Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Teleszkópok - általános eszmecsere

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
16970 replies to this topic

#14961
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
AHHHZOOOO
HOgy itt ojjjjan is van :-[
Jó pap is holtig tanul.
Különben köszike a segitséget.
Üdv

#14962
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
X-Fusion tag: csekk áut Adattár! :)

Amúgy meg www.x-fusion-shox.com

#14963
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
keress a csavaron vmi imbuszt.
mert azt ki kell, hogy lehessen venni.
ugye ott van egy atfurt 8-as imbusz csavar.
probald meg kihuzni mert olyasmi megoldas kell, hoyg legyen

#14964
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
Visszatérve az én kérdésemre a viszzaut csillapitót ami alul van csak simán ki kell húzni?Mert már letörtem de visszaragaztottam de nem igazán akar kijönni >:(.
Igy meg nem tudom szétszedni mivel alatta van az imbuszcsavar.
Ja és az X-Fusion Vector Pro rugóstagról tud valaki infót?Esetleg tapasztalat.
Üdv.


#14965
Major

Major

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,320 posts
Ertem!!! Köszönöm!!! :)

#14966
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
A Manitou-nál igy hivják a blokkolást végzõ bigyót. (Lock Out, csak más néven)

#14967
Major

Major

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,320 posts
Mi az a AntiBob ? ? ? ???

#14968
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
1) Amin gyárilag van gumiharang, azt úgy is tervezték, hogy legyen rajta. Szerintem nem éri meg levenni.
2) A belsejét nem ismerem, de a vázvédõ tuskó szerintem lejön :)
3) Ha az alsó rögzítését kiszeded a nyomórúdnak, és a becsúszóval együtt ki tudod venni a villából, akkor jó vagy, de nincs értelme, ha már szétszeded, akkor takarítsd is ki. Fejreállítod, és kifolyatod az olajat valamibe, majd dolgod végeztével vissza. Ez már nem olyan nagy munka.... ;)

#14969
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
Lenne 3 kérdésem.
1.Nagy baj-e ha leveszem a manitou x vert telómról a gumiharangot(mennyire jól tömit)?
2.A visszaut csillapitás állitot hogy tudom kivenni?Csak simán kihuzom?Mert az alatt van a nyomorud csavarja asszem.Máshogy nem lehet a porvédõt lehuzni csak lefelé mivel a vázvédõ gumituskó utban van.
3.Ugye ebbe nyilt patron van.Az azt jelenti hogy a nyomorudnál van szimering tehát magába a telóba nincs olaj csak a becsuszóba?Tehát ha kihuzom a becsuszókat anélkül hogy a nyomorudat benyomnám az olaj nem folyik el?
Köszike és remélem érthetõ voltam.

#14970
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
Nem azt mondtam, hogy nem lesz semmi baja, csak hogy nem durran el, mint egy zárt patron. Persze kifolyhat a tömítés mellett... ;)

Palmer jól mondja, van nyílt és zárt patronos DH1 is.

lor

Elméletileg, mivel az AntiBob gyári cucc, nem utólagos tuning egyéb cégtõl, a garanciának élnie kell. Még akkor is, ha kiegészítõként vetted a villához. Kérdezz rá a Velotrade-nél. Kérdezni ingyen van... :)

#14971
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
en arra meg kivancsi lennek, hogy tpc-re akkor is van gari ha anti bob-al hasznalom?
mert akkor az eltort telomet cserelhetik is ki meg vehetenek is par fekpofat a fekembe!

azert a tpc is eltudja fosni magat
van benne tomites!

#14972
Shaun_Palmer

Shaun_Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,323 posts
A SW DH1 bõl van két féle, a sima olaj patronos és a nyilt olaj patronos.
Pont van egy eladó nyilt olajpatronos DH1, kitûnõ állapotban.

#14973
Major

Major

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,320 posts
A DH1 nem nyilt olajfürdö? ? ? :-X

#14974
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
Szeretném eloszlatni a félelmet, hogy a TPC eldurran: ahhoz a becsúszónak kellene eldurrannia!!! Szóval nem fog. A nyilt patron már nem durran el, csak a zárt, az is csak extrém igénybevétel mellett!!! (ilyen volt: '96-97 Judy, és Judy DHO, SW DH1, ilyesmi.)

A RAC befürdés volt, az Upsidedown felépítés és a karbon váll miatt baromi rugalmas volt a szélrózsa minden irányába... Lett helyette kis Shiver, ami egy fokkal merevebb, de azért nem isten az sem....

#14975
GerMan

GerMan

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 445 posts
szerintem ez fake, photoshop-os trükk, de amúgy klassz lenne egy ilyen villa...

#14976
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Viszont ha jol latom, akkor ez itt duplavallas, szoval nem a 3 eves USD szimplavall modell. Elkepzelheto, hogy elkezdik gyartani megint, csak most duplavallal?? En mar nem tudok semmit....


#14977
CURTISPAPI

CURTISPAPI

    vendég

  • fórumtag
  • 197 posts
Az egy marzocchi RAC villa. 2-3 évvel ezelõtt gyártották. Nem is nagyon erõltették, mert elég szar és drága lett. Karbon külsõ szár+szimplavállas upside down. Minden benne volt, ami egy drága és nagyon hajlékony villához kell.

#14978
vinnie

vinnie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 424 posts
Emmegmicsoda?


#14979
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6,613 posts
A Manitou TPC becenvû rendszert használ, amit [rob] vagy 100x elmagyárázott már, hogy hogyan mûködik... ::)
Amúgy 5 év folyási garancia van rá, ami nem kevés.
Szvsz menetközben nincs túl sok különbség egy nyílt olaj vagy egy TPC között.
Az árnövekedéssel csak részben értek egyet, mondjuk úgy, hogy mostmár mindeki gyárt villákat 35e és 400e között. Az más kérdés, hogy ezekbõl mi az, amit kapni is lehet, mivel pl. QR20Plus villákat a Mali nem hajlandó forgalmazni... /tudnám miért/
Dehát ezért vannak a "kiskapuk" ! ;)

#14980
eric

eric

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,147 posts
Lajos: nekem nincs viszonyitási alapom a teleszkópok között tapasztalatilag. A Manitou-nak ha jóltudom (?) a nagy része patronos, és olyanokat csiripeltek a "verebek", hogy eldurran. Én inkább a nyilt olajfürdõsre szavazok, persze errõl is hallottam olyanokat hogy szivárog az olaj, meg hasonlók. Én a Ti véleményetek alapján irogatok, mert mint mondtam nincs tapasztalatom a telók között. Ha hülyeségeket mondok vagy ilyenek, akkor elnézést kérek!
Visszatérve a témára: a Marzok ára télleg elég húzósak, a jobbak azok 50e fölött vannak. Viszont a Manitou-k is ezen az áron vannak kb. Tehát itt szeintem olyanok a meghatározóak, hogy mi van benne, hogy néz ki, mennyit mozog, stb. Nem is az ár az elgondolkodtató, mint azt Te is mondtad (asszem). Vagy pedig márka szerint...kinek melyik szimpatikus.
Na zárom soraimat...bocs a hosszú szövegért.
UI: Marzocchi rulz! ;D