Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#15361
Írta 2003. február 17. - 12:09
Én megnéztem, az MXC-nek 30-as becsúszója van. Most csak úgy független mindentõl is mindenkitõl mondtam...
#15362
Írta 2003. február 17. - 12:02
Amúgy külsõre ugyanaz,mint a nagyobbtesók,annyi kivétellel,hogy ennek nem anodizált a becsúszószára,ezt onnan lehet észrevenni,hogy nem olyan szép sárgás rézszínû,hanem natúr acélszínû.
Ez is 32-es becsúszóval van és 100 mm-t mozog...
(a példák a nyílt olajosra a Cindercone,Caldera,Roast,Stuff, amike jól látszik a becsúszószár sötétebb színe.)
Persze,mert ennek nem alu,hanem acél becsúszója van
#15363
Írta 2003. február 17. - 11:55
Nos a hétvégén volt szerencsém közelebbrõl is megvizsgálni egy EXR Comp telót.
Nem gondoltam volna, hogy a Marzo ilyet ki ad a keze közül....
Ez egy tipikusan olyan villa, hogy akinek tetszik a Marzocchi feeling, de nincs pénze, az ne NoName villát vegyen, hanem ilyet. De szvsz elég sok meló kell ahhoz, hogy ez a villa jól mozogjon.
0) Kézhezvétel után azonnal darabokra szed
1) gyári zsír ki, már amennyiben van benne...
2) Manitou zsír bele
3) elasztomer kicserél rugóra, ha csak rugó van benne, akkor az egyik közepes, a másik puha, vagy csak egy oldalra közepes
4) esetletg a felsõ szimmering kicserél az olajosok szimmeringjére, hogy ne dolgozza ki a zsírt.
És eddig nem értettem, hogy Daninak miért nem mozgott. De mostmár értem...
Nem gondoltam volna, hogy a Marzo ilyet ki ad a keze közül....
Ez egy tipikusan olyan villa, hogy akinek tetszik a Marzocchi feeling, de nincs pénze, az ne NoName villát vegyen, hanem ilyet. De szvsz elég sok meló kell ahhoz, hogy ez a villa jól mozogjon.
0) Kézhezvétel után azonnal darabokra szed
1) gyári zsír ki, már amennyiben van benne...
2) Manitou zsír bele
3) elasztomer kicserél rugóra, ha csak rugó van benne, akkor az egyik közepes, a másik puha, vagy csak egy oldalra közepes
4) esetletg a felsõ szimmering kicserél az olajosok szimmeringjére, hogy ne dolgozza ki a zsírt.
És eddig nem értettem, hogy Daninak miért nem mozgott. De mostmár értem...
#15364
Írta 2003. február 17. - 01:38
#15365
Írta 2003. február 17. - 00:56
#15366
vendég_vdani_*
Írta 2003. február 16. - 20:18
ziasztok!
Egyik rugó kiszedve már mentem is egy 5 kilóméteres tesztkört!
Így nagyon szépen mozog. Viszont még van az a kérdésem, hogy ez tutkó nem árt a telónak, nem csavarodik e. Illetve melyik becsúszószárból vegyem ki ha tárcsafékes a bicó. Jobbból vettem ki, mert a tárcsafék oldalán meghagytam szerintem ez így jó!
Sziasztok
VDaNi
Egyik rugó kiszedve már mentem is egy 5 kilóméteres tesztkört!
Így nagyon szépen mozog. Viszont még van az a kérdésem, hogy ez tutkó nem árt a telónak, nem csavarodik e. Illetve melyik becsúszószárból vegyem ki ha tárcsafékes a bicó. Jobbból vettem ki, mert a tárcsafék oldalán meghagytam szerintem ez így jó!
Sziasztok
VDaNi
#15367
Írta 2003. február 16. - 11:58
Hali!
Dani: Írtad még régebben,hogy a Nunudon a teló Marzo EXR nyílt olajfürcsis...
Na én nemrég vettem egy Marzo Bomber EXR Comp telót egy új Kona Scrap-bõl bontottan és a honlap szerint is,meg Xfactorék szerint is (mert felhívtam õket) ugyanaz a teló van a Nunuban is.
Na most az minden,csak nem nyílt olajfürdõs! Jelentem,hogy ennek a két szárában spirálrugó van,mindkét rugó belsejében pedig hosszú guminyunyó.
És a kenését zsír végzi.
Amúgy külsõre ugyanaz,mint a nagyobbtesók,annyi kivétellel,hogy ennek nem anodizált a becsúszószára,ezt onnan lehet észrevenni,hogy nem olyan szép sárgás rézszínû,hanem natúr acélszínû.
Ez is 32-es becsúszóval van és 100 mm-t mozog...
Meg is lehet nézni: http://www.konaworld.com/kw_index.cfm
Scrap és Nunu
(a példák a nyílt olajosra a Cindercone,Caldera,Roast,Stuff, amike jól látszik a becsúszószár sötétebb színe.)
Amúgy nem csodálom,hogy kemény a 65 kilódnak,mert az én 85-ömnek is az volt,ki is vettem az egyik szárból a rugót,meg még néhány tuningmûveletet elvégeztem rajta,de ezt majd leírom a tlótuning topicba,ha érdekel valakit (ha nem,akkor is... ;D)
Dani: Írtad még régebben,hogy a Nunudon a teló Marzo EXR nyílt olajfürcsis...
