add oda a fucktorosoknak, hogy kéred maj' vissza alu kupakkal. mondjuk el fog telni egy darabig...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#6801
Írta 2005. január 31. - 16:48

#6802
Írta 2005. január 31. - 16:35

a bolt meg csak a végsõ megoldás, ha már semmi nem segít, mert vhogy nincs kedvem egy zsíros, hosszú rugóval elmászni odáig (meg jobban szeretem én csinálni)
#6803
Írta 2005. január 31. - 16:33

a melegítés nem nyerõ
mi is filóztunk h levágjuk aztán hadörüjjön, de akkor nincs mirõl mintát venni, meg ha nem tudjuk hogy jött le, akkor nem fogjuk tudni feltenni az alu változatot...hacsak nem hegesztjük rá két részbõl:D

#6804
Írta 2005. január 31. - 00:45

boltan szerintemleszedik!!
én is jártam igy...
én is jártam igy...
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#6805
Írta 2005. január 30. - 23:23

hát mivel oda nem fér be a flex
ezért mondjuk melegítsétek meg jól. aztán kicsit büdös lesz legfeljebb
de tényleg, ki lehetne olvasztani, vagy van valami más alkatrész is a közelben?


#6806
Írta 2005. január 30. - 22:57

ez sztem gáz...
de sztem nem a szimmeringre gondolsz hanem a perselyre...telefon, biztos tudnak valahol árat mondani...
tams:
amint le tudjuk operálni azt az átkozott kupakot a rugó tetejérõl valahogy, szólok;)
de ötletem sincs hogyan lehet leszedni.
de tuti le lehet mert nekem is a psylomban már alu kupak van az u-turn tekerõ alatt, mert az elõzõ tulaj is megszívta ezzel...
szal le kéne szedni, de tanácstalan vagyok...
de sztem nem a szimmeringre gondolsz hanem a perselyre...telefon, biztos tudnak valahol árat mondani...
tams:
amint le tudjuk operálni azt az átkozott kupakot a rugó tetejérõl valahogy, szólok;)
de ötletem sincs hogyan lehet leszedni.
de tuti le lehet mert nekem is a psylomban már alu kupak van az u-turn tekerõ alatt, mert az elõzõ tulaj is megszívta ezzel...
szal le kéne szedni, de tanácstalan vagyok...
Autist Team:)
#6807
Írta 2005. január 30. - 22:53

na én közbe alakítottam a sixxel. visszavittem h maj hívnak ha van valami hívnak h megnézték(nem vitték fel pestre!) és h menjek. mondom ok. meek érte. bették 1 konába megnéztem aszondják h csak jól be kell ütögetni a szimeringet és jó lett(nem kotyogott). kipróbálom jé téllleg. elhoztam aszondták teszteljem + miegyéb.
itthon zsíroztam mer tél van. és JÓL visszakalapáltam a szimeringet úgy h jobban nem is lehetne. volt 1 halványlila sejtésem h ugyanolyanlesz mint volt. És a fenébe is igazam lett. mi a búbánatot kezdejek vele gari már lejárt. mennyi 1 pár persely????
mer ha behúzom a féket akkor szemmel látható rés van.
http://kep.tar.hu/ho...jani/27679972#2
a persely széle kicsit le van úgy izélva gyárilag h ne legyen hegyes v milyen(nem tom rendesen megfogalmazni) akkora a rés hogy a bowden 1 szála befér és marad 1 pici hely(kb 1/3-ad ilyen szálnyi)
ez nooooormális és ne parázzak vagy ez gáz?
ha egy helybe befogom az elsõféket akkor tudom mozgatni a brinyót.
itthon zsíroztam mer tél van. és JÓL visszakalapáltam a szimeringet úgy h jobban nem is lehetne. volt 1 halványlila sejtésem h ugyanolyanlesz mint volt. És a fenébe is igazam lett. mi a búbánatot kezdejek vele gari már lejárt. mennyi 1 pár persely????
mer ha behúzom a féket akkor szemmel látható rés van.
http://kep.tar.hu/ho...jani/27679972#2
a persely széle kicsit le van úgy izélva gyárilag h ne legyen hegyes v milyen(nem tom rendesen megfogalmazni) akkora a rés hogy a bowden 1 szála befér és marad 1 pici hely(kb 1/3-ad ilyen szálnyi)
ez nooooormális és ne parázzak vagy ez gáz?
ha egy helybe befogom az elsõféket akkor tudom mozgatni a brinyót.
#6808
Írta 2005. január 30. - 22:53

