Nem-e ? ? ?
Bef*sás... ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 02:46
#15921
Posted 2003. January 13. - 18:05
#15922
Posted 2003. January 13. - 17:59
#15923
Posted 2003. January 13. - 17:49
#15924
Posted 2003. January 13. - 17:34
#15925
Posted 2003. January 13. - 11:54
Igazábol csak duplavállasba gondolkodomA teló amúgy új szép neonzöld szinû és tényleg 2.1kg! Ami nem rossz egy duplavállastól asszem.
A 100 mm út asszem az én igényeimnek tökéletesen megfelel.
Más márkában van hasonló árban duplavállas?
Tsabi: teló mûködik rendesen???
Ja és a 2001 SL volt alunyakkal.
Üdv.
Szépen mozog az XLC!
Most kezd pl fújtatni a gumiharang alól a levegõ nagyobb bemozdulásoknál,imádom- ;D
#15926
Posted 2003. January 12. - 21:21
jo, akkor no pogo= no bob mászásra
és no dive a fékezésre.
végsõ soron azért mindegy most, mert ez a villa mindkettõt tudja
de csak nektek, csak most kimásoltam a honlapról:
No pumping effect
No diving effect
No back wheel
Responsiveness to minor impacts
Smooth absorption of major impats
Progressivity
No back wheel
Multiple shock absorption adjustements
Featherweight
nemtom, mi az a no backwheel, de nagyon büszkék rá, mert 2* is leírták.
szóval hogy õk mit értenek alatta:
No pumping:
The special geometry enables it to select the efforts that are applied to it. The innovative VORACE system completely neutralizes the pogo effects generated by the rider and reacts smoothly to uneven terrain.
No dive:
Its geometry is optimized to generate a totally homogenous behavior ; due
to its kinematics generates some opposite strengths which controlled the dive effect, coming from braking action.
ja, és kifejezetten XC villa
és még: a Vorace honlapján van magyar forgalmazó!
BIKE MAG
és no dive a fékezésre.
végsõ soron azért mindegy most, mert ez a villa mindkettõt tudja
de csak nektek, csak most kimásoltam a honlapról:
No pumping effect
No diving effect
No back wheel
Responsiveness to minor impacts
Smooth absorption of major impats
Progressivity
No back wheel
Multiple shock absorption adjustements
Featherweight
nemtom, mi az a no backwheel, de nagyon büszkék rá, mert 2* is leírták.
szóval hogy õk mit értenek alatta:
No pumping:
The special geometry enables it to select the efforts that are applied to it. The innovative VORACE system completely neutralizes the pogo effects generated by the rider and reacts smoothly to uneven terrain.
No dive:
Its geometry is optimized to generate a totally homogenous behavior ; due
to its kinematics generates some opposite strengths which controlled the dive effect, coming from braking action.
ja, és kifejezetten XC villa
és még: a Vorace honlapján van magyar forgalmazó!
BIKE MAG
#15927
Posted 2003. January 12. - 21:13
Troll nekem ugy nez ki tenyleg bele zavarodtal .
a nobobing az azt jelenti , hogy maszaskor , es egyeb nem kivanatos alkalommal nem hintazik fel-le a gep fara , az az minnel kissebb metekben , annal jobb !!..100% ban csak a lockout , vagy egy merev vaz segit ..
a nobobing az azt jelenti , hogy maszaskor , es egyeb nem kivanatos alkalommal nem hintazik fel-le a gep fara , az az minnel kissebb metekben , annal jobb !!..100% ban csak a lockout , vagy egy merev vaz segit ..
#15928
Posted 2003. January 12. - 21:13
sziasztok!!!
szentetek majd a stinkyre milyen duplavállas telót vegyek?
én junior T-re gondoltam de egy ideig a boxxerben is
szentetek melyik a jobb és mindekttõbõl a 2003-asat vajon mennyiért lehet majd kapni?
AMC
szentetek majd a stinkyre milyen duplavállas telót vegyek?
én junior T-re gondoltam de egy ideig a boxxerben is
szentetek melyik a jobb és mindekttõbõl a 2003-asat vajon mennyiért lehet majd kapni?
