Nem is azt írtam hogy a "a szilikonzsír az zsír nem?"
Ezt írtam: "a szilikon ez micsoda, zsír? "
Na mind1, ejtsük a témát.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#15701
Írta 2003. január 24. - 12:39
#15702
Írta 2003. január 24. - 12:18
a szilikon az közelítõleg gumi...
hogy spray vagy zsír formában az már édesmindegy... csak apró különbség...
dehát a szilikonzsír az zsír nem?... csak ezen mosolyogtam egy nagyot..
nem bántólag gondoltam...
hogy spray vagy zsír formában az már édesmindegy... csak apró különbség...
dehát a szilikonzsír az zsír nem?... csak ezen mosolyogtam egy nagyot..
nem bántólag gondoltam...
#15703
Írta 2003. január 24. - 12:13
Nem születik mindenki úgy hogy tud mindent...egyébként a szilikont spray kiszerelésben szokták árulni tudtommal, csak mivel itt Bagi azt írta hogy szilikonZSÍR, rákérdeztem... Kimerítõ magyarázat vót? >
#15704
Írta 2003. január 24. - 10:40
Egyébként ez a szilikon ez micsoda, zsír?
Bagi nem te lettél kiröhögve hanem emiatt röhögtem... ;D
#15705
Írta 2003. január 24. - 06:52
#15706
Írta 2003. január 24. - 02:23
#15707
Írta 2003. január 23. - 23:05
Hát nemhinném hogy fogok gyári zsírt venni...vagy attól függ mennyib kerül...sztem van jópár ezres. Az sok...majd megkérdem hogy miivel volt eddig kenve a teló. Egyébként ez a szilikon ez micsoda, zsír?
#15708
Írta 2003. január 23. - 23:01
Ha nem akarod megvenni jó drágán a Manitou vagy egyéb gyári zsírokat,akkor alánlom a Szilorett lágy szilikonzsírt.Kb 100 ml-es kiszerelésben lehet kapni szinte bárhol ahol ilyesmik vannak, 150 Ft körüli az ára...
És nincs benne olyan alapanyag,ami károsítja a tömítéseket,elasztomereket.
És nincs benne olyan alapanyag,ami károsítja a tömítéseket,elasztomereket.
#15709
Írta 2003. január 23. - 22:48
Lehet h boltos szakik véleményét kéne megkérdezni... Engem spec érdekelne a dolog, lehet h holnap megveszem azt a Z3-ast ha minden jó rajta. Abban rugó+elasztomer, meg állítható levegõ van benne. Remélem ad majd vmi használati utasítást a gyerek, ill vmi tervrajzot . Majd megnézem belülrõl ha megveszem, aztán jól bezsírozom, ha minden jól megy... Kíváncsi vagyok a mozgására.
#15710
Írta 2003. január 23. - 22:47
#15711
Írta 2003. január 23. - 22:46
Lor!
A becsúszószár vége és a nyomórúd között van annyi rés,hogy átjusson az olaj,csak ez odaútcsillapítást eredményezne,erre most jöttem rá
De egy nyomórúd kifurkálással ezt meg lehetne oldani,benyomódáskor a külsõszár aljából a becsószárba jutna az olaj,és elvégezné a rúgó kenését is...
A becsúszószár vége és a nyomórúd között van annyi rés,hogy átjusson az olaj,csak ez odaútcsillapítást eredményezne,erre most jöttem rá
De egy nyomórúd kifurkálással ezt meg lehetne oldani,benyomódáskor a külsõszár aljából a becsószárba jutna az olaj,és elvégezné a rúgó kenését is...
#15712
Írta 2003. január 23. - 22:29
miert van egy hosszunevugyerek is a forumon!
nem tom hogy hivhatjak biztos vmi strisovszki vagy kosztopulosz nikolasz! :-) ilyeneket ismerek a haverok koreben!
a fojadekok is kis mertekben ossznyomhatok!!!
de ezt elhanygoljuk!
zsirosbol nyiltolajos? nem egyszeru! megoldhato-e pasz!
eloszor hagyni kell, hogy a rugohoz is befojjon mert ahogy a becsuszo bemegy a labba, nagy a terfogat csokkenes. ezert kinyomhatja az olajat!
alulra csak egy O gyurut kell rakni a csavarhoz vagy mas tomito gyurut! persze ekkor meg nincs csillapitas a teloban!
de nem biztos, hogy megeri!
nem tom hogy hivhatjak biztos vmi strisovszki vagy kosztopulosz nikolasz! :-) ilyeneket ismerek a haverok koreben!
a fojadekok is kis mertekben ossznyomhatok!!!
de ezt elhanygoljuk!
zsirosbol nyiltolajos? nem egyszeru! megoldhato-e pasz!
eloszor hagyni kell, hogy a rugohoz is befojjon mert ahogy a becsuszo bemegy a labba, nagy a terfogat csokkenes. ezert kinyomhatja az olajat!
alulra csak egy O gyurut kell rakni a csavarhoz vagy mas tomito gyurut! persze ekkor meg nincs csillapitas a teloban!
de nem biztos, hogy megeri!
