juhi vazze lelövöm magam
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#11141
Írta 2004. február 15. - 18:48

#11142
Írta 2004. február 15. - 18:45

lol 
en nemtok segiteni, de a manitoukat felejtsd el, ez tuti.
psylo sl atutos nem? mert akkor egyertelmu.
amugy hogy hogy megint villat veszel?

en nemtok segiteni, de a manitoukat felejtsd el, ez tuti.
psylo sl atutos nem? mert akkor egyertelmu.
amugy hogy hogy megint villat veszel?

#11143
Írta 2004. február 15. - 18:43

Szerintetek melyiket vegyem?
Marzocchi dj3
Marzocchi drop off comp
Mabitou black elite rtwd
Manitou black comp
Rock shox Psylo sl
Megvan a pénz csak nem tudok dönteni
Marzocchi dj3
Marzocchi drop off comp
Mabitou black elite rtwd
Manitou black comp
Rock shox Psylo sl
Megvan a pénz csak nem tudok dönteni
#11144
Írta 2004. február 15. - 18:29

kapd szét a telót, és akkor talán fény derül a problémára...
lehet, hogy szétütöttél benne valamit...
lehet, hogy szétütöttél benne valamit...
#11145
Írta 2004. február 14. - 00:35

Traction 1000örömmel mesélek, csak mit fejezek ki bõvebben?
szal az elõfeszitõs pélcika hevesen mozog a becsusz"alján" ez jól van így? szerintem az zötyög...
szal az elõfeszitõs pélcika hevesen mozog a becsusz"alján" ez jól van így? szerintem az zötyög...
#11146
Írta 2004. február 14. - 00:25

#11147
Írta 2004. február 14. - 00:16

Nem tudom hogy meddig piac méret függvénye a kötelességen csak egy kissé túl mutató korrektség
jelen esetben ez annyit jelentene: ha nem tudom
eredeti formában helyre allitani kicserélem az egészet
mert a labda nálam van azt utána tovább passzolom
az Answernek szúrja ki õ !
Nem tudom mit szólnál ha az autód repedt ezüst felnije helyett kapnál egy feketét én meg azt mondanám hogy végül is kicserélték a hibás alkatrészt.
jelen esetben ez annyit jelentene: ha nem tudom
eredeti formában helyre allitani kicserélem az egészet
mert a labda nálam van azt utána tovább passzolom
az Answernek szúrja ki õ !
Nem tudom mit szólnál ha az autód repedt ezüst felnije helyett kapnál egy feketét én meg azt mondanám hogy végül is kicserélték a hibás alkatrészt.
#11148
Írta 2004. február 14. - 00:07

Szép jó estét Tudorok...
Aki áll és okosan nézz: Én :
Az Áldozat: RST Aerosa TL
A hibajelenség: Lenyomásra az alján koppan, de már utközbenis leér szal, nem a legvégén... ha jól emlékszem a bal szárában van az elõfeszítés állitó fémrúd(?) és az erõteljesen mozog-lötyög, szerintem õ a hiba forrása.
Nah erre szeretnék valami megoldás szerûséget :-[
Aki áll és okosan nézz: Én :

Az Áldozat: RST Aerosa TL
A hibajelenség: Lenyomásra az alján koppan, de már utközbenis leér szal, nem a legvégén... ha jól emlékszem a bal szárában van az elõfeszítés állitó fémrúd(?) és az erõteljesen mozog-lötyög, szerintem õ a hiba forrása.
Nah erre szeretnék valami megoldás szerûséget :-[
#11149
Írta 2004. február 13. - 23:57

Ez mind ok!gáz, hogy megadja magát, de attól még nem kell cserélni a villát!
Az tényleg égõ,hogy nem volt ugyanolyan...kis hazánk még le van maradva.
Valszeg günternek meg sem próbálnák odaadni más szárral, mert az rájukhúzná a vizes lepedõt:)
Az tényleg égõ,hogy nem volt ugyanolyan...kis hazánk még le van maradva.
Valszeg günternek meg sem próbálnák odaadni más szárral, mert az rájukhúzná a vizes lepedõt:)
#11150
Írta 2004. február 13. - 23:50

