Ericcarmen;
1.adhatnál vmi más nevet magadnak,mert et hosszú idõ beírni,esetleg simán eric v cartmen
2.rugó minden olyan teleszkópban van,ami nem levegõs
az olaj a csillapítóegységhez kell, ill. a kenést végzi
a csillapítás pedig olyan módon történik,h egy szelep ereszti át az összenyomódás hatására a folyadékot, (mivel az nem összenyomható) ami a szeleptõl függõen egy max sebességgel történik,
ez a max sebesség jellemzi a rugó csillapítottságát
a nyílt olajfürdõ a csillapítás egy tipusa
van a zárt patronos,aminek a neve mindent elmond,és a nyílt fürdõs,ez is sztem árulkodó
sokak szerint a 2. rendszer jobb (jobb kenés,az esetleges légbuborékok,amik "összenyomhattóvá" tennék a bent lévõ anyagot, L tudnak távozni minden gond nélkül,stb
de ha bemész egy jobb bringás boltba, vagy rendszeresen olvasod a Bikemagot,akkor tartalmasabb választ kaphatsz ezekre a kérdésekre,mint tõlem...