#15713
Írta 2003. január 23. - 21:49
#15714
Írta 2003. január 23. - 21:48
Ehh,ne vegyétek már ilyen komolyan!
Különben is az "ec" elég jellegtelen,mondom;cartmen, v eric
Vagy simán ericcartmen.Nem tört le most se az ujjam,mpedig beírtam az egészet
Különben is az "ec" elég jellegtelen,mondom;cartmen, v eric
Vagy simán ericcartmen.Nem tört le most se az ujjam,mpedig beírtam az egészet
#15715
Írta 2003. január 23. - 21:44
döntsétek már el ;D
nem kell...jó lesz ez sztem csak majd az elsõ pár bejelentkezés lesz érdekes az el******* név miatt ;D
nem kell...jó lesz ez sztem csak majd az elsõ pár bejelentkezés lesz érdekes az el******* név miatt ;D
#15716
Írta 2003. január 23. - 21:43
#15717
Írta 2003. január 23. - 21:38
#15718
Írta 2003. január 23. - 21:37
Köszönöm az útbaigazítást, de tul.képp ezeket a fajtákat már tudtam, csak azt nem hogy mi van még benne...
...a nevem remélem elég rövid lett
...a nevem remélem elég rövid lett
#15719
Írta 2003. január 23. - 21:32
Ericcarmen;
1.adhatnál vmi más nevet magadnak,mert et hosszú idõ beírni,esetleg simán eric v cartmen
2.rugó minden olyan teleszkópban van,ami nem levegõs
az olaj a csillapítóegységhez kell, ill. a kenést végzi
a csillapítás pedig olyan módon történik,h egy szelep ereszti át az összenyomódás hatására a folyadékot, (mivel az nem összenyomható) ami a szeleptõl függõen egy max sebességgel történik,
ez a max sebesség jellemzi a rugó csillapítottságát
a nyílt olajfürdõ a csillapítás egy tipusa
van a zárt patronos,aminek a neve mindent elmond,és a nyílt fürdõs,ez is sztem árulkodó
sokak szerint a 2. rendszer jobb (jobb kenés,az esetleges légbuborékok,amik "összenyomhattóvá" tennék a bent lévõ anyagot, L tudnak távozni minden gond nélkül,stb
de ha bemész egy jobb bringás boltba, vagy rendszeresen olvasod a Bikemagot,akkor tartalmasabb választ kaphatsz ezekre a kérdésekre,mint tõlem...
1.adhatnál vmi más nevet magadnak,mert et hosszú idõ beírni,esetleg simán eric v cartmen
2.rugó minden olyan teleszkópban van,ami nem levegõs
az olaj a csillapítóegységhez kell, ill. a kenést végzi
a csillapítás pedig olyan módon történik,h egy szelep ereszti át az összenyomódás hatására a folyadékot, (mivel az nem összenyomható) ami a szeleptõl függõen egy max sebességgel történik,
ez a max sebesség jellemzi a rugó csillapítottságát
a nyílt olajfürdõ a csillapítás egy tipusa
van a zárt patronos,aminek a neve mindent elmond,és a nyílt fürdõs,ez is sztem árulkodó
sokak szerint a 2. rendszer jobb (jobb kenés,az esetleges légbuborékok,amik "összenyomhattóvá" tennék a bent lévõ anyagot, L tudnak távozni minden gond nélkül,stb
de ha bemész egy jobb bringás boltba, vagy rendszeresen olvasod a Bikemagot,akkor tartalmasabb választ kaphatsz ezekre a kérdésekre,mint tõlem...
#15720
Írta 2003. január 23. - 21:29
Valami rugózó elemnek kell benne lenni,általában rugó,de sszem van levegõs is,az olajjal a kenést és a csillapítást oldják meg.
Mert ugya az olaj nem lehet rugózó elem,mert nem összenyomható.
Javítsanak ki az okosok,ha valami hülyeséget írtam!
Mert ugya az olaj nem lehet rugózó elem,mert nem összenyomható.
Javítsanak ki az okosok,ha valami hülyeséget írtam!