Jelentkezz be Regisztrálj
Komárom-Esztergom megye bringásai ide!
#2001
Posted 2012. March 06. - 21:46
#2002
Posted 2012. March 06. - 21:40
#2003
Posted 2012. March 06. - 21:04
felment ma az xt kar, mûködik
11->32 felé:
1. kattintás: semmi
2-7. kattintás mindig egyet lép fel a lánc, fasza!
bár még csak a lépcsõházban próbáltam, majd hétvégén megyek vele egy kört
Atee!
szombaton délelõtt vagy ebéd után (én 4 óra körül megyek gyõrbe) átvihetem a hátsókerekemet egy kis kónusz lazításra? aztán vagy vasárnap mennék érte, vagy ha sok dolgod van akkor következõ hétvégén.
#2004
Posted 2012. March 04. - 23:03
#2005
Posted 2012. March 04. - 02:21
#2006
Posted 2012. March 03. - 20:37
#2007
Posted 2012. March 03. - 11:36
#2008
Posted 2012. March 02. - 21:30
holnap elmehetek váltókart pöcögtetni?
#2009
Posted 2012. March 01. - 21:27
Remélem már rövid gatyás idõ lesz, mondjuk ma este a tesco elõtt rövidben láttam a Sysspo kollégát. Igaz ez nem meglepõ.
#2010
Posted 2012. March 01. - 21:24
#2011
Posted 2012. March 01. - 20:03
Szombaton kora délután bicikli, mint a múlt héten?
Így Wiloz, meg aki erõs mehet délelõtt, délután meg várhattok rám!
#2012
Posted 2012. February 29. - 20:58
Másnak is lehet majd szurkolni az idõfutamon?
#2013
Posted 2012. February 29. - 20:31
Tényleg nem könnyû, a váz lehetne 300grammal könnyebb.
#2014
Posted 2012. February 29. - 20:03
szombaton tudunk beszélni a váltókarról?
megtapizhatom, majd meg ilyenek?
#2015
Posted 2012. February 29. - 15:57
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
#2016
Posted 2012. February 29. - 07:12
Akkor célozd meg a 15km/h-át azt ha az sikerül egyszer,utánna már menni fog többször is,azt szépen lehet emelni így tovább a speedet.Próbálkoz leginkább akkor mikor szélcsendesebb az idõ vagy egykis hátszél is akad,az nagyban tud segíteni az akaratban.
Elsõsorban síkon szeretnék javulni elõször. Jó lenne aszfaltra felkészített bringával legalább 25-26os átlagokat tekerni ott, ahol eddig 23körül tudtam. Persze ez majd magával hozza azt, hogy dombon is jobb leszek, de nem dombon akarok javulni egyelõre.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2017
Posted 2012. February 29. - 00:09
Igen,a váz:1680g(L-es méretben,kiegészítõ csvarok cserélve titánra),villa 10mm vágva belõle:420g,kormánycsapágy:105g(felsõ acélcsészét cseréltem alura),22g az expanderes dió a villába,+nyeregcsõbilincs ami majd másik lesz rajta+bowdenvezetõ/feszítõk x-gramm.Szóval nem egy pro tour súlyban van,nekem megteszi.
Tényleg nem könnyû, a váz lehetne 300grammal könnyebb.
A sebesség mindent megold.
#2018
Posted 2012. February 28. - 23:13
Hát én azon a dombon talán 11-13kmh-val tudtam csak feltekerni. Mondjuk nem hajtottam szét magam.
#2019
Posted 2012. February 28. - 23:07
#2020
Posted 2012. February 28. - 22:40
Amatõr vagyok én ebben a sportban még az is lehet mindent rosszul csinálok.
Áttételt ritkán figyelem, inkább a fordulatszámot és a pulzust nézem.
Többet van a lánc a középsõ lánctányéron mint a nagyon (ha elkopik a 99 kékesszürke LX ötkarú lánctányérom akkor vége a hajtókar életének).
Idõfutamon indulsz Atee?
Hát én azon a dombon talán 11-13kmh-val tudtam csak feltekerni. Mondjuk nem hajtottam szét magam.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9