AMC
#15929
Posted 2003. January 12. - 12:47
lehet, hogy rossz kifejezéseket használtam, leírom magyarul, mire gondoltam:
szóval noPogo alatt ugye azt értettem, hogy mikor nyomod neki, nem emészti fel a befektetett munkádat fel-le himbálózással
noBob (lehet, hogy ez noDive?) alatt pedig azt, mikor fékezésnél nem lendül be a fékhatástól
tehát ha a kettõ együtt van, akkor csak a talaj egyenetlenségei hatják meg.
a lezárás asszem az LockOut, ami minden normális, részben uphillre is szánt villán van.
hm. legközelebb inkább magyarul írok és nem próbálok itt nagyzolni 8)
szóval 130mm-hez ortopéd lenne...
hát, nekem a 100 is elég, szóval jöhet ;D !
de ha pl. ez a lengõkar féleség nem a fejcsõ elõtt van, hanem valahol a kerék tengelyénél? valahol ilyet is láttam, bár nem emlékszem a nevére.
szóval noPogo alatt ugye azt értettem, hogy mikor nyomod neki, nem emészti fel a befektetett munkádat fel-le himbálózással
noBob (lehet, hogy ez noDive?) alatt pedig azt, mikor fékezésnél nem lendül be a fékhatástól
tehát ha a kettõ együtt van, akkor csak a talaj egyenetlenségei hatják meg.
a lezárás asszem az LockOut, ami minden normális, részben uphillre is szánt villán van.
hm. legközelebb inkább magyarul írok és nem próbálok itt nagyzolni 8)
szóval 130mm-hez ortopéd lenne...
hát, nekem a 100 is elég, szóval jöhet ;D !
de ha pl. ez a lengõkar féleség nem a fejcsõ elõtt van, hanem valahol a kerék tengelyénél? valahol ilyet is láttam, bár nem emlékszem a nevére.
#15930
Posted 2003. January 12. - 10:38
a no bob az az hogy ne mozogjon fel- le?
arra vannak a zarak mindenkinel! de pl a fekezes kozben meg sullyed! ezekkel viszont megcsinlahato az hogy pont a ruddal egybe esik az ero hatsvonal es akkor nem pogo!!! rajzoltam egy kicsit 130mm uthoz mar durvan hosszu karok kellenek!!!
arra vannak a zarak mindenkinel! de pl a fekezes kozben meg sullyed! ezekkel viszont megcsinlahato az hogy pont a ruddal egybe esik az ero hatsvonal es akkor nem pogo!!! rajzoltam egy kicsit 130mm uthoz mar durvan hosszu karok kellenek!!!
#15931
Posted 2003. January 12. - 10:01
köszi, javítottam!
nem lehet a rugóúton változtatni nagyobb karrav?
mondjuk elég hülyén nézne ki....
ezeknek 80-100mm közt van, ami azért nem olyan rossz
szerintem akiknek igazán számít a NoPogo (XC) annak nem kell több. Persze NoBob-al mindenki boldogabb lenne....
de ezekre kitaláltak valamit a hagyományos elrendezésre is, nem?
nem lehet a rugóúton változtatni nagyobb karrav?
mondjuk elég hülyén nézne ki....
ezeknek 80-100mm közt van, ami azért nem olyan rossz
szerintem akiknek igazán számít a NoPogo (XC) annak nem kell több. Persze NoBob-al mindenki boldogabb lenne....
de ezekre kitaláltak valamit a hagyományos elrendezésre is, nem?
#15932
Posted 2003. January 12. - 01:05
huh szep!!!
mar van par otletem es:
-esetleg nagy az elore nyulas;
-nem tudnak olyan nagy rugo utat csinalni, mint pl 300mm;
szoveg ami kint lesz
nezz bele az idez gombbal!!!
mar van par otletem es:
-esetleg nagy az elore nyulas;
-nem tudnak olyan nagy rugo utat csinalni, mint pl 300mm;
szoveg ami kint lesz
nezz bele az idez gombbal!!!
