AHHHZOOOO
HOgy itt ojjjjan is van :-[
Jó pap is holtig tanul.
Különben köszike a segitséget.
Üdv
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 02:46
#14961
Posted 2003. March 25. - 16:53
#14962
Posted 2003. March 25. - 16:06
#14963
Posted 2003. March 25. - 15:59
keress a csavaron vmi imbuszt.
mert azt ki kell, hogy lehessen venni.
ugye ott van egy atfurt 8-as imbusz csavar.
probald meg kihuzni mert olyasmi megoldas kell, hoyg legyen
mert azt ki kell, hogy lehessen venni.
ugye ott van egy atfurt 8-as imbusz csavar.
probald meg kihuzni mert olyasmi megoldas kell, hoyg legyen
#14964
Posted 2003. March 25. - 15:46
Visszatérve az én kérdésemre a viszzaut csillapitót ami alul van csak simán ki kell húzni?Mert már letörtem de visszaragaztottam de nem igazán akar kijönni >.
Igy meg nem tudom szétszedni mivel alatta van az imbuszcsavar.
Ja és az X-Fusion Vector Pro rugóstagról tud valaki infót?Esetleg tapasztalat.
Üdv.
Igy meg nem tudom szétszedni mivel alatta van az imbuszcsavar.
Ja és az X-Fusion Vector Pro rugóstagról tud valaki infót?Esetleg tapasztalat.
Üdv.
#14965
Posted 2003. March 25. - 13:42
#14966
Posted 2003. March 25. - 13:28
#14967
Posted 2003. March 25. - 13:20
#14968
Posted 2003. March 25. - 11:07
1) Amin gyárilag van gumiharang, azt úgy is tervezték, hogy legyen rajta. Szerintem nem éri meg levenni.
2) A belsejét nem ismerem, de a vázvédõ tuskó szerintem lejön
3) Ha az alsó rögzítését kiszeded a nyomórúdnak, és a becsúszóval együtt ki tudod venni a villából, akkor jó vagy, de nincs értelme, ha már szétszeded, akkor takarítsd is ki. Fejreállítod, és kifolyatod az olajat valamibe, majd dolgod végeztével vissza. Ez már nem olyan nagy munka....
2) A belsejét nem ismerem, de a vázvédõ tuskó szerintem lejön
3) Ha az alsó rögzítését kiszeded a nyomórúdnak, és a becsúszóval együtt ki tudod venni a villából, akkor jó vagy, de nincs értelme, ha már szétszeded, akkor takarítsd is ki. Fejreállítod, és kifolyatod az olajat valamibe, majd dolgod végeztével vissza. Ez már nem olyan nagy munka....
#14969
Posted 2003. March 25. - 11:01
Lenne 3 kérdésem.
1.Nagy baj-e ha leveszem a manitou x vert telómról a gumiharangot(mennyire jól tömit)?
2.A visszaut csillapitás állitot hogy tudom kivenni?Csak simán kihuzom?Mert az alatt van a nyomorud csavarja asszem.Máshogy nem lehet a porvédõt lehuzni csak lefelé mivel a vázvédõ gumituskó utban van.
3.Ugye ebbe nyilt patron van.Az azt jelenti hogy a nyomorudnál van szimering tehát magába a telóba nincs olaj csak a becsuszóba?Tehát ha kihuzom a becsuszókat anélkül hogy a nyomorudat benyomnám az olaj nem folyik el?
Köszike és remélem érthetõ voltam.
1.Nagy baj-e ha leveszem a manitou x vert telómról a gumiharangot(mennyire jól tömit)?
2.A visszaut csillapitás állitot hogy tudom kivenni?Csak simán kihuzom?Mert az alatt van a nyomorud csavarja asszem.Máshogy nem lehet a porvédõt lehuzni csak lefelé mivel a vázvédõ gumituskó utban van.
3.Ugye ebbe nyilt patron van.Az azt jelenti hogy a nyomorudnál van szimering tehát magába a telóba nincs olaj csak a becsuszóba?Tehát ha kihuzom a becsuszókat anélkül hogy a nyomorudat benyomnám az olaj nem folyik el?
Köszike és remélem érthetõ voltam.
#14970
Posted 2003. March 25. - 10:44
Nem azt mondtam, hogy nem lesz semmi baja, csak hogy nem durran el, mint egy zárt patron. Persze kifolyhat a tömítés mellett...
Palmer jól mondja, van nyílt és zárt patronos DH1 is.
lor
Elméletileg, mivel az AntiBob gyári cucc, nem utólagos tuning egyéb cégtõl, a garanciának élnie kell. Még akkor is, ha kiegészítõként vetted a villához. Kérdezz rá a Velotrade-nél. Kérdezni ingyen van...
Palmer jól mondja, van nyílt és zárt patronos DH1 is.
lor
Elméletileg, mivel az AntiBob gyári cucc, nem utólagos tuning egyéb cégtõl, a garanciának élnie kell. Még akkor is, ha kiegészítõként vetted a villához. Kérdezz rá a Velotrade-nél. Kérdezni ingyen van...