Na én nemrég vettem egy Marzo Bomber EXR Comp telót egy új Kona Scrap-bõl bontottan és a honlap szerint is,meg Xfactorék szerint is (mert felhívtam õket) ugyanaz a teló van a Nunuban is.
Na most az minden,csak nem nyílt olajfürdõs! Jelentem,hogy ennek a két szárában spirálrugó van,mindkét rugó belsejében pedig hosszú guminyunyó.
És a kenését zsír végzi.
Amúgy külsõre ugyanaz,mint a nagyobbtesók,annyi kivétellel,hogy ennek nem anodizált a becsúszószára,ezt onnan lehet észrevenni,hogy nem olyan szép sárgás rézszínû,hanem natúr acélszínû.
Ez is 32-es becsúszóval van és 100 mm-t mozog...
Meg is lehet nézni: http://www.konaworld.com/kw_index.cfm
Scrap és Nunu
(a példák a nyílt olajosra a Cindercone,Caldera,Roast,Stuff, amike jól látszik a becsúszószár sötétebb színe.)
Amúgy nem csodálom,hogy kemény a 65 kilódnak,mert az én 85-ömnek is az volt,ki is vettem az egyik szárból a rugót,meg még néhány tuningmûveletet elvégeztem rajta,de ezt majd leírom a tlótuning topicba,ha érdekel valakit (ha nem,akkor is... ;D)
#15368
Írta 2003. február 16. - 11:01
#15369
Írta 2003. február 15. - 23:51
És a Skareb milyen súlyban van.Azzé nem szeretném,ha 1400nél több lenne,mert asszem a Hungary-A-m annyi.
#15370
Írta 2003. február 15. - 23:06
Várd meg a nyarat! Az elasztomer hajlamos hidegben bekeményedni : , ráérsz akkor kicserélni, ha túl kemény!
#15371
vendég_vdani_*
Írta 2003. február 15. - 22:15
Van kicsit V-fék tüske?
Szerintetek cseréljem ki puhábbra a 65 kilóm alatt a Marzo EXR teló rugóját vagy nyáron/több menet után puhulni fog? Kb. 3 centit rugózik be ha ránehezedek a kormányra. Szerintetek akkor cseréljem vagy ne? Vagy nyáron pont így lesz jó. Nyáron fogom 50-80 centis ugratásokra használni.
VDaNi
Szerintetek cseréljem ki puhábbra a 65 kilóm alatt a Marzo EXR teló rugóját vagy nyáron/több menet után puhulni fog? Kb. 3 centit rugózik be ha ránehezedek a kormányra. Szerintetek akkor cseréljem vagy ne? Vagy nyáron pont így lesz jó. Nyáron fogom 50-80 centis ugratásokra használni.
VDaNi
#15372
Írta 2003. február 15. - 18:52
#15373
Írta 2003. február 15. - 16:34
#15374
Írta 2003. február 15. - 15:13
Na jelentem fent van a külsõ lábon az 1. festékréteg, amit majd háromnegyed óra múlva egy újabb követ....
#15375
Írta 2003. február 15. - 12:25
A Marzokkal az a baj, hogy mindenki más súlyt ír....
A Workshop szerint kb 1600 gramm az SL Marathon. (levegõs rugózás, pozitiv és negativ levegõkamra, nyilt olajos csillapítás, 30-as becsúszók, egybeöntött Mg alsószár)
A januári német Bike azt hiszem többet mért egy pár grammal, de hétfõre megnézem.
De ha Neked ez is nehéz, akkor Skareb.
A Workshop szerint kb 1600 gramm az SL Marathon. (levegõs rugózás, pozitiv és negativ levegõkamra, nyilt olajos csillapítás, 30-as becsúszók, egybeöntött Mg alsószár)
A januári német Bike azt hiszem többet mért egy pár grammal, de hétfõre megnézem.
De ha Neked ez is nehéz, akkor Skareb.
#15376
Írta 2003. február 14. - 20:04
Na szétszedtem a telót... igaz nem apró pici darabkákra, mert a becsúszószárakban a rugókat már nem tudtam kiszedni szerszám hiányában, de asszem nem is baj...hátha a végén nem tudnám összerakni. : Ja meg még a felsõ szimmeringet nem szedtem ki ami a külsõ láb tetején van... mint az állat úgy be van oda rakva (erõsen)...
Szép új piros szint kap a külsõ láb...csak a matricát kell majd utólag még meg kell venni. Majd gyûjtögetek...
Szép új piros szint kap a külsõ láb...csak a matricát kell majd utólag még meg kell venni. Majd gyûjtögetek...
#15377
Írta 2003. február 14. - 19:09
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
ma buktam meg mar megint felevre!!
nem viccelni velem mert...
ma buktam meg mar megint felevre!!
nem viccelni velem mert...
#15378
Írta 2003. február 14. - 19:04
#15379
Írta 2003. február 14. - 18:55
#15380
Írta 2003. február 14. - 18:10
jaja! amugy gondolkodtam egy nagyobb csomagon, de a vége ugyan az mint ha itt vettem volna... ugyanis 23.000 hufnál már kell rá vám meg vámáfa.. de valaki emlitette,hogy valamit rendelt tölük,csak nem tom ki
Én vótam jelntem alásan!
FedEx-szel küldik, 63$ körül van a postadíj, a csomagtól függ. 62.40$ az alapár, ez megy felfelé ahogy nõ a csomag.
Tudtommal a vámhatár 50e HUF és nem 100$, remélem igazam van, bár ha levámolják a csomagomat én még akkor is jól jártam !