#15933
Posted 2003. January 11. - 22:33
visszatérve Vorace:
nem tudom, miért nem terjedt el, de van egy érzésem, hogy az ára miatt... 450euro a legolcsóbb, 650 a rendes alapmodell, aztán meg olyan 1000 felett van a legdrágább.
de van itt egy beépítve:
VARIO IKSO
ja és ott rajta a menet közben állítható magasságú nyeregcsövük is
nem tudom, miért nem terjedt el, de van egy érzésem, hogy az ára miatt... 450euro a legolcsóbb, 650 a rendes alapmodell, aztán meg olyan 1000 felett van a legdrágább.
de van itt egy beépítve:
VARIO IKSO
ja és ott rajta a menet közben állítható magasságú nyeregcsövük is
#15934
Posted 2003. January 11. - 20:21
ahhha, pontosan így ;D
én már annyira nem statikázom, hanem útépítek (megtanulni persze kellett azt is)
én már annyira nem statikázom, hanem útépítek (megtanulni persze kellett azt is)
#15935
Posted 2003. January 11. - 16:21
haha!!!
erre gondoltam en is (epitomernoki) az autocad hasznalatbol!
epito az aki statikazik ugye es az epitesz az a gyengebb??
erre gondoltam en is (epitomernoki) az autocad hasznalatbol!
epito az aki statikazik ugye es az epitesz az a gyengebb??
#15936
Posted 2003. January 11. - 16:17
nem eltés vagyok, haverom rendszergazda ott, így van egy "KICSI" tárhelyem ;D
egyébként most fejezem be a mûszakit (építõmérnöki)
egyébként most fejezem be a mûszakit (építõmérnöki)
#15937
Posted 2003. January 11. - 15:57
tenyleg ezek a telok miert nem hasznalatosak manapsag?? kivancsi lennek hova tuntek a regi girvin telok!
mi lehet a baj veluk, hogy nem hasznaljak oket????
troll te az elten nyomulsz???
bazz mit tanulsz ott??
mi lehet a baj veluk, hogy nem hasznaljak oket????
troll te az elten nyomulsz???
bazz mit tanulsz ott??
#15938
Posted 2003. January 11. - 15:29
#15939
Posted 2003. January 11. - 03:59
szertem a 03-as marzok mar jok! ha a 02-vel volt is 'gond'!
fekete laci (black) harom haver is hasznalja az egyik tobb mint egy eve at tekert vele a kanadai sziklas hegysegen is! bar kint vette egy yeti-vel!!! a masik ketto itt vette nyaron meg osszel+ de nincs vele gond!
sala: en is femforgacsolo 'szakember' vagyok!
csak en meg tanulok!
fekete laci (black) harom haver is hasznalja az egyik tobb mint egy eve at tekert vele a kanadai sziklas hegysegen is! bar kint vette egy yeti-vel!!! a masik ketto itt vette nyaron meg osszel+ de nincs vele gond!
sala: en is femforgacsolo 'szakember' vagyok!
csak en meg tanulok!
#15940
Posted 2003. January 11. - 00:33
nodehát
XC-t én itthon is láttam újonnan asszem 78ért :
De akkor már pszájló kintrõl 71ért ??? ez gondolom nem az SL volt, inkább az XC(=C)
Marzoval meg az a gondom, állítólag sok meló van vele (folyamatos karbantartás) Nem tudom, mennyire igaz ez?
Jobb szeretem a 'fire-and-forget' stílusú alkatrészeket....
ja és mi van pl. a Skareb-el? Manitou-t nem véletlenül nem használ itt senki?!
XC-t én itthon is láttam újonnan asszem 78ért :
De akkor már pszájló kintrõl 71ért ??? ez gondolom nem az SL volt, inkább az XC(=C)
Marzoval meg az a gondom, állítólag sok meló van vele (folyamatos karbantartás) Nem tudom, mennyire igaz ez?
Jobb szeretem a 'fire-and-forget' stílusú alkatrészeket....
ja és mi van pl. a Skareb-el? Manitou-t nem véletlenül nem használ itt senki?!