Tommey! Málnának teljesen igaza van a szimmering
egy fogyó eszköz kategória a forditott fék-hiddal ellatott külsõszár meg a vágy titokzatos tárgya nem kis marketing munkával beharangozva elég nagy blama hogy pont ez adja meg magát
Biztos hogy Dough Bradbury jobban örült volna
ha komplett cserével intézik el.
másfelõl eltudod képzelni mit szólt volna Günter
mondjuk Ausztriába ha a javitásra leadott fekete telójan meglátja a szürke no name külsõ szárat?
egy fogyó eszköz kategória a forditott fék-hiddal ellatott külsõszár meg a vágy titokzatos tárgya nem kis marketing munkával beharangozva elég nagy blama hogy pont ez adja meg magát
Biztos hogy Dough Bradbury jobban örült volna
ha komplett cserével intézik el.
másfelõl eltudod képzelni mit szólt volna Günter
mondjuk Ausztriába ha a javitásra leadott fekete telójan meglátja a szürke no name külsõ szárat?
#11151
Írta 2004. február 13. - 23:32

a fékhíd és szimering nem u.a.... én is láttam skarebet, de azért az inkább versenyzõs szvsz. a duke az jó is kényelmes is, erõs is. askareb inkább oda való, amik faszák meg minden, de nem akarnak sidet, mert gyökér.
#11152
Írta 2004. február 13. - 23:28

Hát nem tudom!Én 80kg vagyok, és tárcsával használom, de semmi gáz.Kevesebb különbséget lehet érezni egy Duke XC-Skareb között, mint egy Skareb-SID között!Sem a Skareb Compnák, sem a Supernél nem volt kotyogás.
Miért is kellett volna kicserélni az egész telót???A hibás részt cserélték.Vagy te egy szimerring miatt kicserélnéd a villát?már ha a te hasznodból menne!
Miért is kellett volna kicserélni az egész telót???A hibás részt cserélték.Vagy te egy szimerring miatt kicserélnéd a villát?már ha a te hasznodból menne!
#11153
Írta 2004. február 13. - 23:13

Szóval a manitou talán leg jobb rugós villája a 99-es SX volt egy kis rugó-tuning után de ez sajnos már a
multé. Azóta folyamatosan zuhan mind az kidolgozás mind a mozgás minõsége a negativ csúcs a 2003-as
skareb comp coil !!!
merevség? lehet hogy a teló alkatrészeit külön-külön
igen merevek de igy összeszerelve hát igen csak csavarodik fõleg ha a telóba lévõ kerék kellõen merev
a becsúszó perselyek helybõl lógnak. A szuper fék-hid
hát ez sajnos egy innovációs bukta ha húzogatod a fékkart egybõl rájössz mirõl beszélek másik ha beállitod a féket úgy hogy a btétek egyszerre koppanjanak amikor behúzod a féket és ezt megismétled félig benyomott telóval hát olyan lessz
mint ha a rossz kismókusok elallitották vóna a féket.
A mozgás egy kissé ragadós és ki se mozogja a 80-milit a szerviz háttérrõl is lehetne beszélni.
nekem is ilyen volt KB 6000 km-t mentem vele!
Az egyik haveromnak szintén az övé el is tört a fék-hid tövénél! de ahelyett hogy sajnálkozva kicserélték
volna a telót adtak egy csumpiszürke feliratnélküli
külsõ -szárat esszem-fa----om feláll. hát ennyi dinnyehéjbe
a
multé. Azóta folyamatosan zuhan mind az kidolgozás mind a mozgás minõsége a negativ csúcs a 2003-as
skareb comp coil !!!
merevség? lehet hogy a teló alkatrészeit külön-külön
igen merevek de igy összeszerelve hát igen csak csavarodik fõleg ha a telóba lévõ kerék kellõen merev
a becsúszó perselyek helybõl lógnak. A szuper fék-hid
hát ez sajnos egy innovációs bukta ha húzogatod a fékkart egybõl rájössz mirõl beszélek másik ha beállitod a féket úgy hogy a btétek egyszerre koppanjanak amikor behúzod a féket és ezt megismétled félig benyomott telóval hát olyan lessz
mint ha a rossz kismókusok elallitották vóna a féket.
A mozgás egy kissé ragadós és ki se mozogja a 80-milit a szerviz háttérrõl is lehetne beszélni.
nekem is ilyen volt KB 6000 km-t mentem vele!
Az egyik haveromnak szintén az övé el is tört a fék-hid tövénél! de ahelyett hogy sajnálkozva kicserélték
volna a telót adtak egy csumpiszürke feliratnélküli
külsõ -szárat esszem-fa----om feláll. hát ennyi dinnyehéjbe
a
#11154
Írta 2004. február 13. - 21:52