#6809
Írta 2005. január 30. - 22:41

Conor elõkotortam a jelszót:)
jah...most sikerült elõször kézzel új menetet csinálni
dehát ez a hátránya ha ilyen erõs az ember:D
nembaj, ez így lesz jó...tulajdonképpen direkt csináltuk h legyen motiváció egy új darab esztergáltatására:D
jah...most sikerült elõször kézzel új menetet csinálni
dehát ez a hátránya ha ilyen erõs az ember:D
nembaj, ez így lesz jó...tulajdonképpen direkt csináltuk h legyen motiváció egy új darab esztergáltatására:D
#6810
Írta 2005. január 30. - 22:20

ma délután rockshox szervízdélutánt tartottunk haverral.
Mi a francért kell rohadt mûanyagból csinálni az átkozott kupakokat?
sikerült lenullázni a semmivel is egy u-turn-ös judy sl sz@r mûanyag kupakjának a menetét...
pedig direkt visszafele csavartuk, hogy jól kapja el a menetet, de olyan sz@r anyagból van hogy kész...
szóval:
hogyan lehet leválasztani ezt az átkozott kupakot az u-turn rugótól?
/hogy lehessen újat esztergáltatni.../
másik dolog ami felbosszantott:
az u-turn tekerõ mûanyagja is kezd szétmenni. ilyen 6-szögletû lyuk van benne.
és persze milyen átmérõjû: 6,33mm
szabvány rulz...
Mi a francért kell rohadt mûanyagból csinálni az átkozott kupakokat?
sikerült lenullázni a semmivel is egy u-turn-ös judy sl sz@r mûanyag kupakjának a menetét...
pedig direkt visszafele csavartuk, hogy jól kapja el a menetet, de olyan sz@r anyagból van hogy kész...
szóval:
hogyan lehet leválasztani ezt az átkozott kupakot az u-turn rugótól?
/hogy lehessen újat esztergáltatni.../
másik dolog ami felbosszantott:
az u-turn tekerõ mûanyagja is kezd szétmenni. ilyen 6-szögletû lyuk van benne.
és persze milyen átmérõjû: 6,33mm
szabvány rulz...
Autist Team:)
#6811
Írta 2005. január 30. - 21:27

Tam:
gyári adat 152mm letolva rugó nélkül.
tapasztalat: 140-145 körül kell a visszacsili oldalra (fekete), mert 152-vel kirug, a kompressziósba elég 152.
kompresszió: 2,5-10-es, attól függ progresszívabbat, vagy lineárisabbat akarsz
visszacsilisbe: 20-30-as.
gyári adat 152mm letolva rugó nélkül.
tapasztalat: 140-145 körül kell a visszacsili oldalra (fekete), mert 152-vel kirug, a kompressziósba elég 152.
kompresszió: 2,5-10-es, attól függ progresszívabbat, vagy lineárisabbat akarsz
visszacsilisbe: 20-30-as.
#6812
Írta 2005. január 30. - 17:21

Passz...
Ha sok szívj le belõle..
Ha sok szívj le belõle..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#6813
Írta 2005. január 30. - 17:18

bal szárba 10es, jobba 20as.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6814
Írta 2005. január 30. - 17:17

Megfelelõ olajat raktál bele?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#6815
Írta 2005. január 30. - 17:10

McPherson: jó villa az a black comp, csak ne várj tõle semmi extrát. Túrázni, meg szoftosan küldeni jó, de nem extrémkedésre való. az FluidFlow csilli egy alap olaj csillapítás, semmi gond nincs vele. A villáról csak annyit, hogy szerintem kicsit kemény a rugó benne. Ha 50-60kiló vagy, akkor lehet hogy nehéz lesz megindítani. Ha kicsit több, akkor szerintem jó választás. Olcsón jót kategória.
L.Cs, és a boxxer crew: felröltöttem a villát a gyári adat szerinti 120mm-re, és ez szerintem k.rvasok. Kb 10 centit tudom megmozdítani ugy hogy letámasztottam a földre, és ránehézkedtem.
Nomost ti a bikemagban meg azt írtátok, hogy 152mm-re legyen az olajszint. hogy lehet hogy ennyire nem hasonlít a ti adatotok a gyárihoz?
L.Cs, és a boxxer crew: felröltöttem a villát a gyári adat szerinti 120mm-re, és ez szerintem k.rvasok. Kb 10 centit tudom megmozdítani ugy hogy letámasztottam a földre, és ránehézkedtem.
Nomost ti a bikemagban meg azt írtátok, hogy 152mm-re legyen az olajszint. hogy lehet hogy ennyire nem hasonlít a ti adatotok a gyárihoz?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6816
Írta 2005. január 30. - 16:07

