub
amúgy "oakley"
#2120
Posted 2012. February 13. - 21:15
Hol van a kérdõív ehhez?:Sport- és Kerékpáros Turisztikai Centrum létrehozásának elõkészítése Tatabányán | Magyar Kerékpárosklub