Én a Compot is próbáltam, és az is finomabban indul meg, mint a Duke.A Duke sem rosz, de a Skareb más kat. A Duke XC-uturn jó megoldás, de sosem csavargatod úgysem, plusz 200g, ami az amúgysem könnyû villához hozzásjön.Viszont még mindig tény, hogy a Skareb rugalmasabb.Na azért az erõs, hogy a Duke XC a Black Elite Air-el van egy szinten.
A Dukeban nincsen kompressziócsillapítás, sem lockout.mert hát a Black Elit-ben a Skareb Super belsõsége van a jobb szárban.Inkább a Duke Race-el testvér, és akkor már árban is egy szint.
A Dukeban nincsen kompressziócsillapítás, sem lockout.mert hát a Black Elit-ben a Skareb Super belsõsége van a jobb szárban.Inkább a Duke Race-el testvér, és akkor már árban is egy szint.
#11155
Írta 2004. február 13. - 21:09

#11156
Írta 2004. február 13. - 18:16

az olajfürdõ a teló csillapítását
bocs de, helyesbitek.. az olajfurdo a kenest szolgalja .. a csillapitast a szelepek.
tobbfunkcios az olaj a teloban..
#11157
Írta 2004. február 13. - 16:52

rob: thommey sztem nem az adatok, táblázatok alapján mondta, amit mondott. Hanem hosszú idõ/rengeteg km után.
Amúgy skareb comp és comp között is nagy különbség van. Személy szerint az új SPV-s sokkal kevésbé tetszett mint a régi TPC+ csilis.
Lásd mostani szám, Giant/Merida tesztben szereplõ példányok.
Amúgy skareb comp és comp között is nagy különbség van. Személy szerint az új SPV-s sokkal kevésbé tetszett mint a régi TPC+ csilis.
Lásd mostani szám, Giant/Merida tesztben szereplõ példányok.
#11158
Írta 2004. február 13. - 16:03

thommey: az okés, hogy a skareb super jobb, mint a duke xc, de egy comp-nál jobb a duke. bár sz.tem nem egy felhasználási terület.
a duke xc air villa amúgy a black super air-rel van egy kategóriában tudás szinten. más, hogy az ára nem....
viszont szerintem maratonra inkább a duke xc u-turn. 63-108 mm és acélrugó. és bárki bármit mond, egy acélrugós villát nem lehet verni érzékenységben és szép lineáris motzgásban verni. 1.86 kilo a honlap szerint, ami 200 grammal nehezebb, mint a sima xc air.
a duke xc air villa amúgy a black super air-rel van egy kategóriában tudás szinten. más, hogy az ára nem....
viszont szerintem maratonra inkább a duke xc u-turn. 63-108 mm és acélrugó. és bárki bármit mond, egy acélrugós villát nem lehet verni érzékenységben és szép lineáris motzgásban verni. 1.86 kilo a honlap szerint, ami 200 grammal nehezebb, mint a sima xc air.
#11159
Írta 2004. február 13. - 14:01

az olajfurdo inkabb a finom mozgast idezi elo
mivel benne van a neveben, hogy furdo minden uszik az olajban...
a csillapitas az amit mar leirt ggx
annak is van oda meg visszaut resze.
de atlag juzernek eleg a visszaut allitas. sõt!
eleg ha csak van es nem allithato
mivel benne van a neveben, hogy furdo minden uszik az olajban...
a csillapitas az amit mar leirt ggx
annak is van oda meg visszaut resze.
de atlag juzernek eleg a visszaut allitas. sõt!
eleg ha csak van es nem allithato
#11160
Írta 2004. február 13. - 12:28