régen az ffdt is lehetett állítani. (visszaút)
ezt nem tom, lusta vok megnézni.
amúgy túrázni tökéletes, ugrálni inkább ne. az a baj, hogy ezek _valóban_ nem ugrálásra vannak és könnyen szétmegy benne a csillapítás tömítése, ha sokat ugrálsz.
de persze egy két apró buckától nem lesz semmi baja. ha tetszik vedd meg, szvsz még jól is néz ki.
ezt nem tom, lusta vok megnézni.
amúgy túrázni tökéletes, ugrálni inkább ne. az a baj, hogy ezek _valóban_ nem ugrálásra vannak és könnyen szétmegy benne a csillapítás tömítése, ha sokat ugrálsz.
de persze egy két apró buckától nem lesz semmi baja. ha tetszik vedd meg, szvsz még jól is néz ki.
#6817
Írta 2005. január 30. - 15:34

Hello
figyeljetek én vmit nem értek. Az idei Manitou Axel Comppal mit csináltak, hogy ilyen olcsó lett? Azt látom, h tiszta acél az egész, de olajos telót 30 alatt soha nem láttam a Velotrade-nél... tudja valaki, h ez miért van? Érdemes megvenni, vagy kamu a dolog? Hobbi túrára kéne, max 1-2 kisebb ugrás, semmi durva.
Ja és felfigyeltem rá, h csak elõfeszítést lehet állítani, ez azt jelenti, hogy a csillapítást (vmi FFD, ez mit is jelent?) egyáltalán nem lehet állítni, vagy csak belülrõl?
figyeljetek én vmit nem értek. Az idei Manitou Axel Comppal mit csináltak, hogy ilyen olcsó lett? Azt látom, h tiszta acél az egész, de olajos telót 30 alatt soha nem láttam a Velotrade-nél... tudja valaki, h ez miért van? Érdemes megvenni, vagy kamu a dolog? Hobbi túrára kéne, max 1-2 kisebb ugrás, semmi durva.
Ja és felfigyeltem rá, h csak elõfeszítést lehet állítani, ez azt jelenti, hogy a csillapítást (vmi FFD, ez mit is jelent?) egyáltalán nem lehet állítni, vagy csak belülrõl?
...And Justice For All
#6818
Írta 2005. január 29. - 18:41

tulajdonképpen rájöttem, hogy le van festve. csakhogy feketére. és két pár rugesz van, de mind2 fekete. És hivatalosan fehér, sárga, szürke meg piros van. Szal ezt buktam. de mindegy, megmértem, volt egy vastagabb szálú, meg egy vékonyabb, raktam bele mindkettõ fajtából egyet-egyet.
Amugy majd még vissza kell térni a dologra, mert sztem tul öntöttem olajjal, de most nem birom beépíteni a gépbe, és így nem derül ki, hogy igen vagy nem.
Mindegy. legalább elvoltam valamivel, és nem untam az agyamat.
Amugy majd még vissza kell térni a dologra, mert sztem tul öntöttem olajjal, de most nem birom beépíteni a gépbe, és így nem derül ki, hogy igen vagy nem.
Mindegy. legalább elvoltam valamivel, és nem untam az agyamat.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6819
Írta 2005. január 29. - 17:32

a legvégén ahol vízszintesre van préselve, ott a becsípõdésnél szokott maradni egy hangyányi festék, én marzó rugón találtam kb 0.1 négyzetmiliméternyi darab kék festéket

#6820
Írta 2005. január 29. - 16:13

asszem itt a nagy télben én is szétszedem a villámat. megkukkantom mi van belül. meg belövöm az olajszintet, hogy frankón mozogjon.
Tudósok! ha a rugónak már nincs szine, akkor honnan tudom meg, hogy milyen kemény? nincs rajta valami egyéb jelzés? (boxxer '02)
Tudósok! ha a rugónak már nincs szine, akkor honnan tudom meg, hogy milyen kemény? nincs rajta valami egyéb jelzés? (boxxer '02)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F