#14971
Posted 2003. March 24. - 17:37
en arra meg kivancsi lennek, hogy tpc-re akkor is van gari ha anti bob-al hasznalom?
mert akkor az eltort telomet cserelhetik is ki meg vehetenek is par fekpofat a fekembe!
azert a tpc is eltudja fosni magat
van benne tomites!
mert akkor az eltort telomet cserelhetik is ki meg vehetenek is par fekpofat a fekembe!
azert a tpc is eltudja fosni magat
van benne tomites!
#14972
Posted 2003. March 24. - 15:38
A SW DH1 bõl van két féle, a sima olaj patronos és a nyilt olaj patronos.
Pont van egy eladó nyilt olajpatronos DH1, kitûnõ állapotban.
Pont van egy eladó nyilt olajpatronos DH1, kitûnõ állapotban.
#14973
Posted 2003. March 24. - 15:07
#14974
Posted 2003. March 24. - 14:50
Szeretném eloszlatni a félelmet, hogy a TPC eldurran: ahhoz a becsúszónak kellene eldurrannia!!! Szóval nem fog. A nyilt patron már nem durran el, csak a zárt, az is csak extrém igénybevétel mellett!!! (ilyen volt: '96-97 Judy, és Judy DHO, SW DH1, ilyesmi.)
A RAC befürdés volt, az Upsidedown felépítés és a karbon váll miatt baromi rugalmas volt a szélrózsa minden irányába... Lett helyette kis Shiver, ami egy fokkal merevebb, de azért nem isten az sem....
A RAC befürdés volt, az Upsidedown felépítés és a karbon váll miatt baromi rugalmas volt a szélrózsa minden irányába... Lett helyette kis Shiver, ami egy fokkal merevebb, de azért nem isten az sem....
#14975
Posted 2003. March 24. - 14:41
#14976
Posted 2003. March 24. - 13:09
Viszont ha jol latom, akkor ez itt duplavallas, szoval nem a 3 eves USD szimplavall modell. Elkepzelheto, hogy elkezdik gyartani megint, csak most duplavallal?? En mar nem tudok semmit....
#14977
Posted 2003. March 24. - 07:27
Az egy marzocchi RAC villa. 2-3 évvel ezelõtt gyártották. Nem is nagyon erõltették, mert elég szar és drága lett. Karbon külsõ szár+szimplavállas upside down. Minden benne volt, ami egy drága és nagyon hajlékony villához kell.
#14978
Posted 2003. March 24. - 04:18
#14979
Posted 2003. March 22. - 16:53
A Manitou TPC becenvû rendszert használ, amit [rob] vagy 100x elmagyárázott már, hogy hogyan mûködik... :
Amúgy 5 év folyási garancia van rá, ami nem kevés.
Szvsz menetközben nincs túl sok különbség egy nyílt olaj vagy egy TPC között.
Az árnövekedéssel csak részben értek egyet, mondjuk úgy, hogy mostmár mindeki gyárt villákat 35e és 400e között. Az más kérdés, hogy ezekbõl mi az, amit kapni is lehet, mivel pl. QR20Plus villákat a Mali nem hajlandó forgalmazni... /tudnám miért/
Dehát ezért vannak a "kiskapuk" !
Amúgy 5 év folyási garancia van rá, ami nem kevés.
Szvsz menetközben nincs túl sok különbség egy nyílt olaj vagy egy TPC között.
Az árnövekedéssel csak részben értek egyet, mondjuk úgy, hogy mostmár mindeki gyárt villákat 35e és 400e között. Az más kérdés, hogy ezekbõl mi az, amit kapni is lehet, mivel pl. QR20Plus villákat a Mali nem hajlandó forgalmazni... /tudnám miért/
Dehát ezért vannak a "kiskapuk" !
#14980
Posted 2003. March 22. - 12:42
Lajos: nekem nincs viszonyitási alapom a teleszkópok között tapasztalatilag. A Manitou-nak ha jóltudom (?) a nagy része patronos, és olyanokat csiripeltek a "verebek", hogy eldurran. Én inkább a nyilt olajfürdõsre szavazok, persze errõl is hallottam olyanokat hogy szivárog az olaj, meg hasonlók. Én a Ti véleményetek alapján irogatok, mert mint mondtam nincs tapasztalatom a telók között. Ha hülyeségeket mondok vagy ilyenek, akkor elnézést kérek!
Visszatérve a témára: a Marzok ára télleg elég húzósak, a jobbak azok 50e fölött vannak. Viszont a Manitou-k is ezen az áron vannak kb. Tehát itt szeintem olyanok a meghatározóak, hogy mi van benne, hogy néz ki, mennyit mozog, stb. Nem is az ár az elgondolkodtató, mint azt Te is mondtad (asszem). Vagy pedig márka szerint...kinek melyik szimpatikus.
Na zárom soraimat...bocs a hosszú szövegért.
UI: Marzocchi rulz! ;D
Visszatérve a témára: a Marzok ára télleg elég húzósak, a jobbak azok 50e fölött vannak. Viszont a Manitou-k is ezen az áron vannak kb. Tehát itt szeintem olyanok a meghatározóak, hogy mi van benne, hogy néz ki, mennyit mozog, stb. Nem is az ár az elgondolkodtató, mint azt Te is mondtad (asszem). Vagy pedig márka szerint...kinek melyik szimpatikus.
Na zárom soraimat...bocs a hosszú szövegért.
UI: Marzocchi rulz! ;D